Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äidin pitää imettää piilossa, niin...

Vierailija
04.01.2016 |

Mun mielestä myös muut sellaiset ihmiset, joiden ruokailu ällöttää mua, voivat mennä vessaan syömään. Näihin lukeutuvat mm.
- Ihmiset, jotka syö meetwurstimunakurkkuleipiä julkisissa liikennevälineissä. Se haju on ihan kamala.
- Maiskuttavat, ryystävät ja suu auki syövät ihmiset
- Chilipähkinöitä, juustonaksuja tai valkosipulilla, juustokuminalla tai currylla maustettua, voimakkaasti haisevaa ruokaa syövät ihmiset.
- Purukumia äänekkäästi louskuttavat naiset (en ole koskaan tavannut miestä, joka syö purkkaa äänekkäästi. Ne äänekkäimmät ovat aina olleet naisia)

Menkää vessaan syömään. Mua ällöttää.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä itku, jonkun turhan tärkeän stylistin postauksesta someen. Kyseinen imettävä äiti sai sentään pitää henkensä, toisin kuin se imettävä äiti yhdessä tietyssä maassa! Köh... isis köh...

On se kyllä kamalaa tuo tissien "vilauttelu" ja lapsen syöttäminen. Nisäkkäät imettää, puhdasta biologiaa! Ihmeellistä! Tunkekaa ne moraalisääntönne sinne minne ei valo paista ja antakaa äitien ruokkia lapsensa. Prkl. Jos tissit ahdistaa, katso muualle!

ps. Stylistille biologian kertaus paikaallaan!

Vierailija
42/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä imetyksen kauhistelijoista käyttää maitotuotteita? Mistä se tulee? Ja tärkein, kenelle se on tarkoitettu? Minun tekee pahaa nähdä pieni vauva, jolle annetaan tuttipullosta lehmänmaitoa, joka on vasikan ravintoa. Ja mitä kaikkea muuta epäluonnollista paskaa ihmiset syö. Rintamaito on parasta ravintoa imeväiselle. Miten helvetin kauas ihminen on vieraantunut luonnosta, kun perseeseen, naamaan ja ties mihin tungetaan täytteitä, ihmiset syö geenimanipuloitua paskaa, räplää älyluureja päivät pitkät, ja niinkin luonnollinen asia kuin imetys, mielletään jotenkin oudoksi. Toivottavasti Terin salakuvauksen kohteeksi joutunut nainen ei jätä asiaa tähän.

Tiesittekö, että imetys on nisäkkään määritelmä. Ihminen=nisäkäs. Ne jotka ei imetä, ovat.. imbesillejä.

Kaikilla se imetys ei onnistu joten täytyy sitä lehmän maitoa antaa.

Fakta on, että 99% naisista maitoa tulee. On olemassa harvoja sairauksia, jonka takia maitoa ei tule. Jos on sellainen sairaus, niin selitys hyväksytty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä imetyksen kauhistelijoista käyttää maitotuotteita? Mistä se tulee? Ja tärkein, kenelle se on tarkoitettu? Minun tekee pahaa nähdä pieni vauva, jolle annetaan tuttipullosta lehmänmaitoa, joka on vasikan ravintoa. Ja mitä kaikkea muuta epäluonnollista paskaa ihmiset syö. Rintamaito on parasta ravintoa imeväiselle. Miten helvetin kauas ihminen on vieraantunut luonnosta, kun perseeseen, naamaan ja ties mihin tungetaan täytteitä, ihmiset syö geenimanipuloitua paskaa, räplää älyluureja päivät pitkät, ja niinkin luonnollinen asia kuin imetys, mielletään jotenkin oudoksi. Toivottavasti Terin salakuvauksen kohteeksi joutunut nainen ei jätä asiaa tähän.

Tiesittekö, että imetys on nisäkkään määritelmä. Ihminen=nisäkäs. Ne jotka ei imetä, ovat.. imbesillejä.

Ja kaikilla taas ei onnistu pullorukinta, joten se ei ole vaihtoehto julkisilla(kaan) paikoilla.

Vierailija
44/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso muualle on hyvä ohje. Myös silloin, jos setä näyttelee mulkkuaan puistossa.

Vierailija
45/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putosiko aivot istukan mukana?

Kukaan ei ole käskenyt imettämään piilossa, Terikin ihmetteli miksi liinaa tai huivia ei voi käyttää?

Teillä hormonihöyryisillä synnytyskoneilla ( muuhun teistä ei ole ) menee pikkaisen yli tämä touhu.

Hauskoja tissin esittelyhetkiä vaan sinne!

Menikö tunteisiin?

Ensinnäkin, mulla ei ole lapsia. Ainakaan vielä.

Toiseksi, kokeilepa itse syödä liina tai huivi pään päällä. Tule sitten kertomaan oliko mukavaa ja tekikö mieli syödä. Vaikken olekaan äiti, niin voisin melkein veikata että kaikki lapset, jotka uskaltaa ilmaista mielipiteensä aikuista vahvemmin, ei suostu syömään huivi päässä, jos se tuntuu epämukavalta. AP

Huomaa, ettei sulla ole lapsia, kun ei sitä huivia pään päälle laiteta. Hyvänen aika sentään!

Minne sitten?

t. Äiti X 5

Rinnan sivulle olen taiteillut sen, sinne mistä näkyy ja yleisö on. Ei tehdä asioista hankalampia kuin ne on, eihän? t: Äiti X 4

Näin minäkin yritän, vauva kiinnostuu huivista/liinasta ja rupee leikkimään sillä. Helpoin on käyttäö inetystoppia, nostaa päällispaitaa, avata toppia ja sujauttaa nänniä vauvalle.

Vierailija
46/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu jo. Pahimpia pullojengiläisiä lukuun ottamatta kukaan ei ole kiistänyt vauvan oikeutta syödä. Ongelma on ns. kattauksessa. Ei ravintolassakaan saa nauttia sushia Hunksin alavatsalta. Vaikka miten luonnollista rintaruokinta onkin, rinnoilla valitettavasti on useimmissa kulttuurissa myös vahvasti muu kuin ravitsemuksellinen merkitys ja siksi on väliä sillä, miten ruoka tarjoillaan.

Vierailija
47/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että 99% naisista maitoa tulee. On olemassa harvoja sairauksia, jonka takia maitoa ei tule. Jos on sellainen sairaus, niin selitys hyväksytty.

Totta, mutta kaikilla sitä maitoa ei tule riittävästi vauvan tarpeisiin. Ja tämä on jopa aika yleistä.

Vierailija
48/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu jo. Pahimpia pullojengiläisiä lukuun ottamatta kukaan ei ole kiistänyt vauvan oikeutta syödä. Ongelma on ns. kattauksessa. Ei ravintolassakaan saa nauttia sushia Hunksin alavatsalta. Vaikka miten luonnollista rintaruokinta onkin, rinnoilla valitettavasti on useimmissa kulttuurissa myös vahvasti muu kuin ravitsemuksellinen merkitys ja siksi on väliä sillä, miten ruoka tarjoillaan.

Kulttuurissa missä vaatteet paljastaa enemmän rintaa kuin imettävä äiti on jotain pahasti pielessä.

Vierailija
49/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kivikaudella syöty sushia hunksin vatsalta? Ihmisen historiaan kuuluu imetys, se on BIOLOGIAA. Se, jos rinnat tuovat heti mielikuvan seksiin on ajattelijan päänsisällä. Mites muut nisäkkäät. Korkesaaressa gorilla imetti poikastaan. Ai että kun ei miettinyt minua, niin että mieleni pahoitin.

Vierailija
50/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta kaikilla sitä maitoa ei tule riittävästi vauvan tarpeisiin. Ja tämä on jopa aika yleistä.

Sitten maitomäärää nostetaan. Rinnat tekevät maitoa mitä enemmän sitä poistuu. Ei ole olemassa ns tyhjää rintaa. Eikä maito noin vaan poks. lopu. Maidon tulon loppuminen on n. Kuukauden mittainen projekti.

Vierailija
51/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso muualle on hyvä ohje. Myös silloin, jos setä näyttelee mulkkuaan puistossa.

Sedän toiminta on laitonta, soita poliisille.

Vierailija
52/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitti töppäsi, vauvoja ruokitaan edelleen lentokoneissakin ilman huivia. Aikuisetkin saa syödä ilman peittävää huivia. That's it.

Juovatko aikuisetkin maidon naisen tisseistä?

Joitko itse maidon vauvana lasista? :DD

Tiedä vaikka olisin juonutkin. synt. -70

Vierailija
53/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitti töppäsi, vauvoja ruokitaan edelleen lentokoneissakin ilman huivia. Aikuisetkin saa syödä ilman peittävää huivia. That's it.

Juovatko aikuisetkin maidon naisen tisseistä?

Joitko itse maidon vauvana lasista? :DD

Tiedä vaikka olisin juonutkin. synt. -70

Tämä kommenttisi kertoi enemmän kuin ymmärrätkään. :D

Vierailija
54/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putosiko aivot istukan mukana?

Kukaan ei ole käskenyt imettämään piilossa, Terikin ihmetteli miksi liinaa tai huivia ei voi käyttää?

Teillä hormonihöyryisillä synnytyskoneilla ( muuhun teistä ei ole ) menee pikkaisen yli tämä touhu.

Hauskoja tissin esittelyhetkiä vaan sinne!

Menikö tunteisiin?

Ensinnäkin, mulla ei ole lapsia. Ainakaan vielä.

Toiseksi, kokeilepa itse syödä liina tai huivi pään päällä. Tule sitten kertomaan oliko mukavaa ja tekikö mieli syödä. Vaikken olekaan äiti, niin voisin melkein veikata että kaikki lapset, jotka uskaltaa ilmaista mielipiteensä aikuista vahvemmin, ei suostu syömään huivi päässä, jos se tuntuu epämukavalta. AP

Huomaa, ettei sulla ole lapsia, kun ei sitä huivia pään päälle laiteta. Hyvänen aika sentään!

Minne sitten?

t. Äiti X 5

Rinnan sivulle olen taiteillut sen, sinne mistä näkyy ja yleisö on. Ei tehdä asioista hankalampia kuin ne on, eihän? t: Äiti X 4

Näin minäkin yritän, vauva kiinnostuu huivista/liinasta ja rupee leikkimään sillä. Helpoin on käyttäö inetystoppia, nostaa päällispaitaa, avata toppia ja sujauttaa nänniä vauvalle.

Toivottavasti nänni kuitenkin pysyy katsojalta piilossa?

Lucky me, kun ei tarvinnut kuin hieman paidanhelmaa raottaa.

Vierailija
55/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten maitomäärää nostetaan. Rinnat tekevät maitoa mitä enemmän sitä poistuu. Ei ole olemassa ns tyhjää rintaa. Eikä maito noin vaan poks. lopu. Maidon tulon loppuminen on n. Kuukauden mittainen projekti.

Miksi alapeukut? Romutinko teidän tekosyyn, millä lopetitte imetyksen? Ja olen imetystuen ammattilainen, eli höpöhöpö-juttuja nämä ei ole ;)

Vierailija
56/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Romutinko teidän tekosyyn, millä lopetitte imetyksen? Ja olen imetystuen ammattilainen, eli höpöhöpö-juttuja nämä ei ole ;)

No mulla nousi maitoa jonkun verran rintoihin mutta vauva oli teholla letkuissa ja minä makasin osastolla joten se imetys ei vain lähtenyt alkuunkaan toimimaan.

Vierailija
57/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, eihän se häiritse? Katsoo vaan muualle.

Vierailija
58/58 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, eihän se häiritse? Katsoo vaan muualle.

Todellakin häiritsee, jos joku vanha äijä näyttelee kusikyrpäänsä ja soittaisin asap poliisille. Se ei ole sama asia näyttää kyrpäänsä kun imettää vauvaa. Itsensäpaljastelija todnäk saa kicksejä touhustansa, imettävä äiti ei. Imetyksessä ei ole mitään seksuaalista. Voi helvetti nykyihmisten kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan