Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissaa kidutettu! SAIRASTA!

Vierailija
06.01.2016 |

Sitä vaan, että Amerikassa on ilkeitä osa ihmisistä. Luin just että siellä oli värjätty kissanpentu siniseksi ja sitä oli käytetty koiran puruleluna. SAIRASTA!!!!!!!!!!! MITEN JOKU VOI OLLA NOIN HIRVEÄ????? Tämä on tapahtunut Kaliforniassa. Minä en voi hyväksyä sitä kun tehdään kissoille pahaa. Minua ahdistaa ja pistää vihaksi aina kun joku tekee kissalle pahaa. Tuo mitä siellä tehtiin kissalle oli kyllä mulle viiminen pisara. Kissat on minulle tärkeitä eläimiä ja minusta sellaisella joka kiduttaa kissoja ei pitäisi olla minkäänlaista lemmikkiä. Ei kissaa, ei koiraa, ei mitään.

Kyllä pistää vihaksi se kun viattomalle, ihanalle, suloiselle kissalle tehdään pahaa. Mitään pahaa ei kissa itse ole tehnyt ihmiselle vaan päinvastoin, kissat on ihania ja ihmisrakkaita eläimiä joista on mukavaa seuraa. Minulla on kissa, samoin myös äidilläni on ja monia kavereita on minulla myös joilla on kissa. Kauheita on ihmiset jotka eivät arvosta kissoja ja jotka pahoinpitelevät kissoja. Semmoinen joka kissalle tekee pahaa niin minä luulen että sellainen ei ole edes ihminen vaan reptiili eli lisko joka on tekytynyt ihmiseksi. Vetäköön joku vaikka miten monta hernettä nokkaansa tsätä mutta sitä mieltä minä olen, että reptiilejä taitavat olla.

Muutenkin osa siitä maasta kotoisin olevista ihmisistä on aika tavalla epäinhimillisiä. Tiedän muun muassa sellaisen noin kolmekymppisen miehen, joka ei ymmärrä jos vaikka toinen ihminen on sairas eikä osaa millään tavalla suhtautua sairaaseen ihmiseen vaan haukkuu mitä törkeimmillä nimityksillä ja on vihamielinen. Luulisi että siellä tiedetään sairauksista enemmän kuin täällä mutta näköjään ihmiset siellä on suvaitsemattomia ja ymmärtämättömiä erilaisuutta kohtaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA MEININKIÄ!

Vierailija
2/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger on magee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..oota vähä..tuntuuko missään..noh..ei?

Maailmassa on suurempiakin ongelmia kuin elukat..

Vierailija
4/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitko että esim Intiassa toimitaan niin että jos kadulta löydetään hylätty vauva niin silta taitetaan niskat ja pannaan roskiin?Ja tää on ihan joka päiväistä että sieltä löytyy hylättyjä vauvoja..

Vierailija
5/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on kissa, jolle syötät lihaa, et voi sanoa pitäväsi eläimistä ja välittäväsi tuntevien olentojen kärsimyksistä.

Vierailija
6/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on kissa, jolle syötät lihaa, et voi sanoa pitäväsi eläimistä ja välittäväsi tuntevien olentojen kärsimyksistä.

Heh heh..nyt kaikki heristelemään sormea petoeläimille..

Vierailija
7/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitko että esim Intiassa toimitaan niin että jos kadulta löydetään hylätty vauva niin silta taitetaan niskat ja pannaan roskiin?Ja tää on ihan joka päiväistä että sieltä löytyy hylättyjä vauvoja..

Liittyy tähän miten? Jenkeissä ainakin koiratppelutyypit harjoittelupurettavat koirilla kaikennäköistä.

Vierailija
8/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö itseäsi petoeläimenä vai?

Vierailija
9/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tähän miten? Jenkeissä ainakin koiratppelutyypit harjoittelupurettavat koirilla kaikennäköistä.

Se että elukat on elukoita..maailmassa kannattaisi keskittyä siihen mikä on tärkeää ja jolla on väliä..kuin esim. ihmiset ja lapset..jos sulla noin kovasti ylimääräistä energiaa käytä se järkevästi..älä eläimiin..niillä ei ole loppupeleissä mitään väliä.

Vierailija
10/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiesitkö että tuolla on metsät täynnä karhuja ja ilveksiä ja kettuja jotka raatelevat ja repivät ja tappavat?:)

Ja kissa ei kyllä kaurapuurolla elä..nii et henki pois kissalta kun se kerran syö lihaa?

Vierailija
11/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan ap.lla on ikää?Kerro kun kiinnostaisi..

Vierailija
12/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sairaampaa ovat japanilaiset bonsai-kissat, jossa kissa laitetaan ahtaaseen lasipurkkiin, että se pysyy koristeena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
13/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sairaampaa on ihmislapset jotka kuolevat nälkään ja tauteihin ja ovat sodan jaloissa..

Vierailija
14/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä sairaampaa ovat japanilaiset bonsai-kissat, jossa kissa laitetaan ahtaaseen lasipurkkiin, että se pysyy koristeena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaikkein sairainta ovat ihmislapset, jotka lastensuojelun kommandoryhmät raa'asti teloittavat. http://www.vauva.fi/keskustelu/2470826/sossut_kavivat#comment-24349538

On kyllä aivan hirveää millaisia asioita maailmassa, myös Suomessa ihan oikeasti ja täysin varmasti tapahtuu!

Vierailija
15/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites oma kissasi? Tai oikeastaan ne aiemmat...

Vierailija
16/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kakaroilla on aikaa huolehtia vielä jokaisesta maailman kissastakin..kyllä se maailma vielä muuttuu teilläkin.

Vierailija
17/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tiesitkö että tuolla on metsät täynnä karhuja ja ilveksiä ja kettuja jotka raatelevat ja repivät ja tappavat?:)

Ja kissa ei kyllä kaurapuurolla elä..nii et henki pois kissalta kun se kerran syö lihaa?

Antaa kissojen kuolla pois.

Vierailija
18/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän pointtisi täysin. Se, että maailmassa tapahtuu muutakin julmuutta, sairautta ja nälänhätää, ei oiketa tuollaista eläinrääkkäystä mitenkään tai tee siitä jotenkin väheksyttävää. Sairaista edes ajatella niin.

Vierailija
20/27 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi