Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttävän ihastunut miespuoliseen ystävään

Vierailija
06.01.2016 |

Mitä mun pitää tehdä? Tunnuataa asia hänelle? Vai olla normaalisti vain ystävä ja odottaa päivää jolloin hän löytää unelmiwn naisen, kun hän ei tajua että se olen minä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tunnusta, pilaat vain hyvän ystävyyden. Jos mies on kiinnostunut sinusta, hän tekee aloitteen. Jos taas hän ei ole kiinnostunut "siinä" mielessä, niin tunnustuksesi jälkeen hän vain pakenee satavarmasti takavasemmalle.

Mies ei aina tee aloitetta, vaikka olisi kiinnostunut. Mies voi olla vaikka ujo, tai pelkää pilaavansa kaveruuden. Tekevätkö naiset aina aloitteen, kun ovat kiinnostuneita? M34

Kyllä hän sen ihan reilusti sanoi, että tässä elämäntilanteessa ystävyys on parasta. Että hän ei ole valmis uuteen suhteeseen, että pitää olla yksin kun ero on tuore. Toisaalta ymmärrän. Ap..mutta muten saan tän ihastuksen tunteen pois rinnasta?

Vierailija
22/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Lyhyt suhde, joka ei johtanut mihinkään ja ikävä jäi. Nyt muutamaa viikkoa myöhemmin voin myöntää, että hän oli laastarisuhde minulle ja minä jotain samaa hänelle. Kurja sinänsä, kun edelleen mielessä, että olimme niin samaa maata. Ehkä liian samaa ja väärä ajankohta tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne. Lyhyt suhde, joka ei johtanut mihinkään ja ikävä jäi. Nyt muutamaa viikkoa myöhemmin voin myöntää, että hän oli laastarisuhde minulle ja minä jotain samaa hänelle. Kurja sinänsä, kun edelleen mielessä, että olimme niin samaa maata. Ehkä liian samaa ja väärä ajankohta tutustua.

Meillä tää on alusta asti ollut enemmän ystävä-pohjalta. Tiedän, että hän välittää ja olen tärkeä. Sitä mä mietin, että miksi se ei riitä mulle? Ap

Vierailija
24/34 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy hiljaisuudelle selvisi. Käytiin kahvilla ja oli tosi raastavaa kuulla kuinka hän haaveilee parisuhteesta jonkun toisen kanssa :*(..ap

Vierailija
25/34 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkohan sä liian takertuva? Tai päällekäypä?

Vierailija
26/34 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kerran tuli todistettua, että nainen ja mies ei voi olla vain ystäviä!

Vierailija
27/34 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitkohan sä liian takertuva? Tai päällekäypä?

Myönnän kyllä kärsiväni jonkin sortin läheisriippuvaisuudesta. Sen sain selville, että ei ole enää kiinni ex-vaimossaan ja että on valmis uuteen suhteeseen kunhan se oikea kävelee vastaan. Tällä hetkellä hän ei tapaile ketään. Helvetin vaikea tilanne mun kannalta😦 kun tiedän että kun ja jos löytää uuden niin meidän yhteydenpito vähenee...

Tekis mieli kysyä että onko edelleen sitä mieltä että me ollaan vaan kavereita, vai onko tilanne muuttunut nyt kun minäkin olen sinkku.

Ap

Vierailija
28/34 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/34 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/34 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen päivä ilman minkäänlaista yhteyttä ja sydän itkee. Tää on ainut konsti vieroittaa itsensä hänestä, ihmisestä joka ei koskaan tule rakastamaan mua ystävyyttä enempää.

En mä voi häneltä sitä vaatia. Kaikki menee niinkuin pitää. Joku toinen on mua varten jossain. Nyt nautin sinkkuudesta :) ap

Vierailija
31/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tää on raastavaa. Kolmas päivä ilman mitään yhteyttä. Vaikka näenkin, että on whatsapissa niin ei viestittele :( ja mä oon aina laittanut päivän ekan viestin, en enää. Ap

Vierailija
32/34 |
13.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kuulumiset:

Edelleen hyviä ystäviä, viestittely viikko tasolla.

MUTTA tässä kävi niin että rakastuin toiseen..enkä mitenkään pienesti. Ja kerroin tietty tälle ystävämiehelle ekana. Uusi mies tietää ystävästä ja siitä että hän on mun kahvittelukaveri.

Ap

Vierailija
33/34 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP. Hienoa kuulla! Mulle kävi vuosi sitten juuri samoin. Luulin rakastuneeni todella pitkäaikaiseen ystävääni. Mieheen. Kunnes kuin salama kirkkaalta taivaalta tapasin nykyisen seurustelukumppanini ja se oli menoa! Rakkautta! Meillä on molemmilla takana erot ja uusioperheen kynnyksellä keikutaan.

Ehkä se ystävä olikin vain sellainen laastarirakkaus. Joku johon oli helppo luottaa ja helppo tukeutua ja siten helppo retkahtaa. Harmikseni ystäväni rakastui minuun ja tajusi sen siinä vaiheessa kun minä olin jo sydämeni kanssa muualla.. Niin tai näin. Mies ja nainen voivatko olla vain ystäviä? Täysin platoonisesti. Tämä ei todellakaan ole eka kerta minun elämässäni kun joudun tätä miettimään. Ja toteampa vaan että ei voi.

Vierailija
34/34 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, varattuun ystävään ihastuminen syö sisältä päin. Yritin pyristellä eroon tunteista, ja samalla myös tästä miehestä, mutta hän otti minuun yhteyttä vaikka emme olleet nähneet tai viestitelleet muutamaan kuukauteen. Nyt olen taas huomannut ajattelevani häntä vähän liian paljon. Pitää varmaan etsiä jotain muuta ajankulua, ja seuraa 😄 Damn you nice and handsome man!