Vähänkö nyppii vuokrakämpillä rahastajat!
Ollaan muuttamassa toiseen kaupunkiin nyt helmikuun lopulla. Muutto pakko tehdä viikonloppuna eli 25.2. Edellinen vuokralainen antaa meille avaimet suoraan, mutta vaatii vuokraa meiltä loppukuulta eli 25.-28.2. Vitun perseestä! Mä en uskonut, että tuollaisia mulkkuja on! Itse he muuttavat kämpästä pois jo 15.2. Eihän summa mikään iso ole - 90 ¿, mutta ihan periaatteesta mua jurppii täysillä! Ikinä ei tulis omaan pieleen mieleeni pyytää vuokraa joltain kämäseltä neljältä päivältä. Taitavat olla tosi köyhiä, kun pitää mankua lapsiperheeltä rahaa. Asia ois tietenkin eri, jos oltais muutettu sinne vaikka 8.2. - sillon on vaan kohtuullista, että maksaa osan vuokraa, mutta että tyypit on laskeneet päiväkohtaisen vuokran kämpälle, jota eivät itse edes omista ja sitten laskuttavat meitä siitä. Huomautin heille, että kyllä muutkin joutuvat maksamaan koko kuun vuokran, vaikka muuttavat ennen kuun loppua... Silleen se vaan pyörii. Haistattaisin paskat koko sakille ja muuttaisin vasta 1.3., jos se olisi mahdollista, mutta kun ei ole. Jurppii.
Kommentit (23)
mutta IHMETTELEN kyllä itsekin, että kehtaa vaatia. Minä en kehtaisi, ei se nyt niin päivän päälle ole. Harvoin kai muuttaminen onnistuu juuri kuun vaihteessa klo 00.00.
Kun saimme avaimet aikaisemmin. Ja olin tosi tyytyväinen, pääsimme maalaamaan ja remontoimaan paikkoja, ennen muuttoa. Ja siirtelemään vähän tavaroitakin ennen varsinaista muuttopäivää. 2 lapsen ja ison massun kanssa, tuntui hyvältä, ettei ollut ihan mieletön kiire.
vain heidän hyväntahtoisuuttaan ennen. Eli vaikka kämppä olisi tyhjillään, siihen ei ole edes vuokranantajalla hallintaoikeutta, jos vuokrat on maksettu.
Eli ap, pulita vaan rahat, jos haluat saada asunnon neljä päivää aiemmin.
Vierailija: