Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnyttekö te muut huonekasveihin?

Vierailija
04.01.2016 |

Minusta tuntuu ikävältä kun pitää muuton takia luopua osasta kasveista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaikkiin, mutta joihinkin. Yhtä rahapuu-bonsaita olen kasvattanut parikymmentä vuotta, ja yksi maatiaispelargoni muistuttaa vuosia sitten kuolleesta naisesta, joka oli minulle kuin mummo, vaikka ei biologista sukua ollutkaan. Muista kasveista voisin luopua helposti.

Vierailija
2/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunnes on aika tunkee ne bongiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli kyllä, että säälittää heittää niitä pois. En kuitenkaan yleensä juttele niille.

Vierailija
4/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin en kiintyisi... Ainakin siten kyllä, että jos kastelu on unohtunut ja kasvi on nuupahtanut, niin tulee pakottava tarve juottaa se pikimmiten, koska ahdistaa nähdä sen "kärsimys". Se ei siis ole niitä kotihommia joita voin lykätä, vaan rynnistään kastelemaan ne heti huomattuani.

Vierailija
5/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnyn, itkettää aina kun kasvi kuolee ja tulee paha omatunto jos olen unohtanut kastella. En yleensä ole hirveän tunteellinen ihminen, joten tämä huvittaa itseänikin.

Vierailija
6/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo, mutta kiinnyn aina meidän joulukuuseen. Itku pääsee, kun puran koristeet ja vien kuusen ulos.

Vierailija
7/7 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Monet kasveista olen kasvattanut pistokkaasta, joko varastetusta :) tai saadusta. Täten niillä on myös tarina takanaan. Ne bongiin menevätkin on rakkaita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi