Isä heittää pihalle
Täysi-ikäinen olen joo, eli korkea aika muutenkin etsiä kämppä, vaan mistä aloittaa/mistä löytyisi helpoiten? Työpaikka löytyy ja yritän päästä opiskelemaan ensi syksynä.
Isän kanssa on aina ollut aika jäätävät välit, hakkasi minua kun olin lapsi joten välit jäi vähän huonoksi. Muutenkin tosi lyhyt pinna isällä, jos vaikka oltaisiin katsomassa elokuvaa siskon kanssa olohuoneessa ja hän haluaa tulla katsomaan telkkaria juuri siihen (yhtä iso löytyy hänen makkaristaan kyllä👍) niin uhkaa heittää mut pihalle. Myöhemmin pyytelee anteeksi mutta en halua enää asua täällä minne minua ei haluta. Ja siis syy miksi en ole muuttanut aiemmin on se että vanhemmat toivoi että asuisin kotona vielä ja töidenkin ohella ja säästäisin rahaa.
Tuntuu vaan olevan hiton pitkät jonot pääkaupunkiseudun asuntoihin tai sitten vuokra ihan järkyttävä. Sinne olisin muuttamassa siksi että tuleva mahdollinen kouluni on siellä ja poikaystävä asuu lähellä. Poikaystävältä löytyy tilava kämppä, mutta yhteenmuutto ei tule kysymykseen koska häntä ahdistaa👍