Mitä tekisit jos paras ystäväsi olisi varannut sinulle kahden viikon matkan Syyriaan missä on ne sodat ja sinun pitäisi heti huomenna lähteä matkaan?
Kommentit (12)
Mun paras ystävä ei varaisi mulle matkaa Syyriaan. Hän tietää että haluan käydä vain kaupunkilomilla Keski-Euroopassa tai Jenkeissä. Mutta jos noin hassusti kävisi, kieltäytyisin.
En lähtisi sinne menettämään henkeäni. Ja tuskin läheinen kaveri ois jos sodan keskelle on lähettämässä. Liekö suuttunut jostain :D ei missään nimessä sinne!
Minulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka varaisivat minulle minkään sortin matkoja kanssani neuvottelematta. Ja neuvottelun tulos olisi ihan yhtä selvä kuin Amerikan matkan kohdalla: en lähtisi, menkööt ne, joita huvittaa, minua ei huvita.
En lähtisi. En lähtisi mihinkään sellaiseen maahan, jossa soditaan ja/tai kohdellaan naisia ala-arvoisesti.
Mitä kautta minäkin sinne pääsisin? Israelin passilla. Haloo.
Lahjoittaisin liput Teuvo Hakkaraiselle.
Ajattelisin, että on vitsi koko juttu. En lähtisi tietenkään.
Siellähän oli hyvin viihtyisää, oli kylpylöitä sun muuta. TVoli joku aika ohjelma jossa näytettiin toistakin puolta maan elämästä. Miksen lähtisi jos matkaa tarjottais.
Mikähän pakko mun olis sinne lähteä? En menis.
Varmaan hirttäisin sen siihen paikkaan... En nyt kai... Mutta en tykkäisi pahemmin ideasta!