Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi uppoaa viiden vuoden sisällä: mitä aiot tehdä?

eioletulevaisuuttatäällä
04.01.2016 |

Suomessa laukeaa viiden vuoden sisällä eläkepommi, työttömyys pommi ja julkisen sektorin rahoituspommi. Mitä aiot tehdä?

Itse haen opiskelemaan uutta alaa, ja toivon että olen perheeni kanssa viiden vuoden päästä muualla asumassa. Monta muttaa on tietysti matkassa, mutta vain hullunrohkea satsaa pelkästään Suomeen. Ensi syksynä raahaan lapset kielikurssille, se on askel numero 2.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa laukeaa viiden vuoden sisällä eläkepommi, työttömyys pommi ja julkisen sektorin rahoituspommi. Mitä aiot tehdä?

Itse haen opiskelemaan uutta alaa, ja toivon että olen perheeni kanssa viiden vuoden päästä muualla asumassa. Monta muttaa on tietysti matkassa, mutta vain hullunrohkea satsaa pelkästään Suomeen. Ensi syksynä raahaan lapset kielikurssille, se on askel numero 2.

Työttömyyspommi kirjoitetaan yhteen, anteeksi.

Vierailija
2/3 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on sanottu jo kohta 30 vuotta. Ei vain ole toteutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten maailma on mennyt ihan hulluksi. Ja tulevaisuudennäkymät saaneet aivan uuden muodon. Vielä pari vuotta sitten ajattelin, ettei tulevaisuuden suhteen ole huolen häivää, voin taloudellisesti elää turvattuna suurin piirtein loppuelämäni. Nyt en pysty luottamaan mihinkään. Muutama rakas läheinen on poistunut keskuudestamme lähimenneisyydessä. Surua helpottaa se, ettei heidän tarvinnut nähdä tätä romahdusta ja kuvittelivat minunkin jäävän tänne elämään yhtä hyvää elämää kuin hekin olivat eläneet.