Suostuisiko miehesi panemaan sinua juuri nyt, jos ehdottaisit siirtymistä makuuhuoneen puolelle?
Kommentit (73)
Luomme itse omat urheilumme eli kyllä
Voi olla, että aika moni mies ei suostuisi, mutta se johtuisi siitä että muotoilette asian noin, eli "haluatko panna minua?". Pitää kysyä että "saisinko MINÄ panna SINUA" tai vaan todeta että "minä haluan panna sinua", eli annatte miehelle kuvan että te aiotte olla se aktiivinen osapuoli ja ratsastaa hänen päällä.
Jos pyydätte häntä panemaan teitä.....se tarkoittaa mies päällä-asentoa taikka takaapäin-asentoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei suostuis.. mun miestäni ei kiinnosta seksi mun kans.. jäi jokin aika sitte kiinni pettämisestä 😟 eli lätkä menee edelle..
Eli voitaisiin oikeastaan sanoa että sulla ei ole miestä?Älä jooko viitti puhua miehenäsi tyypistä joka ehkä jakaa osoitteesi mutta ei muuta.Pettää eikä edes pane sua ja sinä puhut miehestäsi!Hyi saatana mitä suhteita!
Kummasteltiin miehen kanssa, että oliko tällä viikolla jokin lihaniskojen potkupallo- tai luistelukisa, ja sitten mies antoi suuhoitoa. Nyt on lähtenyt takaisin kokkaamaan jälkiruokaa, kun keskeytin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että aika moni mies ei suostuisi, mutta se johtuisi siitä että muotoilette asian noin, eli "haluatko panna minua?". Pitää kysyä että "saisinko MINÄ panna SINUA" tai vaan todeta että "minä haluan panna sinua", eli annatte miehelle kuvan että te aiotte olla se aktiivinen osapuoli ja ratsastaa hänen päällä.
Jos pyydätte häntä panemaan teitä.....se tarkoittaa mies päällä-asentoa taikka takaapäin-asentoa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikös jossain Iltasanomien tutkimuksessa tultu johtopäätökseen että miesten suosikkiasento on nainen päällä-asento. Joten tuossa voi olla perää.
Mies meni jo makkariin. En kyllä usko, että saisin häntä millään suostumaan seksiin, kyllähän juuri muutama päivä sitten pantiin.
Ei suostuisi. Eikä muuten edes katso lätkää, telkkari on kiinni.
Raskaana olen ja koko ajan himottaa, mutta äijä on pihdannut jo pari kuukautta. Siinäpä vastaus.
Kuulemma pikaiset voitaisiin vetää.
Miesnäkökulmaa: katsokoon nyt ton Downton Abbeyn loppuun enste... Ehtii sen jälkeenkin
Mies istuu pubissa katsomassa peliä kavereidensa kanssa. Ei oo niin pillunhimoissaan että lähtis kesken kotiin.
Ei ole vuoden aikana koskaan kieltäytynytkään. Kyllä todennäköisesti, kun aamupäivällä vihjaili minulle petihommia, mutta olen niin väsynyt viimeyön jäljiltä, että en jaksanut.
Hmmm, eiköhän suostuisi. Ei ole vielä kertaakaan kieltäytynyt 27 vuoden aikana!
eiku ei suostuis emkä itekkää ku tulee peli!
56
Me emme puhu "panemisesta" vaan me olemme yhdynnässä. Juhlapäivinä rakastelemme.
Mutta kyseistä asiaa ei voi tehdä äkkiä vaan siihen pitää varata kalenterista aika ja vähintään 2 viikkoa aiemmin on esisopimus allekirjoitettuna molemmin puolin.
Riippuen onko normaalipäivä vai juhlapäivä on sopimuksessa määritetty tietyt toimenpiteet mitkä kummankin osapuolen pitää huolehtia ennen varsinaista tapahtumaa.
Mutta miksi meillä on niin vähän seksiä! :(
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Just vihjailen, jos pyytää niin ei tarvi kahdesti. No vee munankin lempinimi on partiolainen. Aina valmis.
Epäreilu kysymys kuulemma. 😂 Suomi tasoitti juuri.
No ihan varmasti suostuisi, on sellanen partiopoika siinä suhteessa. Ei haittaa vaikka olen raskaana ja olo ei niin hehkeä itsellä ole..