Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peukutatko omaa kommenttiasi/avaustasi?

Vierailija
06.01.2016 |

Myönnän että itse joskus yläpeukutan omia juttujani, mutta en koskaan ensimmäisenä koska se olisi liian "ilmiselvää" :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Joskus peukutan, mutta vasta aikaisintaan toisena. :D

Vierailija
2/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan. Varsinkin silloin, jos joku kiirehtii laittamaan sinne sen ekan alapeukun vain periaatteesta. Kumoan sen. Mutta saatan myös vahvistaa yhtä ja ainutta yläpeukkua olemalla se no:2, ettei näyttäisi siltä, että ap yksin siellä peukuttelee itseään. Peukutan melkein kaikkea omaani.

Olisi hauskaa, jos "hyvillä keskustelijoilla" olisi täällä käytettävissään vaikka useampi peukutus kertaklikkauksella. Mutta parasta olisi, kun koko peukutussysteemi poistettaisiin. Se vähentää sanallista keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Joskus meinaan peukuttaa jotain, ja sitten tajuan että olen itse kirjoittanut kommentin vaikkapa vuosia sitten. Voihan toki olla että joku tällainen on vahingossa tullutkin peukutettua.

Vierailija
4/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä peukuta omia tai uppaa tunnustamatta että olen ap :)

Vierailija
5/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mitä väliä niillä peukuilla on? Ja varsinkaan omilla peukutuksilla. Joskus ihmiset on samaa mieltä ja joskus ei, aika usein ei. Minusta on lähinnä mielenkiintoista huomata että ajattelen usein vähän laatikon ulkopuolella.

Vierailija
6/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan, on niin huonoja.

Vierailija
7/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukutan varsinkin silloin jos on jo yksi peukku pohjalla. 

Vierailija
8/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko peukuttaa, jos on jo yksi peukku. Ettei kukaan ajattele, et toi taas omia juttujaan peukuttaa. Koska kaikkihan miettii muiden viestien peukutuksia.

Vierailija
9/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutan, jos siltä tuntuu. Jos kirjoitan jotain, niin tiedän asiasta. Minulla on esittää lähteitä sille, mitä sanon yms.. En kirjoita puolessa sekunnissa mieleen pulpahtavia aivopieruja. Miksi helvetissä en yläpeukuttaisi kovatasoista faktakirjoitusta?

Vierailija
10/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä

Vierailija
11/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Palaan myös aina katsomaan kuinka monta peukkua. Vähän ku some, tykätkää tykätkää :D

Vierailija
12/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En!

Vierailija
13/13 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Palaan myös aina katsomaan kuinka monta peukkua. Vähän ku some, tykätkää tykätkää :D

Sama :D poistuin jo vuosi sitten facebookista niin pakko täällä seurata tykkäyksiä :D