Suostuisiko miehesi panemaan sinua juuri nyt, jos ehdottaisit siirtymistä makuuhuoneen puolelle?
Kommentit (73)
Mies kuulemma vois lähteekin makuuhuoneeseen mut mä panisin mieluummin täs olohuoneessa kun vasta sain työt valmiiks ja iltateetä nautiskelen.
Varmasti. Ei tarvis kuin merkitsevä katse luoda.
Vierailija kirjoitti:
Välitauko? Mikä ihmeen välitauko?
Olisko se otteluerien välinen tauko?
En mene edes kyselemään ,enkä anna itsekään vasta kun pieni jälkeen.
Ei...ja tämä ei johdu jääkiekosta vaan siitä että mulla on menkat.
Suostuisi. Tuo pahanilmanlintu ei katso enempää lätkää. Katsoi hetki sitten 10 sekuntia, Venäjä teki maali. Hetki sitten katsoi 5 sekuntia, Suomi sai jäähyn heti.
Olen vesirokossa, hyvä jos suostuisi edes pussaamaan silmät kiinni ja nopeasti.
Ei suostuisi, eikä katso edes lätkää! Prkl!
Suostuisi jos lapset nukkuisivat.
Ei kuulemma minua mutta muutaman muun naisen nimen luetteli jotka menis pelin edelle.On meillä kivaa..
Koskaan ei ole kieltäytynyt seksistä :)
Vaikka olisi mikä tärkeä juttu kesken.
Ei panisi nyt eikä muulloinkaan. Pihtari prkl
joo, nää on vaan juniori mm-kisat, miesten kisassa joutuisin odottamaan erätaukoon
Me ollaan kyllä niin vastenmielinen pari!Luin tän kysymyksen miehelleni ääneen ja hän kävi miettimään minkä näköisiä tekin mammat ja teidän miehet mahtaa olla ja vielä kehutte harrastavanne seksiä.Ensin mä vähän toppuuttelin ja marisin että ei saa puhua ihmisistä tohon sävyyn mutta lähdin sitten mukaan ja päädyttiin siihen tulokseen että ollaan kyllä satavarmasti av:n kuumintahottia!Nyt istutaan täällä molemmat tyhmät virneet naamalla ja käydään kuumana toisiimme.Ihan varmaan kohta rupee tapahtumaan;)
Ei taitais onnistua. Mies on paikanpäällä matsia jännittämässä :D
Ei suostuis.. mun miestäni ei kiinnosta seksi mun kans.. jäi jokin aika sitte kiinni pettämisestä 😟 eli lätkä menee edelle..
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kyllä niin vastenmielinen pari!Luin tän kysymyksen miehelleni ääneen ja hän kävi miettimään minkä näköisiä tekin mammat ja teidän miehet mahtaa olla ja vielä kehutte harrastavanne seksiä.Ensin mä vähän toppuuttelin ja marisin että ei saa puhua ihmisistä tohon sävyyn mutta lähdin sitten mukaan ja päädyttiin siihen tulokseen että ollaan kyllä satavarmasti av:n kuumintahottia!Nyt istutaan täällä molemmat tyhmät virneet naamalla ja käydään kuumana toisiimme.Ihan varmaan kohta rupee tapahtumaan;)
Moni saattaa vetästä herneen nenään tän viestin kanssa mutta mun mielestä tää oli ihana!Ihanin tähän asti:-DSenkus kehua retostelette toisillanne se ei ole meiltä muilta pois mutta tekee varmasti teille hyvän mielen!
Ei varmasti, hän haluaa seksiä hyvin harvoin. :( Lätkää emme kumpikaan katsoneet kyllä.
Hah. Meillä mies lähtisi viivana makkariin. Mutta enpä ehdottele.Mies ei jääkiekosta piittaa, mutta minä katson. Mies on sama vuodesta toiseen, finaali ainutlaatuinen.