Kissaa kidutettu! SAIRASTA!
Sitä vaan, että Amerikassa on ilkeitä osa ihmisistä. Luin just että siellä oli värjätty kissanpentu siniseksi ja sitä oli käytetty koiran puruleluna. SAIRASTA!!!!!!!!!!! MITEN JOKU VOI OLLA NOIN HIRVEÄ????? Tämä on tapahtunut Kaliforniassa. Minä en voi hyväksyä sitä kun tehdään kissoille pahaa. Minua ahdistaa ja pistää vihaksi aina kun joku tekee kissalle pahaa. Tuo mitä siellä tehtiin kissalle oli kyllä mulle viiminen pisara. Kissat on minulle tärkeitä eläimiä ja minusta sellaisella joka kiduttaa kissoja ei pitäisi olla minkäänlaista lemmikkiä. Ei kissaa, ei koiraa, ei mitään.
Kyllä pistää vihaksi se kun viattomalle, ihanalle, suloiselle kissalle tehdään pahaa. Mitään pahaa ei kissa itse ole tehnyt ihmiselle vaan päinvastoin, kissat on ihania ja ihmisrakkaita eläimiä joista on mukavaa seuraa. Minulla on kissa, samoin myös äidilläni on ja monia kavereita on minulla myös joilla on kissa. Kauheita on ihmiset jotka eivät arvosta kissoja ja jotka pahoinpitelevät kissoja. Semmoinen joka kissalle tekee pahaa niin minä luulen että sellainen ei ole edes ihminen vaan reptiili eli lisko joka on tekytynyt ihmiseksi. Vetäköön joku vaikka miten monta hernettä nokkaansa tsätä mutta sitä mieltä minä olen, että reptiilejä taitavat olla.
Muutenkin osa siitä maasta kotoisin olevista ihmisistä on aika tavalla epäinhimillisiä. Tiedän muun muassa sellaisen noin kolmekymppisen miehen, joka ei ymmärrä jos vaikka toinen ihminen on sairas eikä osaa millään tavalla suhtautua sairaaseen ihmiseen vaan haukkuu mitä törkeimmillä nimityksillä ja on vihamielinen. Luulisi että siellä tiedetään sairauksista enemmän kuin täällä mutta näköjään ihmiset siellä on suvaitsemattomia ja ymmärtämättömiä erilaisuutta kohtaan.
Kommentit (27)
Siis miten ihmiset välittää jostain kissan kiduttamisesta, vaikka samaan aikaan maailmassa Jenni Vartiainen tekee julkisia konsertteja?!?
Kissat on maailman söpöimpii. Ja kissat rulettaa. Ja ei, en ole ap, mutta tajuan mielentilan. Ihminen joko tajuaa kissat tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vielä sairaampaa ovat japanilaiset bonsai-kissat, jossa kissa laitetaan ahtaaseen lasipurkkiin, että se pysyy koristeena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bonsai_Kitten
Huoh.
Kissat on epämiellyttäviä ja kissanpissa haisee ehkä kamalimmalta maailmassa. En ole koskaan tajunnut, mikä kissasta tekee lemmikin. Sehän on villieläin ja hirveän häijyt silmät. Peto.
Sinänsä ap:n kertoma tietysti on typerää, oli eläin sitten kissa tai vaikka rotta.
Joo ei elukoita saa rääkätä mutta kannattas pysyä leikkimässä ihan omilla hiekkiksilla eikä kattella ton lätäkön yli vai mitä?
Aika sairasta, että jotkut välittää jostain kissan rääkkäämisestä, vaikka ihan Suomessakin tapahtuu sellaista, että 21-vuotias nainen seurustelee 33-vuotiaan miehen kanssa, vaikka 21-vuotias on ihan täysin lapsi vielä, eikä siltä voi löytyä riittävästi henkistä kypsyyttä!!!