Suostuisiko miehesi panemaan sinua juuri nyt, jos ehdottaisit siirtymistä makuuhuoneen puolelle?
Kommentit (73)
Täällä oon saanut viimeksi kesällä - ei onnistu. Kysyin siltä kuitenkin, vastaus mmmm. Kunnes tajusi, mitä kysyin. Ei heru, ei.
Suostui ja pani. Mielellään ja eri asennoissa =).
No ei varmasti suostuisi:D miksi olisin niin lapsellinen, et lähtisin nyt vänkäämään asiasta? Sais tietty hirveen riidan helposti "sä et haluu mua, välität vaan lätkästä, yyyhyyyyy" mut mitä se hyödyttäis? Jos olis joku mulle iso juttu just tulossa, niin ei sekään olis niin lapsellinen. Ei ihme, et jengillä on hirveitä suhteita, jos käytös tota luokkaa.
Suostuisi, muttei makkarissa. Vaan sohvalla että kuulee Matsin samalla.
En tiedä onko se huhhuh kun seurataan vain hiihtoa yhdessä ja joo hoitaa pannakin siinä tuoksinassa 😃. Ei ole koskaan tarvinu pyytää miestä panemaan, tietää kuulemma mun pyllyn asennosta 😁
Ei suostuis koska lätkä ja pantiin muutenki just enne matsii:D
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko se huhhuh kun seurataan vain hiihtoa yhdessä ja joo hoitaa pannakin siinä tuoksinassa 😃. Ei ole koskaan tarvinu pyytää miestä panemaan, tietää kuulemma mun pyllyn asennosta 😁
Ja ajatelkaa tää sekava sepustus tuli 8kk raskaana olevalta. Lähden suihkuun ja mies on kohta perässä 😉
Kokeilin ja kyllä. Nyt makoillaan rauhassa tässä.
Ei. Vartin päästä sit varmaan kyllä. Asiat tärkeysjärjestykseen. Ei niin että olisin vartin päästä ees antamassa, rupeen nukkumaan.
Ei. Haluttomuus tai jokin on ongelma. Itse kuitenkin olen aika menevä ja miellyttävä ihminen. Ei luulisi olevan vaikeaa olla onnellinen kanssani. 😃
Liian aikainen ejakulaatio on toinen ongelma. En ymmärrä, kuinka kauan kestää tajuta, että edes nainen ei käteenvedolla elä (parisuhteessa).