Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies heitetään pihalle?

Vierailija
14.02.2006 |

Käytännössä? Jos mies kieltäytyy lähtemästä?

Aina annetaan ohjeeksi että heitä pihalle/näytä ovea/laita ulkoruokintaan ja minä olen ihmetellyt että lähteekö ne miehet tosiaan tuosta vaan kun nainen sanoo?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikissa tilanteissa poliisin ja sossun avustuksella.

Jos avioelämä on päätöksessä, lapset jäävät perheen yhteiseen kotiin. Aina kun äiti niin haluaa.

Vierailija
2/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa, siis, ja ihan samaa ihmettelen. Luultavasti minun mieheni sanoisi, että enpäs lähde mihinkään, ja siinä sitten tuijoteltaisiin toisiamme. En minä häntä voimakeinoin ovesta ulos saisi enkä siihen kyllä ryhtyisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies suostu lähtemään, varmasti saa apua - mies lähtee kuin kuppa Töölöstä ja madot meidän mirristä!

Vierailija
4/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suojella itseänne ja lapsianne?

Vierailija
5/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tilanteessa miehelle olisi pitänyt hankkia virallinen häätö käräjäoikeudessa. Mitään muuta laillista tietä en miestä olisi saanut lähtemään. En ollut valmis siihen tappeluun ja ero jäi siihen. Nyt en enää edes halua erota:)

Vierailija
6/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies suostu lähtemään, varmasti saa apua - mies lähtee kuin kuppa Töölöstä ja madot meidän mirristä!

Täytyy olla näyttö väkivaltaisesta miehestä ennenkuin turvakotiin otetaan asumaan. Sieltäkin ajetaan aina kuin vähänkin mahdollista tuttavien tai sukulaisten luo.

Vierailija
7/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen omistaisi itse asunnon kokonaan, mutta toinen on talonkirjoilla niin avainta ei saa ottaa pois. Ystäväni joutui pahoinpitelyn kohteeksi. Poliisit veivät miehen putkaan mutta antoivat aamulla avaimet takaisin. Laki sanoo niin.

Vierailija
8/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap voisi pakata kimpsunsa ja häipyä jos eroa haluaa.

Vierailija
9/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja nostaa tavaransa ulos.

En ota kantaa menetelmän järkevyyteen, mutta noin sen nyt ainakin voi käytännössä tehdä. Kai joku hullu mies voisi tulla sitten ikkunasta läpi...

Vierailija
10/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli ap voisi pakata kimpsunsa ja häipyä jos eroa haluaa.

Jos on lapsia, niin ei sitä pakata kovin nopeasti. Lisäksi asunnon hankkiminenkin vie aikaa. Jos vanhan asunnon vuokrasopimus on molempien nimissä ja mies haluaa, että vaimo ei lähde, hän voi sanoa, että ei sitten maksa kuin vain puolet vuokrasta. Niinpä vaimon nimiin kertyy koko ajan velkaa, mikäli ei ole varaa maksaa kahden asunnon vuokraa.

Vierailija
11/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...ja nostaa tavaransa ulos.

En ota kantaa menetelmän järkevyyteen, mutta noin sen nyt ainakin voi käytännössä tehdä. Kai joku hullu mies voisi tulla sitten ikkunasta läpi...

Jos koti on molempin nimissä, vaimo ei saa ajaa miestä pois kotoa noin vain.

Vierailija
12/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin muuten voi noin vain.

Vierailija
13/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tarkoin huolen siitä, että huolto ei pelaa ja koti ei ole miehelle kiva paikka, niin kaipa se joskus itsekin alkaa miettiä lähtemistä?

Vierailija
14/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen voi myydä jos mies ei halua erota?

Vierailija
15/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin itse irtisanomassa taloyhtiössä oman puoliskoni vuokrasopimuksesta. Silloin sitä velkaa ei kerry. Ei ketään voi pakottaa jäämään vuokralle pidemmäksi aikaa kun on irtisanomisaika.

Vierailija
16/16 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä kävin itse irtisanomassa taloyhtiössä oman puoliskoni vuokrasopimuksesta. Silloin sitä velkaa ei kerry. Ei ketään voi pakottaa jäämään vuokralle pidemmäksi aikaa kun on irtisanomisaika.

Siinä joutuu pahimmassa tapauksessakin vaan maksaa sen irtisanomisajan vuokran.

Ja sitten vaan lähtee!

Näin yksinkertaista se on kun ei omista asuntoa. Ja sitten kaikki sanovat kuinka ihanaa on kun on oma asunto/talo, heheh!

Minä mielummin lähtisin lasten kanssa pois yhteisestä kodista kun että jäisin huonoon suhteeseen roikkumaan. Ja vuokra-asunnon löytää yllättävän nopeastikin jos vaan todella haluaa ja omistaa jonkin verran viitseliäisyyttä ja osaa hoitaa asioita.