Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ärsyttää toi jääkiekko!

Vierailija
05.01.2016 |

Kokoajan vaan siitä jauhetaan; somessa niiltä päivityksiltä ei voi välttyä vaikkei itse katsoisikaan. Mistä lähtien joku juniorikiekkoilu on ollut näin suosittua että sitä aikuiset ihmiset seuraa??!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoajan vaan siitä jauhetaan; somessa niiltä päivityksiltä ei voi välttyä vaikkei itse katsoisikaan. Mistä lähtien joku juniorikiekkoilu on ollut näin suosittua että sitä aikuiset ihmiset seuraa??!

Toissa vuodesta.

Vierailija
2/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä pussi päähän ja mene metsään teltan kans pariks viikoks. Tätä mm kultaa juhlitaan ja pitkään! Jipii!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään!! Iloista kiekkoa, jossa sattuu ja tapahtuu. Kiva katsoa!! Tällä hetkellä tosin säälittää tuo Ruotsi..

Vierailija
4/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ällöttää asua tällasessa maassa jossa koko kansa vouhkaa vaan jotain kiekkoa...Ja kun ei pärjätty aikuisten sarjassa niin tehdään sit näin iso numero jostain lasten kisoista. Pahin Junttila tää maa. 

Vierailija
5/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiennyt mitkä pelit on menossa kun veljeni hekkutti facebookissa "Maali!"

Vierailija
6/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ällöttää asua tällasessa maassa jossa koko kansa vouhkaa vaan jotain kiekkoa...Ja kun ei pärjätty aikuisten sarjassa niin tehdään sit näin iso numero jostain lasten kisoista. Pahin Junttila tää maa. 

No, onneksi on nykyään helppo muuttaa. Minne meinaat lähteä?

Vierailija
7/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeeta kun toisilla on kivaa. Jaxuhali.  :)

Vierailija
8/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules kultturelli, tässä maassa asuminen on täysin vapaaehtoista. Voit muuttaa vaikka Iraniin. Siellä on varmasti sinun arvostamaan korkeakultturia yllin kyllin ja voin luvata ettei jäädä kaipaamaan sinua.

Vierailija
9/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on lasten kisat? Mä katson ainakin U20 pelejä.

Vierailija
10/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten kisat on vielä urpommat. Eihän niissä pelaa edes parhaat.

Vierailija
11/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen some taukoa jos kokoajan näet häiritseviä päivityksiä.

Vierailija
12/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Joka vtun vuosi syntymästäni saakka kärsiny kun on aina jotku kisat menossa ja ittee ei vois vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
13/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen some taukoa jos kokoajan näet häiritseviä päivityksiä.

Pakko pitää taukoa; en kestä enää yhtään hassunhauskaa kuvaa vauvoista suomi ja ruotsi väreissä tai jotain Putinin soittoja...hyi s...tana. 

Vierailija
14/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä yhtään.

Ei myöskään kiinnosta pätkääkään, mutta en siitä huolimatta osaa siitä ärsyyntyä. Joo, somessa moni siitä jauhaa, mutta niin monesta muustakin asiasta mikä ei minua kiinnosta. Rullaan vaan niiden päivitysten ohi.

Kokeile sinäkin. Elämä on paljon kivempaa kun ei ärsyynny turhaan joka asiasta :).

Vierailija
15/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mä ainakin oon joutunut kaivamalla kaivamaan kaiken lätkään liittyvän niin ohjelmistosta uutisiinkin. Ainoa missä lätkään vahingossa vois törmätä on iltalehtien nettisivu, ehkä itse iltalehtikin kaupassa, mutta kyllähän tuon aika helpolla ohittaa.

Tarviiko siitä lätkästä tollanen päähänpinttymä tehdä? Ei mullekaan ole ongelma Euroviisujen mainostus ja uutisointi. Mä voin katsella muuallekin. 

N26

Vierailija
16/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten ei kisoista tietoakaan, mutta NYT!! Näistä junnukiekkoilijoista puhutaan ja kirjoitetaan kuin suuremmistakin tähdistä. Pitkä lomajakso eikä mitään tapahdu, niin jollakinhan se pitää aukko täyttää. En kyllä muista, että junnukiekosta olisi aiemmin pidetty tällaista meteliä.

Vierailija
17/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Joka vtun vuosi syntymästäni saakka kärsiny kun on aina jotku kisat menossa ja ittee ei vois vähempää kiinnostaa. 

Oisko helpompaa yrittää keksiä asiasta jotain kiinnostavaa, jolloin ei tarvis ärsyyntyä vaan vois olla innoissaan asiasta? Itseään on helpompi muuttaa kuin muita.

Vierailija
18/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää kun miesystävä tuijottaa kaikki kisat. Ehdotin et mentäisiin tänä iltana romanttisesti syömään kahdestaan mutta tulee kuulemma jotain kiekkoa. No nyt on entinen miesystävä. Ettiköön jonku hokimaman. 

Vierailija
19/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää, että Miehitetty siirrettiin ensi viikkoon. :/

Vierailija
20/25 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, häpee vähän, ehkä se helpottaa!

Eihän täällä Junttilassa saa mistään iloita, mitähän ne ulkomaillakin meistä taas ajattelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan