Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto-ongelma! Suuni on liian kuiva

Vierailija
06.01.2016 |

Eli pidän suihinotosta, mutta sen toteuttaminen vaan on hankalaa. Syljeneritykseni nimittäin taitaa olla normaalia vähäisempää tai jotain. Joudun aina taistelemaan että saan sen tarpeeksi liukkaaksi, enkä voi keskittyä imemiseen kun tulee sellanen kuiva kitka siihen! Muutenkin imisin mieluummin sitä itse penistä kuin omaa sylkivanaani (hyi) sen kyrvän päällä. Mikä avuksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeillu laittaa liukkarii kullin päähän?semmosta neutraalia mikä ei maistu milleen.Tai eikö poikakaveri kiihotu tarpeeks että alkaisi valumaa kiimanestettä.Pitäskö esileikkiä pidentää esim.Jos poikkis aluks nuolis sua.Ni hän kiihottus ja saisi kullin aivan märäksi?Itsellä ainaki kun annan kunnon suuhoitoa ni oma kalu aivan valuu kiimanesteestä.

Vierailija
2/10 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako kuiva suu muuten? Apteekissa on paljon erilaisia kuivan suun tuotteita (hammastahnoja, geeliä, imeskelytabletteja, suuvesiä). Kannattaa kokeilla. Esim. joillakin saattaa auttaa jo se paljon, että vaihtaa hammastahnan tuollaiseen kosteuttavaan valmisteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus tuota ongelmaa... Auttaa ottaa hörppy jotain juomista välissä, tai jauhaa purkkaa tai vaikka karkkia vähän ennen... Joku makuliukkari on myös kiva. Olen huomannut, jos mies panee suutani tosi syvälle, alkaa erittyä sylkeä myös enemmän. :)

Vierailija
4/10 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimii niin, että kuivaa on jos ei ota kunnolla syvälle. Mitä syvemmälle ottaa sitä enemmän kostuu suukin. Mulla kostuu syvälle ottaessa molemmat päät ihan hulluna :D

Vierailija
5/10 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti ootte ällöttäviä

Vierailija
6/10 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pidän suihinotosta, mutta sen toteuttaminen vaan on hankalaa. Syljeneritykseni nimittäin taitaa olla normaalia vähäisempää tai jotain. Joudun aina taistelemaan että saan sen tarpeeksi liukkaaksi, enkä voi keskittyä imemiseen kun tulee sellanen kuiva kitka siihen! Muutenkin imisin mieluummin sitä itse penistä kuin omaa sylkivanaani (hyi) sen kyrvän päällä. Mikä avuksi?

Tässä ois muuten hyvät vinkit liittyen tuohon syljen eritykseen, auttaa varmasti (auttanut ainakin itseäni): linkki

Vierailija
7/10 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuhh ku kävi muna sojottamaan shortsien lahkeesta kun lukee näitä juttuja.

Vierailija
8/10 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani sama juttu. Meillä auttoi se että joko pakotan hänet polttamaan tupakan mikä lisää syljen eritystä tai sitten sylkäsen hänen suuhun ja hän passaa klimpin kyrpääni liukkariksi. Kumpi tapa tahansa, molemmat toimii.

Vierailija
9/10 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällä kurkussa käyttäminen tosiaan lisää syljeneritystä. Elimistö vissiin meinaa että nyt tuo on nielemässä jotakin.

Vierailija
10/10 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ois muuten hyvät vinkit liittyen tuohon syljen eritykseen, auttaa varmasti (auttanut ainakin itseäni): linkki

Just muuten ton linkin kaltaiset jutut on niitä, joiden takia mulla meni yhdessä vaiheessa maku koko suihinottamiseen. Alunperin tykkäsin siitä ja halusin kokeilla ja oppia ja tein ihan samoja juttuja, kuin mitä tuossa jutussa. Syväkurkunkin opin nopeasti. Sit tuli näitä juttuja, joissa on ärsyttävä oletusarvo siitä, mitä PITÄISI naisen osata tehdä. Toikin juttu tuntui kyllä selkeältä suihinotto painostukselta ja suihinottokin saatiin kuulostamaan kamalalta haasteelta tyyliin "Jos et näitä osaa ja näihin et suostu niin olet huono ottamaan suihin ja sitäkautta huonompi nainen kun ne jotka nämä jutut osaa". Vihasin suihinottoa tällästen takia pitkään ja tein sen vaan pakosta. Ja sen takia, että osa miehistä tuntui myös odottavan näitä juttuja ihan normaalina asiana, johon kaikki suostuu.

Nykyään oon miehen kanssa, joka ei ole KOSKAAN pyytänyt multa suuseksiä. Hän ei koskaan olettanut, että annan hänelle suuseksiä. Häneltä on ihana ottaa suihin juuri siksi. Hän tuntuu arvostavan sitä mitä teen, eikä pidä sitä oletusarvona. Ja hän saa sen koko hoidon, mistä tuossakin jutussa puhutaan, mutta mua ei ole siihen painostettu ja teen sen itseni enkä muiden takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän