Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ärsyttää toi jääkiekko!

Vierailija
05.01.2016 |

Kokoajan vaan siitä jauhetaan; somessa niiltä päivityksiltä ei voi välttyä vaikkei itse katsoisikaan. Mistä lähtien joku juniorikiekkoilu on ollut näin suosittua että sitä aikuiset ihmiset seuraa??!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikko sitten ei kisoista tietoakaan, mutta NYT!! Näistä junnukiekkoilijoista puhutaan ja kirjoitetaan kuin suuremmistakin tähdistä. Pitkä lomajakso eikä mitään tapahdu, niin jollakinhan se pitää aukko täyttää. En kyllä muista, että junnukiekosta olisi aiemmin pidetty tällaista meteliä.

Ihan samanlaisen metelin saivat toissa vuonna. Rasmus Ristolainen oli joka paikassa.

Vierailija
22/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ärsyttää yleisurheilu, moottoriurheilu, hiihto, pujottelu, läskit ihmiset, vauvat, huutavat taaperot, joulu, ihmisten rahan tuhlaaminen, talvi, mun mielestä tyhmät ihmiset, vegaanit, uskovaiset...

Näistä kaikista asioista pitää päästä eroon, koska MUA ärsyttää.

Mua ärsyttää valittajat. Ostakaa elämä, sulkekaa telkkari, sulkekaa tietokone ja sulkekaa silmänne. Ettette vaan näe mitään mistä vois vielä vähän lisää valittaa ja kärsiä niin armottomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun  mielestä pikkuleijonien käyttäytyminen niin esimerkillistä ollut. Kiroilua mm. joka välissä. Useampi ei ole menestynyt koulussa yhtään (toisaalta hyvä, että jossain menestyvät...). Sellaista machokäyttäytymistä, en tykkää. Ja muuten pikkukiekkoilijoilla alkaa koulutus tohon machokäyttäytymiseen jo pienestä pitäen...

Terveisin

Läheltäseuraava

Vierailija
24/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ällöttää asua tällasessa maassa jossa koko kansa vouhkaa vaan jotain kiekkoa...Ja kun ei pärjätty aikuisten sarjassa niin tehdään sit näin iso numero jostain lasten kisoista. Pahin Junttila tää maa. 

Luoja minua varjelkoon niin kapeakatseiselta naiselta, että hänen mielestään pallopelillä on jotain tekemistä junttiuden ja kultturelliuden kanssa.

T. mies

Vierailija
25/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama täällä vaikka jääkiekkoa rakastankin. Suomessa vaan koko lajista tehdään ihan yhtä vitun sirkusta, varsinkin jos Suomi pärjää. Muistan Sotshin olympialaisten aikaan kun Jauhojärvi ja Niskanen voittivat kultaa, mutta kaikkien suomalaisten uutissivustojen pääuutinen oli miten Suomi kohtaa illalla Venäjän jääkiekossa. Niin, eihän Suomi pelaa jääkiekkoa Venäjää vastaan kuin sellaiset kymmenen kertaa vuodessa, mutta olympiakultaa talvilajeissa tulee sentään joka kahdestoista vuosi.

Selostajat ne vasta ärsyttääkin kun huudetaan jäähyä vastustajille milloin mistäkin ja jos Suomi saa jäähyn niin se on aina vastustajan filmiä ja tuli helposti. U20-kisoissa hyvänä esimerkkinä nämä "EI OLLUT PAITSIO!!!!" huutelut ja sitten heti perään korjattiin "No olihan se sittenkin paitsio" kun Suomelle vihellettiin paitsio. Ei siinä mitään, mutta kun jotkut uskoo näitä selostajia ja sitten on taas helvetti irti miten Putinia on kiinnostanut joku Suomen ja Ruotsin kiekkopeli ja se on lahjonut tuomarit Suomea vastaan.

Sekin ärsyttää miten vähän suomalaiset huippukiekkoilijat saa arvostusta teoistaan Suomessa. Yksi kiekkoilija saa kaiken arvostuksen, mutta muut sitten sysätään syrjään vaikka heillä on ollut omalla pelipaikallaan tai pelitavallaan helvetin suuri merkitys suomalaisessa kiekkoilussa, Suomessa heitä ei arvosta kuin pieni porukka ihmisiä, koska heidän teoistaan ei puhuta samalla tavalla vaan jos kiinnostaa niin se tieto ja uutiset täytyy itse ronkkia jostain kiven alta, ulkomailla ja pelikavereiden keskuudessa nämä kyseiset kiekkoilijat kuitenkin nauttivat suurta arvostusta.

Terveisin Naispelko22

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä