Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuna kaksi viikkoa, olisi pitänyt

Vierailija
06.01.2016 |

Tehdä elämän ryhtiliike paljon aiemmin. Nyt takana 20v menetettyä elämää ja huonoa liittoa...ja tämä vapaus tuntuu hienolta..on kuin olisin saanut jonkun virtapiikin. On ihana kun voi hengittää.

Sitten on kolikon toinen puoli. Miten rakentaa itsensä uudelleen kun puolet elämästä on kestänyt paskaa. Naiseus on kadonnut..koska sitä ei ole ruokittu. En edes tiedä mitä rakkaus on tai miltä se tuntuu.

On tää vaikeeta...tai toisaalta täähän on mun uusi mahdollisuus. Vielä mä sen miehen löydän jolle kelpaa nainen, joka osaa elää hetkessä..on läheisyyttä vailla. Antaa kaiken huomion miehelle..kunhan en hemmetti liikaa ala lahkeessa roikkumaan 😂😂

Tn43

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta eläminen entisen miehesi ja kaikkien miesten varjossa, siis lopeta eletyn elämän miettiminen ja jätä pitkäksi aikaa mielestäsi "naiseuden katoaminen" ja uuden miehen löytäminen. Kliseisesti sanottuna: etsi itsesi ensin ja tee itsestäsi sisältä päin elämään tyytyväinen ja mieti vasta sitten muita, niin saatat jopa tulevaisuudessa välttää joutumisen uuteen huonoon suhteeseen.

Vierailija
2/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyviä pointteja! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä naiseudella, tärkeintä on ihmisyys! Sinkkuna ei sukupuolella ole väliä :) Onnea yksinoloon!

Vierailija
4/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit takaisin suhteeseen kun olet saavuttanut vapauden?

Vierailija
5/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastat irtoseksiä niin paljon kuin voit.Kyl se libido siitä rispaantuu.

Vierailija
6/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustut kohta villiin seksiin ja nautintoihin, anna palaa.

Vierailija
7/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit takaisin suhteeseen kun olet saavuttanut vapauden?

Koska mulla on kokematta niin paljon..siis ihan sellaista yhteistä tekemistä jne...ap

Vierailija
8/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustut kohta villiin seksiin ja nautintoihin, anna palaa.

Ei musta oo tollaseen. Ap

Vierailija
9/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen naiseus? Jos sulla on tarvittava värkki jalkojen välissä niin onnea siinä on sun 'naiseus'

Vierailija
10/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naiseus? Jos sulla on tarvittava värkki jalkojen välissä niin onnea siinä on sun 'naiseus'

No kyllä mä haluan että joku mua vielä himoitsee, eikä pysty pitämään näppejä erossa :) mutta enemmän tahdon sitten joskus kokea suhteen jossa toisen silmistä näkee arvostuksen, eikä halveksumista kuten oli aiemmin. Ap

Vierailija
11/11 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä haluan että joku mua vielä himoitsee, eikä pysty pitämään näppejä erossa :) mutta enemmän tahdon sitten joskus kokea suhteen jossa toisen silmistä näkee arvostuksen, eikä halveksumista kuten oli aiemmin. Ap

Ei tuolla ole mitään tekemistä naiseuden kanssa vaan keskinäisen kunnioituksen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme