Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se sekasaunominen!

Vierailija
06.01.2016 |

Niin että onko se nyt ihan normaalia ainakaan 18-30 ikä haarukalla?

Minusta on kyseen alaista mutta muut on eri mieltä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan normaalia. Itse en ole sekasaunonut enkä uskaltaisikaan, olen ujo enkä ihan sinut kroppani kanssa. Mutta en näe siinä mitään väärää.

Vierailija
2/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan mones aloitus tämä on tällä palstalla ko. aiheesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut sekasaunassa. En tykkää edes käydä tuttujen naisten kanssa yhdessä saunassa. Minulle sauna on jotakin henkilökohtaista ja rentouttavaa, ei juttelemista varten. Joillekin saunominen ja alasti oleminen on jotain niin normaalia, etteivät välitä, missä seurassa sitä tekevät. Osa taas varmastikin saunovat siksi, että haluavat päästä näkemään vastakkaisen sukupuolen paljasta pintaa. Mutta jokainen tyylillään. Ei kai oikein voi sanoa, onko normaalia vai ei. Osa harrastaa ja osa ei.

Vierailija
4/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Viikoittain sekasaunotaan harrastusporukalla. Hyvin mahtuu lauteille tutut ja tuntemattomat eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
5/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia. Enkä nyt ihan tajua tuota ikähaarukkaasi. Eli sun mielestä on ok, jos vaikka 16-17v nuoret tytöt ja pojat saunoo keskenään, mutta täysi-ikäisenä se ei sitten enää käy? Tai että esimerkiksi mun olisi pitänyt lopettaa ystäväporukalla saunominen mökkireissuilla kuin taikaiskusta silloin kun täytin 31? Okei..

Vierailija
6/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan menisi sekasaunaan, tuskin edes tuttujen miestenkään kanssa. Sekasaunassa en ainakaan olisi kovinkaan edukseni huonon kroppani ja pienen lepopippelin kanssa, lisäksi olisi riski, että alkaisi seisomaan, joka ainakin minua nolottaisi jos siellä saunassa on porukkaa kuin pipoa. Miesten kanssa pystyy kyllä käymään, mutta en nauti siitä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
7/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin normaalia. Enkä nyt ihan tajua tuota ikähaarukkaasi. Eli sun mielestä on ok, jos vaikka 16-17v nuoret tytöt ja pojat saunoo keskenään, mutta täysi-ikäisenä se ei sitten enää käy? Tai että esimerkiksi mun olisi pitänyt lopettaa ystäväporukalla saunominen mökkireissuilla kuin taikaiskusta silloin kun täytin 31? Okei..

ei mutta 16-17 vuotiaana ei yleensä sekasaunota vaan ylesisempää sen jälkeen vasta

eihän ole mitään tarkkaa raajaa mutta helpompi kuvitella vaikka 38-vuotiaat sekasaunomassa kun 18- vuotiiaat.

Vierailija
8/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämmentävä ajatus minusta

mutta kukin tyylillään

Vierailija
9/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Meillä päin on aina esim illanistujaisiin kuulunut saunominen. Ja tietysti vanhempien ja sisaren perheen kanssa ym perheenjäsenten kanssa saunotaan yhdessä.

Mikä ihme toi ikäraja on? Nyt ikää 23 ja suhtautuminen saunomiseen ollut aina sama. Totta kai ennen tuli saunottua enemmän esim vanhempien kanssa, kun asui heidän kanssaan, mutta ihan samaa mieltä olen ollut asiasta aina ja samalla tavalla suhtautunut.

Vierailija
10/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sekasaunominen on kiihottavaa. Tykkään katsella naisten alastomia vartaloita.

Vierailija
11/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia! Ainakin mun tuttavapiirissä sitä harrastaa kaikki js ikähaarukka on n. 20-50. Ihmettelisin enemmän, jos joku pitäisi sekasaunomista omituisena asiana. En tunne kuin yhden ihmisen, joka kammoaa sitä, mutta hän kammoaa kaikkea riisuutumista esim salilla vaatteiden vaihto jne. Riisuutuu vain oman miehensä nähden.

Vierailija
12/76 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sekasaunomisesta enkä salli sitä miehelle. Minulle sauna on peseytymistä varten ja oman vartaloni näytän kenelle haluan. En ole miespuolisten kavereitteni kanssa muutenkaan alasti, miksi minun pitäisi mennä peseytymään heidän kanssaan?

Ja minä koen sen seksuaalisena, siksi en salli miehenikään mennä. En tiedä haluaisikokaan hän.

Vierailija
13/76 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sekasaunasta, mielelläni menen sinne mieheni ja ystävieni kanssa. Sekasauna on erittäin ekologista, sosiaalista ja tasa-arvoista.

Vierailija
14/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen yhdessä koko kivan ystäväporukan kesken on mukavaa!

Vierailija
15/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Viikoittain sekasaunotaan harrastusporukalla. Hyvin mahtuu lauteille tutut ja tuntemattomat eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Mitä muuta te harrastatte kuin sekasaunomista?

Vierailija
16/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisin jopa teekkariajoista ilman sekasaunomista. Meitä oli vuosikurssilla noin kymmenen tyttöä ja 60 poikaa, aina saatiin ensin saunoa rauhassa pojat odotti kiltisti vuoroaan.

Vierailija
17/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkroppaisten huvia.

Pienikikkeliset ja riipputissit voivat pelata pasianssia olohuoneessa.

Vierailija
18/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun maassa, jossa saunaan mennään pääsääntöisesti sekaisin (heh) ja alasti.

Minä suomalaisena en todellakaan kehtaa mennä.

Myös nudistirannat yleisiä.

Enkä mene niillekään :).

Vierailija
19/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se hienoa jos omistaisi oikein mahtavan roikkuvan melan ja sitten sekasaunan ajan koittaessa astelisi saunan lauteille vasta kun kaikki olisivat jo lauteilla. Ovi aukenisi ja koko kööri vain tuijottaisi jalkojen välissä ylväänä tahdikkaasti heiluvaa lemmenvaltikkaa.

Vierailija
20/76 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta sekasaunominen on kiihottavaa. Tykkään katsella naisten alastomia vartaloita.

Tämän takia tosiaan itse jätän sekasaunat väliin. Nolottaisi olla ainut mies, jolla penis seisoo.