Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko työhaastatteluun mennä alkuperäisten todistusten ym. kanssa?

Vierailija
06.01.2016 |

vai pitääkö aina olla kopot, jotka jätetään haastattelijalle?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Aika harva niistä on nykyään kiinnostunut. Jotkut tosin katsovat, mutta aika harva. Itsellä on ainakin sitten ennen työn aloittamista vasta pitänyt esittää alkuperäiset todistaakseni, että olen se, mikä sanon olevani. Nykyiseen työhön ei ole katsottu koskaan. 

Vierailija
2/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä alkuperäisten kanssa, kannattaa olla kopiot mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mennyt alkuperäisten kanssa, ja haastattelija on skannannut ne itselleen jos on halunnut. Ikinä kukaan ei ole ottanut tai halunnut paperikopioita.

Vierailija
4/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan mennään alkuperäisten kanssa. Työnantaja ottanee niistä kopiot, jos kiinnostaa.

Joillekin riittää, että näkevät paperit.

Vierailija
5/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä yleensä edes kysytä. Mutta missä on sellainen työpaikka, jossa ei voi edes ottaa kopioita alkuperäisistä todistuksista?

Vierailija
6/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä mennä, itseasiassa jos hakee esimerkiksi virkaa, niin silloin on näytettävä alkuperäiset paperit ja kopiot eivät kelpaa.

Minulla niitä papereita on niin hirveäläjä, niin haastattelija on sitten itse ottanut kopiot niistä joista katsoo sen aiheelliseksi.

Postissa jos hakemuksia lähettää, niin silloin tietenkin kopiot, mutta jos tulet paikan päälle tulisi sinulla olla ne alkuperäiset paperit mukana. Lisäksi ehkä valmiit kopiot, mutta ehdottomasti ne alkuperäiset.

Vierailija
7/7 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kopiot, jotka jättäisin haastattelijalle jos hän ne haluaa. Sehän olisi kohteliasta ja huomaavaistakin, jos haastattelijan ei tarvitsisi kesken haastattelun mennä kopioimaan. Alkuperäisistä en luopuisi.