Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomasin yhden miehen olevan ihastumassa minuun, mutta

Vierailija
05.01.2016 |

itselläni vielä entinen suhde mielessä ja ei muuta kuin kaverifiiliksiä tuota uutta kohtaan. Kuten täälläkin usein kirjoitettu, niin miehen kiinnostuksen kyllä huomaa. En vaan valitettavasti pysty vastaamaan hänen tunteisiinsa ja olisi ilkeää lähteä puoliteholla mukaan. Tylyä tietysti tämäkin kertoa, etten pysty suhteeseen. Mutta näin tein. Usein naiset ovat epätietoisia miesten toiminnoista ja itse ollaan ihastuneita. Miehiltä toivoisi ryhtiä kertoa asioitten laita. Vai pitääkö miehet mielellään naista varalta odottamassa, ellei muita saa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kuuluu ottaa jokainen mies, joka ihastuu. Miehet sensijaan voivat vedättää mielensä mukaan, vaikka inhoaisivat naista.

Vierailija
2/4 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuore kokemus miehestä, joka piti löyhässä liekassa. Oli kiinnostunut ja ei ollut. Itsellä epämääräinen vointi, kun olin ihastunut ja miehen  puolelta vaihteli hyvin paljon. Lopulta kysyin suhteen tilaa ja tuli perinteiset oletihanakaunisfiksu, mutta et ihan kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi missään tapauksessa olla suhteessa, joka perustuu valheellisiin tunteisiin tai muutenkin suhteeseen, kun vaan jossain sellaisessa on. Mikä itseisarvo on olla suhteessa, kun yksinkin voi elää tai ainakin odottaa puolisoa, jonka kanssa natsaa alusta alkaen. 

Vierailija
4/4 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin feikkisuhteesa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän