Härkä naiset!
Hei olisi mielenkiintoista kuulla osuuko muilla oma horoskooppi yhteen oman luoteen kanssa! Minusta on hulvatonta miten minulla osuu! Kertokaa luonteestanne ja elästänne.
Itse olen mustasukkainen, viihdyn älyttömän hyvin kotona olen oikea kodin hengetär, en viihdy baareissa, en käytä alkoholia, olen seurustellut 4 v ja suhde on ensimmäinen vakava, minulla on ainoastaan yksi petikumppani joka on mieheni (olen 22v), minulla ei ole oikein yhtään hyvää ystävää, en osaa jotenkin samaistua muihin naisiin tai viihdy heidän seurassaan (olen kyllä sosiaalinen ja tulen kaikkien kanssa toimeen vaikka olen vähän erakko :D) viihdyn paljon vanhempieni seurassa, opiskelen tällä hetkellä, rakastan ruokaa ja laiskottelua mutta olen todella ahkera ja aikaansaava sekä järjestelmällinen.. Kysykää lisää mutta tässä jotain tietoa minusta :)
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En pidä kirjoitusvirheistä.
Me härät emme usko horoskooppeihin.
Pahoittelen kirjotusvirheitä en jaksanut paneutua, kun puhelimella kirjottelen :) Okei, no vastatkaa härät ketkä uskotte :) -Ap
No jos tarkemmin luet horoskooppeja, niin löydät itsesi joka merkistä. Uskon voima on vahva.
Vierailija kirjoitti:
No jos tarkemmin luet horoskooppeja, niin löydät itsesi joka merkistä. Uskon voima on vahva.
Olen lukenut ja mikään ei vastaa minua -Ap
Tämä härkä on ainakin ateisti, joka ei usko tuollaiseen hömppään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ja mikään ei vastaa minua -Ap
Haahaa, niinkuin sanoin, uskon voima on vahva.
Horoskoopit on ympäripyöreetä paskaa. Kukaan normaali ei usko niihin.
Ompas täällä negatiivista porukkaa. Surullista :( Pahan olon pystyy ihan tuntemaan. Tsemppiä! -Ap
Miksi pitää kommentoida, jos et usko? -Ap
Kamalan lyhyt ja paksukaulaisia persjalkaisia ja skrodeja.
Härkä miehenä ja naishärän kanssa seurustelleena sanoisin että molemmat parhaita marinoituna. Ei horoskooppeja kannata ottaa kauhean vakavasti. Nautinnon hakuinen, laiskakin, en juuri koskaan suutu.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan lyhyt ja paksukaulaisia persjalkaisia ja skrodeja.
Olen solakka, kuvauksesi ei ainakaa minuun osu! :) -Ap
Laiskuus, nautiskelu, mukavuudenhalu, tietynlainen erakkous (vaikka paljon ihmisiä ympärillä) löytyy täältäkin härältä.. :)
Vierailija kirjoitti:
Härkä miehenä ja naishärän kanssa seurustelleena sanoisin että molemmat parhaita marinoituna. Ei horoskooppeja kannata ottaa kauhean vakavasti. Nautinnon hakuinen, laiskakin, en juuri koskaan suutu.
Kiitos kommentistasi! Jaksatko kertoa enemmän luonteestasi, vaikka mies oletkin :) -Ap
Ihan jo määritelmällisesti härkänaisia ei voi olla olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus, nautiskelu, mukavuudenhalu, tietynlainen erakkous (vaikka paljon ihmisiä ympärillä) löytyy täältäkin härältä.. :)
haha hauska kuulla! :) -Ap
Vierailija kirjoitti:
minulla ei ole oikein yhtään hyvää ystävää, en osaa jotenkin samaistua muihin naisiin tai viihdy heidän seurassaan
Joo, mun äiti on härkänainen ja se kuvailee myös itseään oikein aistilliseksi kodinhengettäreksi jne.
Silläkään ei mystisesti ole ikinä ollut naispuolisia ystäviä....syynä todellisuudessa se, että se yrittää nussia kaikkien miehet heti, kun vain mahdollista ja puukottaa selkään muita naisia minkä ehtii, vihaa myös omia tyttäriään ja on yrittänyt nussia näidenkin miehet.
On myös huonoin äiti maan päällä, juoppo ja kaikin puolin karsea akka; mutta tosiaan näkee itsensä jonain yliaistillisena supernaisena, kodinhengettärenä, erotiikan mestarina, jota kaikki muut naiset kadehtii ja kaikki miehet haluaa :D
Nautin koti-illoista, hyvästä ruuasta ja juomasta, viihdyn mielyttävässä seurassa. Horoskooppien mukaan Härkä naiset pitävät pihanhoidosta, mullassa tonkimisesta ja kasvien istuttamisesta. Omalla kohdalla tämä ei pidä paikkaansa. En tykkää puutarhahommista yhtään, hirveetä raatamista ja tonkimista. Ei kiitos.
tv. Toukokuun Härkä-nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minulla ei ole oikein yhtään hyvää ystävää, en osaa jotenkin samaistua muihin naisiin tai viihdy heidän seurassaan
Joo, mun äiti on härkänainen ja se kuvailee myös itseään oikein aistilliseksi kodinhengettäreksi jne.
Silläkään ei mystisesti ole ikinä ollut naispuolisia ystäviä....syynä todellisuudessa se, että se yrittää nussia kaikkien miehet heti, kun vain mahdollista ja puukottaa selkään muita naisia minkä ehtii, vihaa myös omia tyttäriään ja on yrittänyt nussia näidenkin miehet.
On myös huonoin äiti maan päällä, juoppo ja kaikin puolin karsea akka; mutta tosiaan näkee itsensä jonain yliaistillisena supernaisena, kodinhengettärenä, erotiikan mestarina, jota kaikki muut naiset kadehtii ja kaikki miehet haluaa :D
Sinulla on varmasti ollut kauhea lapsuus kun noin paljon äitiäsi vihaat. :( Kuulostaa aika inhottavalta. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Nautin koti-illoista, hyvästä ruuasta ja juomasta, viihdyn mielyttävässä seurassa. Horoskooppien mukaan Härkä naiset pitävät pihanhoidosta, mullassa tonkimisesta ja kasvien istuttamisesta. Omalla kohdalla tämä ei pidä paikkaansa. En tykkää puutarhahommista yhtään, hirveetä raatamista ja tonkimista. Ei kiitos.
tv. Toukokuun Härkä-nainen[/quote
En itsekkään pidä puutarhanhoidosta, mutta tykkään sisustaa askarella ja tehdä käsillä asioita. -Ap
En pidä kirjoitusvirheistä.
Me härät emme usko horoskooppeihin.