Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko alkaa seurustelun miehen kanssa, joka on pettänyt vaimoaan?

Vierailija
05.01.2016 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies petti vaimoaan minun kanssa ja naimisiin mentiin heti kun heidän ero astui voimaan :)

Mitäpä ajattelit miehen tekevän sitten, jos teillä sattuu suhteessanne menemään vähän huonommin? Vai onko niin, että "Eihän se nyt MINUA ikinä pettäisi"?

Voihan se muakin pettää jos tilanne niin pahaksi menee mutta se nyt ei ole tämän hetkinen murhe.

Vierailija
22/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aloitinkin, ja seurustelimme tuon miehen knassa 3,5 vuotta, kunnes itse nuorena "kasvoin erilleni" ja pistin suhteen poikki.

Mies ei siis pettänyt vaimoaan minun kanssani, vaan ihan toisen naisen kanssa, ja koko asia selvisi minulle vasta 2 vuoden seurustelun jälkeen.

Mutta ei näyttänyt vaikuttavan tuo miehen historia siis meidän suhteeseemme ja miehen uskollisuuteen siinä millään tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän. Minäkin olen kerran pettänyt ja pahempaa katumusta en ole koskaan kokenut. En ikinä tekisi sitä uudelleen. Ehkä se toinen olisi samaa mieltä. Helppo on synnittömien täällä huudella.

Vierailija
24/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exänikin (mies siis) meni eromme jälkeen yhteen naisen kanssa, joka oli heidän tapailunsa alkaessa vielä naimisissa toisen miehen kanssa ja petti miestään. Oli kuulemma miehelleen väittänyt käyvänsä "sukuloimassa" kun oli exäni luona viettämässä päiviä & öitä.

Eli petollisen puoleisesta naisesta tässä tapauksessa siis kyse.

Mutta naimissa ovat nykyään exäni ja tuo hänen "pettäjänaisensa", ja hyvin heillä menee edelleen, käsittääkseni.

Olemme ystäviä exäni kanssa ja toivon hänelle elämässään kaikkea hyvää, siksi oli aluksi asiasta hieman huolissani.

Vierailija
25/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS: "siksi olin aluksi asiasta hieman huolissani" yllä

Vierailija
26/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en määrittele ketään heidän menneisyytensä perusteella, enkä ole enää iässä jossa rakennetaan niitä pilvilinnoja. Yksikään suhde ei ole turvassa on sitten toinen joskus pettänyt tai ei. Asiat on vain asioita ja niitä murehditaan sitten kun niiden aika on. Parisuhde on aina riski, jossa toinen satuttaa, loukaan, jne tavalla tai toisella aina ja elämässä pidetään ne jotka on sen arvoisia.

Vierailija
27/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Pohjasakka ei kiinnosta.

50% ihmisistä on siis pohjasakkaa, myös naisista. Kummasti he vaan saavat uudenkin suhteen.

Vierailija
28/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies petti vaimoaan minun kanssa ja naimisiin mentiin heti kun heidän ero astui voimaan :)

Tämä mulla samat, on kiva päästä valmiiseen pöytään. Olen vähän yli parikymppinen ja miehen lapset ovat molemmat minua vanhempia.     

Vierailija
29/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin seurustella, mutta pettipä minuakin ihan tyynesti.. ja syytti vielä minua tapahtuneesta.. Toivottavasti löysi vertaisensa.

Vierailija
30/30 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuollainen pettäjämies. Ennen pettämistä, olin vuosia seksittömässä suhteessa. Vaimoni käytti seksittömyyttä alistamiseen. Ei yhtään aloitetta minua kohtaan vuosiin ja omat aloitteeni tyrmättiin aina, sanoin "tsot tsot". Koskaan ei asiasta suostuttu edes keskustelemaan, asia kuitattiin vain sillä, että vaimoni oli hiljaa. Jäin vessassa masturboinnista kiinni ja vaimoni piti sen jälkeen viikon mykkäkoulua. Petin, tilaisuuden tullen, saadakseni tuntea olevani mies. Ero tuli pian sen jälkeen. Ei ollut huonosta hygieniastani tai pahanhajuisesta hengityksestä kiinni. Kuljen edelleen terapiassa ymmärtääkseni, mikä minussa oli vika, etten kelvannut. En ole sen jälkeen ollut suhteessa, koska en tiedä mikä vika minussa on.

Teinkö väärin, kun petin?

Voisko alapeukuttajat perustella?