Vaimon lahjakortin käyttö
Voi perseen suti taas tuon vaimon kanssa. Hankin joululahjaksi 200 euron lahjakortin hyvään alusvaateliikkeeseen ja annoin vinkkinä tietty, että ostaisi hieman minuakin viihdyttävää tavaraa. No vaimo tuli mukanaan kasa Sloggy-pöksyjä, urheilurintsikat ja kahdet puuterin väriset perusrintsikat. Olisi käyttänyt edes sen toisen satasen edes pikkaisen seksyihin alusvaatteisiin.
Kommentit (16)
Riemastu niistä ja lopeta turha jäkättäminen.
Tunge itse naru ahteriisi ja käytä kovaa pitsiä olevia rintsikoita, jos pidät sellaisista alusvaatteista.
Mäkin annoin miehelle lahjaksi kauden Sinkkuelämää ja mansikkaskumppaa, voi sitten järkätä meille kivan tyttöjenillan niiden avulla :)
Minä annan kyllä ensi vuonna miehelle lahjakortin vahaukseen. Toivottavasti tajuaa, ettää ne karvat on häivyttävä muualtakin kun naamasta.
Itse en todellakaan kuulu niihin jotka viihtyy missään seksy alusvaatteissa.
Kerran koitin miehen mieliksi, ja en ole eläissäni tuntenut itseäni niin... nöyryytetyksi, tunsin itseni niiiiiin typeräksi ja naurettavaksi, puhumattakaan kuin RUMA olin. Arvontan kyllä niitä jotka pystyvät siihen, enkä siis näe mitään pahaa jos jotkut niitä hepeneitä haluaa käyttää.
Sä voit ap kokeilla pukea päälles jotkut sellaset tamineet, mitkä tuntuu susta nöyryyttäviltä ja naurettavilta ja tulla sitten kertomaan miltä tuntuu.
Ei millään pahalla, mut jokaisen pitää saada pukeutua ihan just niinkuin haluaa, ja mikä tuntuu hyvälle.
Ap. aloitus ei lainkaan kuullosta uskottavalta, sillä 200€ ei tuollaista kasaa osteta alusvaatteita. Ja jos olisit halunnut vähän hienompia hepeneitä, niin lahjakortti arvo olisi pitänyt olla vähintäin 500€.
Jos et ole provo, niin todennäköisesti vaimosi ostaa sulle jopa arkikalsarisi, niin ulkona olet kuin lumiukko.
Helvetin etova aloituis jälleen kerran. Hyi saatana mikä äijä! XP
Miehethän puhuvat "puuterin värisistä" rintsikoista. :)
Hemmetin hyvä lahjaidea, annankin miehelle seuraavaksi pari sataa ja käsken ostaa jotain, mitä minä haluan! Jos saan miehen vielä lisäksi lahjaansa minulle antaessaan tekemään minulle palveluksia, niin aina parempi.
AP, olet mullistanut lahjoihin liitetyn antamisen ilon; tässä jos jossain sitä todella on!
Vierailija kirjoitti:
Miehethän puhuvat "puuterin värisistä" rintsikoista. :)
tämä pisti myös omaan silmääni :D
Hmm, minun vaimo ei tartte mitään ns. Sexyä päälleen mua viihdyttääkseen. Viihdyn kun ottaa pois ne, jota sillon päällä sattuu olemaan.
Ymmärrän täysin ap:n kommenttia. Ja ärsyyntymistä. Mutta itse kyllä käytän valtaosan ajasta värikkäitä, niin mustia, pinkkejä, sinisiä kuin punaisia pitsisiä alusvaatteita. Ja erikoistapausta varten Victoria's secretin alusvaatteita 😉
-nainen 34
Hah, olipa hyvä vitsi, tosimiehet ei puhu puuterin värisistä rintsikoista jne. Ellet sitten ole joku piilohomo?
Mutta saimpas minäkin tästä hyvän idean että annan miehelleni lahjakortin jolla voi sitten ostaa (jos tajuaa)
mua miellyttävät alushousut, ei siis enää kiitos mitään puuvilla bokserikamaa, mitkä haisee pesunkin jälkeen ummehtuneelle koska kangas on niiiiiiin paksua. Mitä hei väliä vaikka ne olis ne mukavimmat
Hei mut oikeesti, noi seksyt ja epämukavat alusvaatteet kuuluu siihen tutustumis/deittailuaikaan,
ei mun enää tarvii miestäni niillä miellyttää, kaikki vaatteethan otetaan pois ja muut avut on käytössä, ei suinkaan alusvaatteilla tarvii koristella
Voi perseen suti on naikkoskieltä. 😀
Ei ole mitään järkeä ostaa mitään seksihepeneitä kun on näin kylmä pihalla, vaan koko 200 oikein kunnon raappahousuun ja villakerrastoon niin pysyy vittukin lämpimänä!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän täysin ap:n kommenttia. Ja ärsyyntymistä. Mutta itse kyllä käytän valtaosan ajasta värikkäitä, niin mustia, pinkkejä, sinisiä kuin punaisia pitsisiä alusvaatteita. Ja erikoistapausta varten Victoria's secretin alusvaatteita 😉
-nainen 34
Arvaa mitä. Minäkin rakastan pitsisiä ja seksikkäitä alusvaatteita ja pukeudun niihin lähes päivittäin. Mutta en ymmärrä ap:n kommenttia ollenkaan. Se, että minä ja sinä viihdytään pitsihepeneissä, ei tarkoita, että muutkin viihtyvät. Minä myöskin pukeudun niihin, koska ITSE haluan. Ap:n nainen ei selvästikään halua, eikä hänen myöskään tarvitse.
Olipas hölmö kun osti itseään miellyttävää omalla lahjakortillaan.