Teri Tissi Niitti kuvauttaa itsensä muna pystyteepparissa
Kommentit (26)
Pikoos hii iis gei. Geimen laik ounli viliis, nat brests.
Vierailija kirjoitti:
Missä se muna oli?
Hän ottaa silmän käteensä ja katsoo.
Koska homo. Homoja pitää suojella naisten ruumiinosilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se muna oli?
Hän ottaa silmän käteensä ja katsoo.
No ei se silmä siinä kädessä enää paljoa katsele, mutta ihan molemmilla silmilläni (kiinni päässä) katsoin, enkä nähnyt. Etkä säkään vissiin nähnyt, kun et osaa kertoa, missä se oli.
Tästä tulee mielenkiintoista. Homppelit versus mammat, kumman uhripääoma voittaa?
Juu kikulia saa näyttää kyllä. Ei haittaa. Tissi on ällöä. 😀
Vieläkin jaksat onanoida tällä aiheella?
"Housut olen ostanut Barcelonasta."
Varmaan Barcelonan henkkamaukasta kun ei tarkemmin kerro? Eikö "muotijutussa" pitäis mainita vaatteen valmistuttaja eikä ostokaupunki?
Katopa mikä housun alta pilkottaa🐛
Mun mielestä tämä avaus ja tämän kaltainen räyhääminen on ihan yhtä tyhmää kuin se Niitin vouhkaaminen. Nämä ihmiset, jotka pitävät yllä näitä somekohuja (onhan näitä palstallakin nähty), jankkaavat asiasta vain sen vuoksi, että saavat purkaa omaa aggressiivisuuttaan, ei siksi, että he oikeasti välittäisivät itse asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Juu kikulia saa näyttää kyllä. Ei haittaa. Tissi on ällöä. 😀
No varmasti on homojen mielestä. Miksi et kunnioita heidän oikeuksiaan? Taidat olla säälittävä hommaforumilainen homofobirasisti?
Vierailija kirjoitti:
Katopa mikä housun alta pilkottaa🐛
Joo, katsoin, ja käsivarsihan se.
Vierailija kirjoitti:
"Housut olen ostanut Barcelonasta."
Varmaan Barcelonan henkkamaukasta kun ei tarkemmin kerro? Eikö "muotijutussa" pitäis mainita vaatteen valmistuttaja eikä ostokaupunki?
Jutunhan on kirjoittanut toimittaja, ei jutun kohde itse.
Aikuinen mies, ja mikä pelle. Siis ton jutut pitäis muka ottaa tosissaan?
Tossi Niitillä ei ollut töitä päätti hankkia julkisuutta. Tuli loskatsuuhun suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies, ja mikä pelle. Siis ton jutut pitäis muka ottaa tosissaan?
Mitenkäs on teidän somepaskaraivoajien laita?
Äitylit toivovat jopa toisen ihmisen kuolemaa ja kaikki homot on nyt iljettäviä?
Lapsianne käy todella sääliksi, kaikkien ei todellakaan tulisi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Tossi Niitillä ei ollut töitä päätti hankkia julkisuutta. Tuli loskatsuuhun suuhun?
Sä taidat olla se sama jankkaaja, joka tästäkin kohusta jankutti kuukausitolkulla. Ja kuten edellä totesin: ei siksi, että itse asia liikuttaisi, vaan siksi, että pääsee repostelemaan. Kohukiima on sulle varmasti vastustamaton asia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei tissin vilausta kestä. Miksi?
Mikä on pystyteeppari?
http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288648965645.html