Miten voisin huomauttaa miehelleni että hän on lihonnut?
Ennen itsestään huolta pitävä ja salilla käynyt poikaystäväni on lihonnut aika paljon.. Kaikki kertynyt mahaan. Rakastan häntä kyllä mutta tuo kieltämättä vähän häiritsee eikä ole kivaa se kun kun seksuaalinen halu katoaa kun poikaystävä näyttää trailer park boysin Randylta😞
Kommentit (19)
Meinaatko, ettei se itse ole sitä huomannut?
Eiköhän tuo itekin sen tiedä. Kumppanin painosta huomauttelu on hyvä tapa pilata suhde. Ehkä voisit varovasti kysellä, miksei hän käy enää salilla. Ja tarjoutua että voisit aloittaa hänen kanssaan yhteisen liikuntaharrastuksen. Voit myös koittaa saada häntä syömään terveellisemmin, niin että aloittaisitte yhdessä laittamaan terveellisempää ruokaa ja lopettaisitte yhdessä herkkujen ostamisen kotiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Lihonnut? Mitä se on?
Lihonnut on aktiivin toinen partisiippi lihota-verbistä. Lihota-verbi taas on lihoa-verbin rinnakkaismuoto.
ihmiset ovat laiskoja ja laiskuus tarttuu nyt ryhtiä tohon touhuun ja suunta salille mars
Kulta, oletkohan hieman lihonnut?
Miehille tästä asiasta voi huomauttaa ilman suurempia ongelmia.
Tuo sana on lihonut yhden ännän verran.
Miksi pitää huomauttaa? Tykkäisitkö itse jos miehesi huomauttelisi ulkonäöstäsi? Minunkin mies on lihonut 20kg yhdessäoloaikanamme ja lähes kaikki on mahassa. Ei se minua häiritse, eikä ole vaikuttanut seksielämäämme millään tavoin. Rakastuin tuohon mieheen, en ulkomuotoon.
Mies kyllä itse tuskailee kertyneiden kilojen takia.
Halaat siitä keskivartalosta ja sanot että oho onks mun kädet lyhentyny jotenki...
Miksi et vaan sano suoraan asiasta?
Riippuu niin paljon ihmisestä. Esimerkiksi munlaiselle ihmiselle jos kumppani huomauttaisi että muru hei sulle on tullut vähän kiloja niin aivan varmasti kimpaantuisin. Jos painoasia on hänellekin herkkä paikka, suosittelen ehdottomaan yhteistä liikuntaharrastusta tms. tai kysyt miksi salilla käynti ei enää kiinnosta. Mun eksä ehdotti just tota yhdessä liikkumista ja innostuinkin sitten. :) Eikä tuntunut siltä että en kelpaisi hänelle sellaisena kuin olen, vaikka luulen että taka-ajatuksena oli myös se haavekuva timmimmästä tyttöystävästä varsinkin, kun mä itse usein valitin kropastani. :D
ARGA kirjoitti:
ihmiset ovat laiskoja ja laiskuus tarttuu nyt ryhtiä tohon touhuun ja suunta salille mars
Ensin kannatta suunnata jääkaapille ja korjata sen sisältö.
Ei salilla laihdu.
"Laihduta läski, oot niin vastenmielinen etten voi enää naida sun kans"
Yritä sinä ap löytää miehestäsi nyt muita puolia, jotka kiinnostavat sinua. Kiinnitä niihin huomiosi.
Seksistä sen verran, että ota mielikuvitus käyttöösi. Luet vähän kirjallisuutta ym. virikkeeksi. Kun on tarpeeksi kiihottunut valmiiksi, ei ulkonäköseikat häiritse. Ja sulje silmäsi tai kiinnitä katseesi hänen silmiinsä, vahvoihin käsivarsiin jne.
Näistä on hyötyä myös kun vanhenette..
Näin: "Huomaan että olet lihonnut."
Toinen asia sitten on, että mitä tavoittelet huomauttamisellasi? Haluatko hänen tietävän, että seksihalusi häntä kohtaan ovat hiipuneet hänen ulkomuotonsa muuttumisen myötä?
Halujesi katoaminen on oma ongelmasi, ei miehesi. Jos halusi ovat riippuvaisia miehen painosta - ei miehesi ole periaatteessa vastuussa siitä. Oletusarvoisesti haluat miehesi muuttuvan takaisin sopivaksi objektiksi, että voisit tuntea tiettyjä seksihaluja.
Mitä jos kokeilisit tällaista rehellistä lähestymistapaa: "Seksihaluni ovat riippuvaisia painostasi ja olemuksestasi. Jos haluat olla seksiobjektini, edellyttää se sinulta laihempaa olemusta. Toisaalta voisin kasvaa ajatuksessani siitä, millaisia objekteja tarvitsen seksihalujeni olemassaoloon ja nähdä seksuaalisuudessa muitakin ulottuvuuksia kuin visuaalisia arvoja."
Lycka till toisen muuttamisen tiellä. Av on täynnä kertomuksia siitä, miten kumppani muutetaan itselle mieluisaksi onnistuneesti! Olet varmaan jo tutustunut niihin....
Eiköhän mies tiedä sen kertomattakin.
Lihonnut? Mitä se on?