Voisitko alkaa seurustelun miehen kanssa, joka on pettänyt vaimoaan?
Kommentit (30)
Mies petti vaimoaan minun kanssa ja naimisiin mentiin heti kun heidän ero astui voimaan :)
Riippuu vähän siitä, onko kerran hairahtanut vai onko krooninen pettäjä.
En voisi ikinä täysin luottaa, mutta toisaalta en kyllä alkaisi seurustelemaankaan, jos tietäisin, että miehen moraali sallii pettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti vaimoaan minun kanssa ja naimisiin mentiin heti kun heidän ero astui voimaan :)
:0
En aloittaisi vakavaa suhdetta miehen kanssa, joka pettäisi vaimoaan minun kanssani. En ikinä luottaisi sellaiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
No, tiedätpähän, mikä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ajattelit miehen tekevän sitten, jos teillä sattuu suhteessanne menemään vähän huonommin? Vai onko niin, että "Eihän se nyt MINUA ikinä pettäisi"?
En, koska minusta tasokas ihminen ei petä puolisoaan. Itsekään en ole ikinä pettänyt minkäänlaisessa suhteessa, joten näkisin VAIMON pettämisen AVIOLIITOSSA ihan todella pahana pikkukolttosena.
N25
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa arvata millaisia ihmisiä olette noin muuten. Onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa arvata millaisia ihmisiä olette noin muuten. Onnea teille!
KRHMhmh *WT* köh köh...
No, tutustuin mieheen, joka oli pettänyt vaimoaan työpaikalla työkaverin kanssa useamman kerran. Eipä siinä kaikki, kun kertoi viimeisen vuoden aikana tapailleensa kolmea naista yhtaikaa ja vielä tuota entistä vaimoakin. Jaykuvasti vähintään kaksi naista kierrossa. Eli ei aviomiesmateriaalia, ei kyllä muutakaan.
Jos mies on heti alkuun kertonut sulle pettäneensä vaimoaan ja alat seurustella silti, hän ottaa sen hiljaisena lupauksrna, että hyväksyt, että mies pettää. Pettää siis hyvällä omalla tunnolla jatkossakin.
Miksi pettäminen on nykyään niin ok? Joka toinen pettää. Mikä hemmetti siinä on, eikö ole selkärankaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ajattelit miehen tekevän sitten, jos teillä sattuu suhteessanne menemään vähän huonommin? Vai onko niin, että "Eihän se nyt MINUA ikinä pettäisi"?
Juu, näitä pikkuprinsessa-universumin napa -tapauksia :D
Itse olen tuollainen pettäjämies. Ennen pettämistä, olin vuosia seksittömässä suhteessa. Vaimoni käytti seksittömyyttä alistamiseen. Ei yhtään aloitetta minua kohtaan vuosiin ja omat aloitteeni tyrmättiin aina, sanoin "tsot tsot". Koskaan ei asiasta suostuttu edes keskustelemaan, asia kuitattiin vain sillä, että vaimoni oli hiljaa. Jäin vessassa masturboinnista kiinni ja vaimoni piti sen jälkeen viikon mykkäkoulua. Petin, tilaisuuden tullen, saadakseni tuntea olevani mies. Ero tuli pian sen jälkeen. Ei ollut huonosta hygieniastani tai pahanhajuisesta hengityksestä kiinni. Kuljen edelleen terapiassa ymmärtääkseni, mikä minussa oli vika, etten kelvannut. En ole sen jälkeen ollut suhteessa, koska en tiedä mikä vika minussa on.
Teinkö väärin, kun petin?
Av-mammojen tapaan tyypillisiä vastauksia. Tietenkin ko asia aiheuttaisi itsellänikin pohdintaa, mutta asia ei ole noin mustavalkoinen. Jos esim edellisessä suhteessaan nainen olisi lopettanut seksin, ei olisi halunnut yrittää esim seksuaaliterapiaa ymym uhkaillut että ero tulee silti jos vieraisiin menee. Tahdonsiis saboa että vaikken pettämistä hyväksyisikään niin eivät nämä asiat ole niin mustavalkoisia kuin moni ajattelee.
Paljon ratkaisisimyös se, mitä mies on oppinut itsestään tämän myötä, katuuko tekoaan jne.
En, koska olen vanha ja kokenut.
Kokemuksesta tiedän, että kun kerran pettää, pettää toisenkin kerran.
Ellei ko henkilö muutu täysin. Se vaatii paljon henkistä habaa ja työtä itsensä kanssa.
Ei pettäminen ole niin mustavalkoinen asia että toista voi sen pohjalta alkaa tuomitsemaan.
Olen naimisissa sellaisen kanssa joka petti edellistä vaimoaan. Sitä tässä odotellaan nyt sitten koko ajan.