Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se sekasaunominen!

Vierailija
06.01.2016 |

Niin että onko se nyt ihan normaalia ainakaan 18-30 ikä haarukalla?

Minusta on kyseen alaista mutta muut on eri mieltä.

Kommentit (76)

61/76 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En koe sekasaunaa seksuaalisena, mutta en kehtaa vartaloni kanssa mennä kaikkien näytille. Meillä siis "sekasauna" on minä, sisko ja meidän miehet ja lapset. Mies ei haluaisi, koska on kokenut siskoni tuijottavan ja siskon mies on kerran kommentoinut kavereineen jotain älytöntä, joten miehelle jäi trauma siitä :D

Lisäksi hän inhoaa käydä saunassa/peseytymässä porukalla. Harrastaa omituisia lajeja, joten käyvät sekaporukalla jossain lammissa pesulla, saunoissa yhdessä, ja ovat varmaan panneetkin aikanaan (siis niiden naisten kanssa) jne. Aina joku mainitsee miehen kalun koosta. Aina. Siitä väännetään vitsiä joka käänteessä.

Kuka loukkaantuu, jos isosta kalusta väännetään vitsiä?

Kuka on niin juntti, että vääntää vitsiä toisen pienestä kalusta?

No esim mieheni loukkaantuu. Hänestä hänen kalunsa (joka on johtanut aikanaan myös monenlaisiin ongelmiin ja johtaa muuten edelleen), on hänestä aivan täysin hänen yksityisasiansa. Niin ja minun tietysti. 

En ole koskaan kuullut kenenkään vääntävän vitsiä pienestä kalusta.

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä kalussa on vikana, jos se johtaa monenlaisiin ongelmiin? Joku erikoinen sairausko?

Ei ole erikoinen sairaus. Naiset vain eivät ole sen parempia kunnioittamaan esim. baareissa kenenkään koskemattomuutta, kuin miehetkään. 

Vierailija
62/76 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

En koe sekasaunaa seksuaalisena, mutta en kehtaa vartaloni kanssa mennä kaikkien näytille. Meillä siis "sekasauna" on minä, sisko ja meidän miehet ja lapset. Mies ei haluaisi, koska on kokenut siskoni tuijottavan ja siskon mies on kerran kommentoinut kavereineen jotain älytöntä, joten miehelle jäi trauma siitä :D

Lisäksi hän inhoaa käydä saunassa/peseytymässä porukalla. Harrastaa omituisia lajeja, joten käyvät sekaporukalla jossain lammissa pesulla, saunoissa yhdessä, ja ovat varmaan panneetkin aikanaan (siis niiden naisten kanssa) jne. Aina joku mainitsee miehen kalun koosta. Aina. Siitä väännetään vitsiä joka käänteessä.

No esim mieheni loukkaantuu. Hänestä hänen kalunsa (joka on johtanut aikanaan myös monenlaisiin ongelmiin ja johtaa muuten edelleen), on hänestä aivan täysin hänen yksityisasiansa. Niin ja minun tietysti. 

Tämä trolli alkaa jo kuivua kokoon. Ei enää jaksa naurattaa isokalumenestysraha190cm-jutut, kun sama levy soi ja se soi ja se soi...

Mikä hiton trolli?

Ihan oikeasti. Olen niin kyllästynyt tuohon trollihuuteluun. Enkö minä saa keskustella, koska en elä siellä Rantsilassa, missä te haluaisitte? 

Tässä on. Oli kirjanmerkkinä mukana. Kelpaa todisteeksi parempiinkin paikkoihin, kuin av:lle. 

http://aijaa.com/KbNQhW

Mikset ole nukkumassa?

Miksi ihmeessä olisin nukkumassa kun olen Suomessa saattohoitamassa isoisääni? 

LOL, milloin on saattohoitoa, milloin mies konsultoi rahoitusalan firmoja, milloin mies on Venäjällä ja itse olet täällä "pari päivää, mutta huomenna palaamme kotiin". Joka kerta aina uusi selitys. xD

Siis voi hyvä jumala. Asumme kahden maan väliä, joskus viikonkin välein. Nyt olemme olleet Suomessa jumissa jo monta viikkoa, koska olen ollut saattohoitamassa isoisääni. Suomessa ollessamme mies käy monesti Venäjällä hoitamassa bisneksiä ja joskus on jopa konsultoinut Suomessa. Lähinnä käymme kuitenkin Suomessa minun vuokseni. 

USAssa olemme käyneet välillä, mutta aika lyhyitä aikoja isoisäni vuoksi. Jos haluat, voin laittaa sinulle vaikka linkkejä keskusteluun, jossa näkee, että saattohoidin isoisääni jo pari viikkoa sitten... 

Ylipäänsä en ymmärrä miksi luet jos ei kiinnosta, skippaa tekstini niin ei tarvitse ihmetellä, jos et usko. Ei se ole niin vaikeaa.

En vain pidä rölleistä.

En minäkään. Mutta minä kun en ole trolli. Enkä edes niin erikoinen, ettenkö muka voisi olla totta. Siksi tuntuu ihan älyttömältä kuulla koko ajan olevansa sellainen. Siksi vaivaudun jopa laittamaan kuvan sähkölaskustamme vauvafoorumille, koska minua ärsytti niin paljon tulla koko ajan epäillyksi. Mutta ei näköjään auta mikään. 

Miksi jauhat KOKO AJAN itsestäsi ja miehestäsi erittäin yksityiskohtaisesti päivät pitkät? Ei sitä tee kuin trollit ja mt-potilaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn, että mitä kalussa on vikana, jos se johtaa monenlaisiin ongelmiin? Joku erikoinen sairausko?

Ei ole erikoinen sairaus. Naiset vain eivät ole sen parempia kunnioittamaan esim. baareissa kenenkään koskemattomuutta, kuin miehetkään. 

Mitä tarkoitat? Mitä baareissa tapahtuu?

Vierailija
64/76 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Miksi sinä palstailet taas aamuviideltä?

65/76 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Tämä trolli alkaa jo kuivua kokoon. Ei enää jaksa naurattaa isokalumenestysraha190cm-jutut, kun sama levy soi ja se soi ja se soi...

Mikä hiton trolli?

Ihan oikeasti. Olen niin kyllästynyt tuohon trollihuuteluun. Enkö minä saa keskustella, koska en elä siellä Rantsilassa, missä te haluaisitte? 

Tässä on. Oli kirjanmerkkinä mukana. Kelpaa todisteeksi parempiinkin paikkoihin, kuin av:lle. 

http://aijaa.com/KbNQhW

Mikset ole nukkumassa?

Miksi ihmeessä olisin nukkumassa kun olen Suomessa saattohoitamassa isoisääni? 

LOL, milloin on saattohoitoa, milloin mies konsultoi rahoitusalan firmoja, milloin mies on Venäjällä ja itse olet täällä "pari päivää, mutta huomenna palaamme kotiin". Joka kerta aina uusi selitys. xD

Siis voi hyvä jumala. Asumme kahden maan väliä, joskus viikonkin välein. Nyt olemme olleet Suomessa jumissa jo monta viikkoa, koska olen ollut saattohoitamassa isoisääni. Suomessa ollessamme mies käy monesti Venäjällä hoitamassa bisneksiä ja joskus on jopa konsultoinut Suomessa. Lähinnä käymme kuitenkin Suomessa minun vuokseni. 

USAssa olemme käyneet välillä, mutta aika lyhyitä aikoja isoisäni vuoksi. Jos haluat, voin laittaa sinulle vaikka linkkejä keskusteluun, jossa näkee, että saattohoidin isoisääni jo pari viikkoa sitten... 

Ylipäänsä en ymmärrä miksi luet jos ei kiinnosta, skippaa tekstini niin ei tarvitse ihmetellä, jos et usko. Ei se ole niin vaikeaa.

En vain pidä rölleistä.

En minäkään. Mutta minä kun en ole trolli. Enkä edes niin erikoinen, ettenkö muka voisi olla totta. Siksi tuntuu ihan älyttömältä kuulla koko ajan olevansa sellainen. Siksi vaivaudun jopa laittamaan kuvan sähkölaskustamme vauvafoorumille, koska minua ärsytti niin paljon tulla koko ajan epäillyksi. Mutta ei näköjään auta mikään. 

Miksi jauhat KOKO AJAN itsestäsi ja miehestäsi erittäin yksityiskohtaisesti päivät pitkät? Ei sitä tee kuin trollit ja mt-potilaat.

Keskustelen. Koska palsta on 99% anonyymi, en voi tietää keiden kanssa keskustelen ja olenko keskustellut jonkun kanssa aiemmin, joten annan esimerkkejä ja kontekstia mielipiteilleni. Sillä tavalla keskustelu toimii. 

66/76 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Miksi sinä palstailet taas aamuviideltä?

En palstailekaan. Kello on 11:59 täällä Pohjois-Suomessa, jossa parhaillani olen. 

Vierailija
67/76 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen idiootti jonka kanssa en saunoisi. Muuten kyllä tykkään sekasaunasta, kunhan porukka on ihmisiä jotka ovat luottamukseni arvoisia.

Vierailija
68/76 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekasaunonut ja ei ole mitään ihmeellistä. Jos joku ei halua sekasaunoa, niin olkoot saunomatta.

-mies

Vierailija
69/76 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ollut vähän yllätys se, kuinka yleistä sekasaunominen on.. Meidän suvussa kun ei oo koskaan harrastettu sekasaunomista nuorison/aikuisten keskuudessa. Isällä ja sisaruksillaan on yhteinen mökki jossa vietetään kesällä todella paljon aikaa. Aina on "miesten vuoro" ja "naisten vuoro", toki pienet lapset on voineet olla kummalla vuorolla vaan.

Kesällä mökille sitten tuli mun ja yhden serkkuni kavereita, sukupuolijakauma on aika tasan. Serkun kanssa oltiin vähän yllättyneitä, kun päädyttiin kaikki yhdessä saunaan. Suvun kesken kun on se "kirjoittamaton sääntö", ettei naiset ja miehet (paitsi tietysti pariskunnat joskus) sauno yhdessä. Mökillä on usein meidän parikymppisten naispuolisten serkkujen ja äitiemme (eli mun tätien ja setien vaimojen kanssa) "juorupiiri", jossa puhutaan hyvin avoimesti kaikesta. Esim tuon mökkiviikonlopun tapahtumista kysyttäessä kerrottiin varmaan kaikki muu paitsi, se poikien kanssa saunominen, josta ei "uskallettu" sanoa mitään. Sen jälkeen vasta aloin kunnolla ajatella koko sekasaunomisasiaa ja suvun saunakulttuuria, aika mielenkiintoista miksi näin!

Vierailija
70/76 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sauno kuin mieheni kanssa, jos sitäkään, saunat tuntuu likaisilta vaikka kuin olisi oma jynssätty. Ja mieheni ei pyynnöstäni sauno muiden naisten kanssa koskaan. Sekasaunat muute ok, mutten tahdo mieheni käyvän sekasaunomassa.

Vierailija
71/76 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä en siis sekasaunoisi muutenkaan, mutta miehen pyynnöstä en edes vaikka se sattuis kiinnostamaan. -70

Vierailija
72/76 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kokemuksen mukaan parikymppiset sekasaunomista harrastaa.

Ekasta kokemuksesta on ihan hauska muisto, tapahtui seurakunnan lastenleirillä. Yön pimeinä tunteina osa meistä isosista, kolme tyttöä ja viis poikaa (17-18v), saatiin idea mennä saunaan yhtä aikaa. Toistemme huoneissa hengailu jne oli ehdottomasti kiellettyä, tää siis tuskin olis ollut yhtään sen luvallisempaa. Ei tunnettu toisiamme entuudestaan vaan oltiin tutustuttu noin 12h aiemmin. Leirin pääohjaajat ei tästä ainakaan tiettävästi leirin aikana saaneet tietää, oltais varmaan lennetty kaikki pihalle :D

Vierailija
73/76 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus alaasteella leirikoulussa ollut luokan tyttöjen kanssa saunassa. Saatiin opettaja yli puhuttua ja menin viiden tytön kanssa samaan saunaan ja ihan alasti oltiin ei siinä mitään erikoista ollut. Pieni sauna oli joten jouduttiin aika iho ihoa vasten olla.

Vierailija
74/76 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekasaunominen vähän elukkamaista. Ja kiksit silmänruoastakin aika vähäiset, vaikka itsekin olen oikein opiskelijatyttöjen kanssa monesti saunonut. Mutta ehkä tuossa on osalle täpinää ja jännitystä riittämiin, kun niin innoissaan jaksetaan olla. Sauna on parhaimmillaan miesten kesken, kun löylyt ovat kuumat ja viinat kylmät. Siinä ei tarvi välttämättä kummempia lörpötellä, eikä varsinkaan mitään lörppölärpäkkeitä vahdata.

Vierailija
75/76 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikkarit päällä ok, muuten ei.

Vierailija
76/76 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uikkarit päällä ok, muuten ei.