Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuo Pirkko Mannola voitti missikisat, kun on tuon näköinen?

Vierailija
06.01.2016 |

Katselen tässä Teerenpeliä-elokuvaa TV 1:ltä ja siitä tämä kysymys jälleen heräsi.
En sano että olisi ruma, mutta hyvin tavallisen näköinen söpö nainen, ei mikään kaunotar. Miten on mahdollista että hän voitti Suomen kauneimman tittelin?
Vai onko hän teidän muiden mielestä kaunotar?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap kehtaa kirjoittaa tuohon sävyyn kun itse on tuon näköinen???

Vierailija
22/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäsi myös Miss Eurooppa -kisoissa, eli ei ollut pelkästään Suomen missipiirien suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola on edelleen (kaunis ja seksikäs nainen) kirjoitti:

Miten ap kehtaa kirjoittaa tuohon sävyyn kun itse on tuon näköinen???

Minä en olekaan hakeutunut kauneuskisoihin enkä aio hakeutuakaan.

ap

Vierailija
24/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneusihanteet ovat muuttuneet todella paljon vuosien saatossa. Saa nähdä minkälainen kauneusihanne on viidenkymmenen vuoden päästä, mennäänköhän taas luonnollisempaan suuntaan.

Vierailija
25/43 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaa on ainakin enemmän kuin sadassa Lotta Hintsassa.

Vierailija
26/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nähneeni Pirkko Mannolan kuvan lehdessä joskus niihin aikoihinkun hän oli n. 40 v. Olin nuori kolli mutta silti alkoi lähes muna nousta pystyyn, hyvä tavaton, vanhan akan kuvasta. Olin kauhuissani.

Vierailija
27/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen kauneusihanne on kylmä, kova, muovinen… Silloin ennen se sisäinen säteily merkitsi paljon enemmän. Ja Pirkko Mannola oli/on todella kaunis. 

Missikisat sopisi kyllä lakkauttaa mielestäni, kauneuskilpailut eivät enää ole oikein nykyaikaa.

Vierailija
28/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minusta Pirkko oli missikisoissa hyvin kaunis eikä ollut ollenkaan ihme, että voitti.

http://is12.snstatic.fi/img/1920/1431318606253.jpg

Vierailija
29/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuntuu kelpaavan meidän valtiovarainministerin isälle..hyvin on Pirkko säilynyt!

Vierailija
30/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Suomea ei koskaan ole valittu ainoastaan naamakauneuden tai kropan perusteella, vaan tarvitaan muita avuja esim. kielitaito, sosiaalliset taidot yms.

Sosiaaliset taidot ja hyvä käytös olivat ennen merkittävässä roolissa, kun Suomi haluttiin sodan jälkeen nousuun ja kansainvälisille markkinoille. Ennen missit olivat parhaita pr-ihmisiä, jotka loivat uskoa tulevaisuuteen.

Ehkä ap. on tätä vaikea ymmärtää, kun on syntynyt maahan, jolloin monet hyvät asiat ovat valmiina tarjottimella. Yllättävää, miten lyhyt on oman historian muisti.

Vierailija
31/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mannola on löytänyt miesystävän ainakin ip-lehtien mukaan. Tosi ihanaa. Tuo toivoa vanhemmille kumppania toivoville, minä mukaan lukien.

Vierailija
32/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallittakoon että liitämme tähän Pirkko Mannolan ´´kuoroon´´ vielä erään toisen iäkkäämmän leidin: elikkä hän on tietysti Vieno Kekkonen. Joka on mielestäni vähintäänkin yhtä hurmaava, kuin Pirkko. Kun katsoo esim. Vieno Kekkosen haastatteluja, niin hänestä suorastaan pursuuaa jokin ihana ja tyttömäinen meininki. En muista että olisin Vienoa nähnyt nuorempana esim. uimapuvussa, mutta veikkaampa että myöskin hänessä olisi ollut missi-ainesta.

Vierailija
33/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Pirkko on huomattavasti paremmin säilyttänyt kauneutensa vanhoille päiville kuin esim. edesmennyt Teija Sopanen, joka oli siis myös missi silloin ennen muinoin.

Vierailija
34/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopupeli varmaankin.

Tarjosi sopuliaan tuomareille (tuomarille). Tietoa on.

Vierailija
35/43 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti tuntuu kelpaavan meidän valtiovarainministerin isälle..hyvin on Pirkko säilynyt!

Joskus juorulehdet kirjoittelivat, että olisi kelvannut jopa presidentille, sille kaljupäiselle.

Vierailija
36/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten Brita Koivunen ja Mannola ovat niin samannäköisiä? Ovatko sukua toisilleen?

Ap

Minä taas en sanoisi heitä samannäköisiksi. Ehkä pallokampaus on samantapainen, mutta kasvot aivan erilaiset. Britalla taviksen naama ja tihrusilmät, Pirkko muistuttaa suloisuudessaan vähän Audrey Hepburnia.

Vierailija
37/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Pirkko on huomattavasti paremmin säilyttänyt kauneutensa vanhoille päiville kuin esim. edesmennyt Teija Sopanen, joka oli siis myös missi silloin ennen muinoin.

Vai oliko Teija Suomen Neito? Hiukan eri asia kuin missi.  

Vierailija
38/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/43 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notkeutta on Mannolalla

Tällä, ihanalla

Notkeutta ei pullukalla

Mulla, kankealla

Notkeutta on Mannolalla

Tällä, laulajalla

Notkeutta ei pullukalla

Mulla, narisijalla

Notkeutta on Mannolalla

Tällä, pirtsakalla

Notkeutta ei pullukalla

Mulla, reppanalla

Notkeutta on Mannolalla

Tällä, nauravalla

Notkeutta ei pullukalla

Mulla, vakavalla

Notkeutta on Mannolalla

Tällä, ''Piksalla''

Notkeutta ei pullukalla

Mulla, lihavalla

Vierailija
40/43 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1958 missikisassa oli todella huono taso.

Pirkosta tuli sitten Miss Suomi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi