Auto ei aamullä lähtenyt käyntiin, ilmoitin töihin olevani kipeä
näin vaan tein. Olen yh ja kun ei auto käynnistynyt ja työ olisi alkanut vajaan tunnin kuluttua, sitä ennen olisi pitänyt saada lapset päivähoitoon useamman km päähän ja siitä sitten töihin n. 20 km, jonne en julkisilla pääse eikä ollut ketään, jolta olisin voinut kyytiä pyytää, niin ilmoitin töihin olevani kipeä. Nyt sitten vietetään lasten kanssa pidennettyä viikonloppua. Miten sinä olisit asian ratkaissut? Lisään vielä, että taksimatkaan ei missään tapauksessa olisi ollut varaa, käynnistysapua ei ollut saatavilla enkä omista akkustartteria.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Olisin ilmoittanut töihin, että en saa autoa käyntiin, pidän palkattoman vapaan, koska en pääse paikalle. Työkaverilla kerran kävi näin ja ihan hyvin onnistui, valtion virastossa olin silloin. Seuraavana päivänä joku haki.
Harkitsin tätä, mutta minulla ei ole varaa palkattomaan päivään. Ap
Olisin soittanut töihin ja ilmoittanut miten asia oikeasti on,ja että myöhästyn koska joudun viemään lapset tarhaan ja tulemaan julkisilla töihin. Lisäksi töihin saavuttua olisin ilmoittanut että teen tunnit sisään toisena päivänä.
Olisin mennyt julkisilla ja myöhästynyt. Mutta itse teet ratkaisusi. Nythän sinulla on koko päivä aikaa selvitellä auto-ongelmaa, ja huomista kulkemista.
Olisin lähtenyt bussilla. Onneksi en ole täysin auton varassa, vaikka se arkea helpottaakin. Miten aiot saada auton käynnistymään huomenna?
On mullekin käynyt noin ja rehellisesti soitin, että auto ei nyt lähde käyntiin enkä sitten enää puolen päivän aikaan näe järkeä tulla - pidän vapaan ja päivystän meilit kotona.
Tekosi on mielestäni perseestä, jos rehellisiä ollaan.
Mitä olet nyt pidennetyllä vapaallasi tehnyt sen eteen että auto huomisaamuna lähtee käyntiin....Vai aattelitko pitää saikkua kevääseen asti?
Vierailija kirjoitti:
Olisin lähtenyt bussilla. Onneksi en ole täysin auton varassa, vaikka se arkea helpottaakin. Miten aiot saada auton käynnistymään huomenna?
Ilmoitin samantien olevani huomisenkin pois. Keskiviikko olisi ollut vapaa muutenkin ja silloin tulee ystäväni käymään ja hänen autollaan yritetään saada mun auto käyntiin.
Voihan sitä tuotakin sairaudeksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa ei kulje julkiset.
Tämä oli juuri mulla syynä tähän ratkaisuuni. Ap
Häpeä!
Tarvitset uuden akun
Muuten ongelma edessä torstainakin
Toivottavasti jäät kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin samantien olevani huomisenkin pois. Keskiviikko olisi ollut vapaa muutenkin ja silloin tulee ystäväni käymään ja hänen autollaan yritetään saada mun auto käyntiin.
Kannattaisi suosiolla ostaa uusi akku.
Musta on kamalaa, että näin avuttomilla ihmisillä on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
On mullekin käynyt noin ja rehellisesti soitin, että auto ei nyt lähde käyntiin enkä sitten enää puolen päivän aikaan näe järkeä tulla - pidän vapaan ja päivystän meilit kotona.
Tekosi on mielestäni perseestä, jos rehellisiä ollaan.
On monia töitä, joita ei kotoa noin vain tehdä. Mutta muuten kyllä olen kanssasi samaa mieltä.
Teit aivan oikein.Todennäköisesti työskentelet jollain matalapalkka-alalla jossa lähes kaikki muutkin tekevät tähäntapaan.Yksin sinä et tätä maata nousuun saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisi. Kun saan keskiviikkona (toivottavasti) auton käyntiin, niin käyn jostain huolttikselta tai jostain akkua katsomassa. Toivottavasti löytyy sopiva. Ap
Vierailija kirjoitti:
Teit aivan oikein.Todennäköisesti työskentelet jollain matalapalkka-alalla jossa lähes kaikki muutkin tekevät tähäntapaan.Yksin sinä et tätä maata nousuun saa.
Matalapalkka-alalla olen. Motivaation puutekin vaivaa nykyisessä työssäni. Syksyllä lähden opiskelemaan uutta ammattia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäisi. Kun saan keskiviikkona (toivottavasti) auton käyntiin, niin käyn jostain huolttikselta tai jostain akkua katsomassa. Toivottavasti löytyy sopiva. Ap
Osta Biltemasta tai Motonetistä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on kamalaa, että näin avuttomilla ihmisillä on lapsia.
Sinä itse olet täydellinen kaikilla elämänalueilla? Vai onko sulla vaan niin hyvät tukiverkot ja aina apua saatavilla?
Olisin ilmoittanut töihin, että en saa autoa käyntiin, pidän palkattoman vapaan, koska en pääse paikalle. Työkaverilla kerran kävi näin ja ihan hyvin onnistui, valtion virastossa olin silloin. Seuraavana päivänä joku haki.