Se sekasaunominen!
Niin että onko se nyt ihan normaalia ainakaan 18-30 ikä haarukalla?
Minusta on kyseen alaista mutta muut on eri mieltä.
Kommentit (76)
Onhan se kivaa:)
Ja saa mielen runkkupankkiin aivan priima matskua ;))
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sekasaunominen on kiihottavaa. Tykkään katsella naisten alastomia vartaloita.
Tämän takia tosiaan itse jätän sekasaunat väliin. Nolottaisi olla ainut mies, jolla penis seisoo.
Ja varsinkin kun kukaan ei edes huomaisi.
Minua kiihottaa nähdä naispuolisia kavereitani alasti. Voin sen tässä myöntää. Ihmeen auliisti kyllä jotkut ehdottelevat noita sekasaunoja. Toivottavasti eivät ajattele, että viriili mies voisi kääntää koko ajattelunsa toiseen asentoon.
Vierailija kirjoitti:
On ihan normaalia. Meillä päin on aina esim illanistujaisiin kuulunut saunominen. Ja tietysti vanhempien ja sisaren perheen kanssa ym perheenjäsenten kanssa saunotaan yhdessä.
Mikä ihme toi ikäraja on? Nyt ikää 23 ja suhtautuminen saunomiseen ollut aina sama. Totta kai ennen tuli saunottua enemmän esim vanhempien kanssa, kun asui heidän kanssaan, mutta ihan samaa mieltä olen ollut asiasta aina ja samalla tavalla suhtautunut.
Aloin nauraa pelkkää ajatustakin, että menisin saunaan siskon jasen miehen kanssa. Syitä saatte vain arvailla.
Miten te, jotka suhtaudutte sekasaunomiseen ei-eroottisesti, suhtautuisitte siihen, että yksi joukosta kiihottuu vartaloidenne näkemisestä? Olisiko sekin täysin ok? -24
Vierailija kirjoitti:
En pidä sekasaunomisesta enkä salli sitä miehelle. Minulle sauna on peseytymistä varten ja oman vartaloni näytän kenelle haluan. En ole miespuolisten kavereitteni kanssa muutenkaan alasti, miksi minun pitäisi mennä peseytymään heidän kanssaan?
Ja minä koen sen seksuaalisena, siksi en salli miehenikään mennä. En tiedä haluaisikokaan hän.
Jos sauna on sinusta peseytymistä varten, niin miten sinä koet sen seksuaalisena?
Kerran kämppikselläni oli mieskaveri ja pari naiskaveria käymässä ja hän tuli ihan täpinöissään kertomaan, että menevät sekasaunaan. Kyllä siinä oli aivan selvästi miehellä likaisia jauhoja pussissa ja vaikea kuvitella, että hän olisi koko Suomen ainut mies, joka lähtee sekasaunaan ihan fiiliksissä. Aivan varmasti osa naisistakin lähtee, mutta ehkä pienempi prosentti kuin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten te, jotka suhtaudutte sekasaunomiseen ei-eroottisesti, suhtautuisitte siihen, että yksi joukosta kiihottuu vartaloidenne näkemisestä? Olisiko sekin täysin ok? -24
Ei tietenkään olisi. Vain nolot runkkarit kiihottuvat alastomista vartaloista. Aidot ja paremmat saunojat saunovat saunomisen ilosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään olisi. Vain nolot runkkarit kiihottuvat alastomista vartaloista. Aidot ja paremmat saunojat saunovat saunomisen ilosta.
Mies on homo, jos ei kiihotu naisen alastomasta vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
En pidä sekasaunomisesta enkä salli sitä miehelle. Minulle sauna on peseytymistä varten ja oman vartaloni näytän kenelle haluan. En ole miespuolisten kavereitteni kanssa muutenkaan alasti, miksi minun pitäisi mennä peseytymään heidän kanssaan?
Ja minä koen sen seksuaalisena, siksi en salli miehenikään mennä. En tiedä haluaisikokaan hän.
ÖÖÖh, Eih.
Ei kannata hävetä, reaktiosi on luonnollinen ja muut ymmärtävät sen.
En ikinä menis paitsi jos ois pyyhe päällä lähimpien tuttujen kanssa. Itselle alaston keho on hyvin henkilökohtainen juttu ja tuollaiset sekasaunat ovat oksettavia. Mutta kukin tyylillään.
En koe sekasaunaa seksuaalisena, mutta en kehtaa vartaloni kanssa mennä kaikkien näytille. Meillä siis "sekasauna" on minä, sisko ja meidän miehet ja lapset. Mies ei haluaisi, koska on kokenut siskoni tuijottavan ja siskon mies on kerran kommentoinut kavereineen jotain älytöntä, joten miehelle jäi trauma siitä :D
Lisäksi hän inhoaa käydä saunassa/peseytymässä porukalla. Harrastaa omituisia lajeja, joten käyvät sekaporukalla jossain lammissa pesulla, saunoissa yhdessä, ja ovat varmaan panneetkin aikanaan (siis niiden naisten kanssa) jne. Aina joku mainitsee miehen kalun koosta. Aina. Siitä väännetään vitsiä joka käänteessä.
Silloin harvoin, kun käyn saunassa, niin käyn joko yksin tai mieheni kanssa. Ei tulisi mieleenkään mennä sekasaunaan eikä sen paremmin samaa sukupuoltakaan olevien kavereitten kanssa. Alastomuus on yksityisasia.
HEL-NYC kirjoitti:
En koe sekasaunaa seksuaalisena, mutta en kehtaa vartaloni kanssa mennä kaikkien näytille. Meillä siis "sekasauna" on minä, sisko ja meidän miehet ja lapset. Mies ei haluaisi, koska on kokenut siskoni tuijottavan ja siskon mies on kerran kommentoinut kavereineen jotain älytöntä, joten miehelle jäi trauma siitä :D
Lisäksi hän inhoaa käydä saunassa/peseytymässä porukalla. Harrastaa omituisia lajeja, joten käyvät sekaporukalla jossain lammissa pesulla, saunoissa yhdessä, ja ovat varmaan panneetkin aikanaan (siis niiden naisten kanssa) jne. Aina joku mainitsee miehen kalun koosta. Aina. Siitä väännetään vitsiä joka käänteessä.
Kuka loukkaantuu, jos isosta kalusta väännetään vitsiä?
Kuka on niin juntti, että vääntää vitsiä toisen pienestä kalusta?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Kuka loukkaantuu, jos isosta kalusta väännetään vitsiä?
Kuka on niin juntti, että vääntää vitsiä toisen pienestä kalusta?
No esim mieheni loukkaantuu. Hänestä hänen kalunsa (joka on johtanut aikanaan myös monenlaisiin ongelmiin ja johtaa muuten edelleen), on hänestä aivan täysin hänen yksityisasiansa. Niin ja minun tietysti.
En ole koskaan kuullut kenenkään vääntävän vitsiä pienestä kalusta.
Meillä koostuu tietty ystäväporukka pariskunnista ja sillä porukalla käymme välillä sekasaunassa. Ei ole korviini kantautunut, että kukaan kokisi sitä epämiellyttäväksi. Meillä on todella tiivis porukka ja kaikki ovat ystäviä sekaisin. Voin siis esimerkiksi soittaa vaikka yhden kaveriporukan miehelle ja höpötellä tunnin puhelimessa. Meillä ei ole sellaista perinteistä miehet ja naiset -jakoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin että onko se nyt ihan normaalia ainakaan 18-30 ikä haarukalla?
Minusta on kyseen alaista mutta muut on eri mieltä.
Tietysti äijät haluaa tuijottaa ja kopeloida vittua. Mutta sitä en ymmärrä että nainen suostuu vieraille äijille.
Tutulla tyttöporukalla saunominen on rentouttavin asia ikinä! Jos oma itsetunto on hyvä eikä oma keho nolostuta tai hävetä niin miksikäs ei. On niitä hullumpiakin harrastuksia ja ajanviettotapoja olemassa.