Härkä naiset!
Hei olisi mielenkiintoista kuulla osuuko muilla oma horoskooppi yhteen oman luoteen kanssa! Minusta on hulvatonta miten minulla osuu! Kertokaa luonteestanne ja elästänne.
Itse olen mustasukkainen, viihdyn älyttömän hyvin kotona olen oikea kodin hengetär, en viihdy baareissa, en käytä alkoholia, olen seurustellut 4 v ja suhde on ensimmäinen vakava, minulla on ainoastaan yksi petikumppani joka on mieheni (olen 22v), minulla ei ole oikein yhtään hyvää ystävää, en osaa jotenkin samaistua muihin naisiin tai viihdy heidän seurassaan (olen kyllä sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen vaikka olen vähän erakko :D) viihdyn paljon vanhempieni seurassa, opiskelen tällä hetkellä, rakastan ruokaa ja laiskottelua mutta olen todella ahkera ja aikaansaava sekä järjestelmällinen.. Kysykää lisää mutta tässä jotain tietoa minusta :)
Kommentit (34)
Olen mustasukkainen puolisostani ja ystävistäni. Ystävät ja sukulaiset voivat aina luottaa apuuni tiukan paikan tullen. Rakastan luontoa, hyvää ruokaa ja juomaa sekä musiikkia. Nuo taitavat sopia horoskooppimerkkini kuvaukseen.
Sitten niitä asioita, jotka eivät sovi: Usein en viitsi tehdä asioita loppuun asti, koska kyllästyn. Olen spontaani ja äkkipikainen. Parisuhteeni ovat tulisia ja lyhyitä, mutta silti ehdin niidenkin aikana säätää jonkun kolmannen osapuolen kanssa. Viihdyn oikein hyvin yöelämässä (ehkä vähän liiankin hyvin), inhoan käsi-, koti- ja pihatöitä. En piittaa rahasta, kunhan ei tarvi kerjuulle lähteä. Kotini on lähinnä tukikohta, jossa käyn vain nukkumassa ja pesulla. En ole kiinnostunut sisutamisesta tai ruuanlaitosta, enkä halua perhettä tai asua yhdessä miehen kanssa. Minulla on vakituinen työpaikka, muttei mitään motivaatiota edetä urallani. Olen liberaali.
Härkänainen 29
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kommentoida, jos et usko? -Ap
Uskooko joku oikeasti? Mielestäni ovat enemmän viihdettä. Harmi, kun käärmeenlumoaja poistettiin horoskoopeista, haluaisin olla sellainen.;)
Vierailija kirjoitti:
Olen mustasukkainen puolisostani ja ystävistäni. Ystävät ja sukulaiset voivat aina luottaa apuuni tiukan paikan tullen. Rakastan luontoa, hyvää ruokaa ja juomaa sekä musiikkia. Nuo taitavat sopia horoskooppimerkkini kuvaukseen.
Sitten niitä asioita, jotka eivät sovi: Usein en viitsi tehdä asioita loppuun asti, koska kyllästyn. Olen spontaani ja äkkipikainen. Parisuhteeni ovat tulisia ja lyhyitä, mutta silti ehdin niidenkin aikana säätää jonkun kolmannen osapuolen kanssa. Viihdyn oikein hyvin yöelämässä (ehkä vähän liiankin hyvin), inhoan käsi-, koti- ja pihatöitä. En piittaa rahasta, kunhan ei tarvi kerjuulle lähteä. Kotini on lähinnä tukikohta, jossa käyn vain nukkumassa ja pesulla. En ole kiinnostunut sisutamisesta tai ruuanlaitosta, enkä halua perhettä tai asua yhdessä miehen kanssa. Minulla on vakituinen työpaikka, muttei mitään motivaatiota edetä urallani. Olen liberaali.Härkänainen 29
Sinäkin kuulostat enemmän skorpionilta niinkuin minäkin.;)
Täällä kans härkänainen 21 v. Ja kyllä osuu ja uppoaa, joka kerta kun niitä lueskelen. Olen myös ateisti (eka sivulla joku kirjoitti) ja silti, minusta on mukava lueskella horoskooppeja. En myöskään kovin helposti tule sydänystäviksi ihmiset kanssa, mutta olen monessa kaveriporukassa mukana niin kuin sinäkin. Mutta en minä miehiä niele, varsinkin, kun vierestä löytyy omasta mielestäni se maailman paras ukko :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten niitä asioita, jotka eivät sovi: Usein en viitsi tehdä asioita loppuun asti, koska kyllästyn. Olen spontaani ja äkkipikainen. Parisuhteeni ovat tulisia ja lyhyitä, mutta silti ehdin niidenkin aikana säätää jonkun kolmannen osapuolen kanssa. Viihdyn oikein hyvin yöelämässä (ehkä vähän liiankin hyvin), inhoan käsi-, koti- ja pihatöitä. En piittaa rahasta, kunhan ei tarvi kerjuulle lähteä. Kotini on lähinnä tukikohta, jossa käyn vain nukkumassa ja pesulla. En ole kiinnostunut sisutamisesta tai ruuanlaitosta, enkä halua perhettä tai asua yhdessä miehen kanssa. Minulla on vakituinen työpaikka, muttei mitään motivaatiota edetä urallani. Olen liberaali.Härkänainen 29
Sinäkin kuulostat enemmän skorpionilta niinkuin minäkin.;)
Jos skorpioni = itsekäs kusipää, paitsi tosipaikan edessä lojaali, empaattinen ja toimintakyvyn säilyttävä, niin olet oikeassa. :D Täytyykin lukea millaisia skorpionit ovat (mukamas).
22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä miehenä ja naishärän kanssa seurustelleena sanoisin että molemmat parhaita marinoituna. Ei horoskooppeja kannata ottaa kauhean vakavasti. Nautinnon hakuinen, laiskakin, en juuri koskaan suutu.
Kiitos kommentistasi! Jaksatko kertoa enemmän luonteestasi, vaikka mies oletkin :) -Ap
Kunhan pidät mielessä että en ota tosissani horoskooppeja. Ruoka maistuu, juomat myös ja seksistä jos sanoisin totuuden niin et uskoisi. Sitä pitää olla paljon, todella paljon. Päiväkin ilman niin alan vongata. Olen omituinen sekoitus laiskaa ja ahkeraa. Sohva on mun kuten kaukosäädin. Sitten kun teen niin työssä mikä on fyysistä harva pystyy samaan.
Vähän jääräpää mutta perustelut mihin tahansa asiaan vaikuttaa. Pilakuvana olisin luolamies joka katsoo kuolaten muodokasta naista joka selittää vaikka suhteellisuusteorian. Joku tykkää naiset bimboina, mä tykkään että on toimiva korvien väli.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen huoruli sieltä
Tunsin yhden härkänaisen,oli patologinen pettäjä.
Söin tänään ravintolassa härkää, oli muuten hyvää. Toivottavasti en syönyt ketään teistä.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä miehenä ja naishärän kanssa seurustelleena sanoisin että molemmat parhaita marinoituna. Ei horoskooppeja kannata ottaa kauhean vakavasti. Nautinnon hakuinen, laiskakin, en juuri koskaan suutu.
Kiitos kommentistasi! Jaksatko kertoa enemmän luonteestasi, vaikka mies oletkin :) -Ap
Kunhan pidät mielessä että en ota tosissani horoskooppeja. Ruoka maistuu, juomat myös ja seksistä jos sanoisin totuuden niin et uskoisi. Sitä pitää olla paljon, todella paljon. Päiväkin ilman niin alan vongata. Olen omituinen sekoitus laiskaa ja ahkeraa. Sohva on mun kuten kaukosäädin. Sitten kun teen niin työssä mikä on fyysistä harva pystyy samaan.
Vähän jääräpää mutta perustelut mihin tahansa asiaan vaikuttaa. Pilakuvana olisin luolamies joka katsoo kuolaten muodokasta naista joka selittää vaikka suhteellisuusteorian. Joku tykkää naiset bimboina, mä tykkään että on toimiva korvien väli.
Aika hyvin kuitenki osuu ;) -Ap
Nämä mieshärät naurattaa, kun tietää millainen eläin härkä on. Miltä miesruuna kuulostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Nautin koti-illoista, hyvästä ruuasta ja juomasta, viihdyn mielyttävässä seurassa. Horoskooppien mukaan Härkä naiset pitävät pihanhoidosta, mullassa tonkimisesta ja kasvien istuttamisesta. Omalla kohdalla tämä ei pidä paikkaansa. En tykkää puutarhahommista yhtään, hirveetä raatamista ja tonkimista. Ei kiitos.
tv. Toukokuun Härkä-nainen
Haha sama! Itse olen vielä laiskaakin laiskempi, vaikka sitten teen hulluna kun ensin lämpiän.
30, on lempiruokaani, vähän verisenä. T:härkänainen
Olen härkä, mieheni on härkä sekä pari hyvää ystävääni ovat myös härkiä. Meistä kehenkään ei sovi härän horoskooppi, itse olen paremminkin skorpioni. Kyllä nyt kaikki varmaan tajuaa sen, että horoskoopit ovat pelkkää huuhaata, mutta onhan niitä silti hauska välillä lukea. Nytkin luen huvikseni kuvauksia oinaista ja häristä, koska tuleva vauvani on todennäköisesti jompikumpi.