Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äidin pitää imettää piilossa, niin...

Vierailija
04.01.2016 |

Mun mielestä myös muut sellaiset ihmiset, joiden ruokailu ällöttää mua, voivat mennä vessaan syömään. Näihin lukeutuvat mm.
- Ihmiset, jotka syö meetwurstimunakurkkuleipiä julkisissa liikennevälineissä. Se haju on ihan kamala.
- Maiskuttavat, ryystävät ja suu auki syövät ihmiset
- Chilipähkinöitä, juustonaksuja tai valkosipulilla, juustokuminalla tai currylla maustettua, voimakkaasti haisevaa ruokaa syövät ihmiset.
- Purukumia äänekkäästi louskuttavat naiset (en ole koskaan tavannut miestä, joka syö purkkaa äänekkäästi. Ne äänekkäimmät ovat aina olleet naisia)

Menkää vessaan syömään. Mua ällöttää.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siedetään nyt kuitenkin porttikongeihin kuseskelevia äijänköriläisiä? Joohan?

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Samalla vitsillä mennään, että jaksetaan herne nenässä päivässä toiseen jankata naurettavia. Oletko tosikko?

Ohis

Vierailija
22/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putosiko aivot istukan mukana?

Kukaan ei ole käskenyt imettämään piilossa, Terikin ihmetteli miksi liinaa tai huivia ei voi käyttää?

Teillä hormonihöyryisillä synnytyskoneilla ( muuhun teistä ei ole ) menee pikkaisen yli tämä touhu.

Hauskoja tissin esittelyhetkiä vaan sinne!

Eikä kukaan edes käskenyt, vaan suositteli imettämään huivin peitossa eli piilossa.

Burkha on pop!

Aina te av-mammat jaksatte yllättää uudestaan ja uudestaan typeryydellänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää mammat sitten ulos kun lapsi on syötetty.

Juu esim Helsinki-New York lento sujuu sopuisasti, kun lapsen imettää kotona ja seuraavan kerran New Yorkissa hotellissa. Hyvinhän se pärjää. Pärjäisit sinäkin.

Ja minkä v***n takia se vauva pitää raahata new yourkiin??? Siinä taas lisääntyneen epäitsekkyys nähdään, ei hemmetti. Viis siitä että lapsi kärsii lennolla ja altistuu ties mille bakteereille, ja viis siitä että kanssamatkustajat kärsii, kun MAMMA HALUAA MATKALLE! 

Mamma haluaa matkalle tai mamman mies on ollut työmatkalla ja joutunut sairaalaan tai mamman isä/äiti asuu Jenkeissä ja joutunut sairaalaan/saattohoitoon tai mamma ollu Suomessa lähiomaisen hautajaisissa ja palaa kotiin Jenkkeihin.

Voisiko mitenkään olla että ei reissaa huvikseen koska on siistiä päästä matkalle vauvan kanssa?

Vierailija
24/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitti töppäsi, vauvoja ruokitaan edelleen lentokoneissakin ilman huivia. Aikuisetkin saa syödä ilman peittävää huivia. That's it.

Juovatko aikuisetkin maidon naisen tisseistä?

Vierailija
25/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu esim Helsinki-New York lento sujuu sopuisasti, kun lapsen imettää kotona ja seuraavan kerran New Yorkissa hotellissa. Hyvinhän se pärjää. Pärjäisit sinäkin.

Onko pakko matkustaa lapsen ollessa pieni?

Vierailija
26/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos mielummin kuuntelet huutavaa lasta niin ok. Ääliö. Vauvat kun syö aika usein ja ne saa helposti tyytyväiseksi ja hiljaiseksi kun laittaa tissin suuhun, mut jos susta on hirveempää että mä hiljaisuudessa hiukan nostan paidanhelmaa ja syötän mun vauvan nopeesti ku se et se rääkyy ja vie sun shoppalu/ruokarauhan ni ok. Enskerralla annan karjuu pää punaisena ettei vaa tissi vilahda.

Vierailija
27/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole käskenyt imettämään piilossa, Terikin ihmetteli miksi liinaa tai huivia ei voi käyttää?

Teillä hormonihöyryisillä synnytyskoneilla ( muuhun teistä ei ole ) menee pikkaisen yli tämä touhu.

Menikö tunteisiin?

Ensinnäkin, mulla ei ole lapsia. Ainakaan vielä.

Toiseksi, kokeilepa itse syödä liina tai huivi pään päällä. Tule sitten kertomaan oliko mukavaa ja tekikö mieli syödä. Vaikken olekaan äiti, niin voisin melkein veikata että kaikki lapset, jotka uskaltaa ilmaista mielipiteensä aikuista vahvemmin, ei suostu syömään huivi päässä, jos se tuntuu epämukavalta. AP

Toivottavasti noin itsekkäästä lehmästä ei koskaan tulekaan äitiä.

Äiti on itsekäs jos välittää enemmän vauvansa mukavuudesta kuin aikuisista jotka voivat katsoa muuallekin?

Joo-o, idiooteillakin on oikeus mielipiteisiin.

Vierailija
28/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Toiseksi, kokeilepa itse syödä liina tai huivi pään päällä. Tule sitten kertomaan oliko mukavaa ja tekikö mieli syödä. Vaikken olekaan äiti, niin voisin melkein veikata että kaikki lapset, jotka uskaltaa ilmaista mielipiteensä aikuista vahvemmin, ei suostu syömään huivi päässä, jos se tuntuu epämukavalta. AP

Toivottavasti noin itsekkäästä lehmästä ei koskaan tulekaan äitiä.

Ööh. Mikä tossa tilanteessa tekee äidistä itsekkään? Sekö, ettei lapsi välttämättä osaa keskittyä syömiseen, jos huivi kutittaa tai hiertää tai ahdistaa? Sekö, että lapsi on ruokittava aina välillä?

Sekö ei ole sitten itsekästä, että vaatii oman hyvinvointinaa takia tuntematonta ihmistä tekemään jotain eri tavalla, kun itseä ällöttää? Eikö silloin voisi vain katsoa toisaalle?

Vierailija
29/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Huomaa, ettei sulla ole lapsia, kun ei sitä huivia pään päälle laiteta. Hyvänen aika sentään!

Vierailija
30/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitti töppäsi, vauvoja ruokitaan edelleen lentokoneissakin ilman huivia. Aikuisetkin saa syödä ilman peittävää huivia. That's it.

Juovatko aikuisetkin maidon naisen tisseistä?

Joitko itse maidon vauvana lasista? :DD

Vierailija
31/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Huomaa, ettei sulla ole lapsia, kun ei sitä huivia pään päälle laiteta. Hyvänen aika sentään!

Minne sitten?

t. Äiti X 5

Vierailija
32/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt taas ovat provoilemassa superaikuiset, jotka synnyttyään osasivat käyttää heti haarukkaa ja veistäkin syödessä. Ei kannata välittää mammat.

Vierailija
33/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Minne sitten?

t. Äiti X 5

Rinnan sivulle olen taiteillut sen, sinne mistä näkyy ja yleisö on. Ei tehdä asioista hankalampia kuin ne on, eihän? t: Äiti X 4

Vierailija
34/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siedetään nyt kuitenkin porttikongeihin kuseskelevia äijänköriläisiä? Joohan?

Ei siedetä. Jos eivät viitsi mennä (tai muka ehdi mennä) vessaan, niin pissatkoon housuihinsa ja nolatkoon itsensä. Sama koskee hame korvissa (joskus jopa keskellä jalkakäytävää tai puistossa katulampun kohdalla) kyykkivää pissistä.

Vessaan lasten pitää mennä ruokittavaksi vasta kuin aikuisetkin syö vessassa.

Vierailija
35/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt taas ovat provoilemassa superaikuiset, jotka synnyttyään osasivat käyttää heti haarukkaa ja veistäkin syödessä. Ei kannata välittää mammat.

Missä noin on sanottu?

Vierailija
36/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noin on sanottu?

Luki tämän päivän uutisissa. ;)

Vierailija
37/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Minne sitten?

t. Äiti X 5

Rinnan sivulle olen taiteillut sen, sinne mistä näkyy ja yleisö on. Ei tehdä asioista hankalampia kuin ne on, eihän? t: Äiti X 4

Mistä asioista? Ei mulla ole hankalaa. Äiti X 5.

Vierailija
38/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menikö tunteisiin?

Minne sitten?

t. Äiti X 5

Mistä asioista? Ei mulla ole hankalaa. Äiti X 5.

En väittänytkään, että sulla on, mutta niillä joiden mielestä se huivi pitää pitää pään päällä.

Vierailija
39/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas , että kaikkien ei todellakaan tulisi lisääntyä.

Imetyksenkin voi nimittäin suorittaa muutoinkin kuin esittelemällä utareitaan kaikkien edessä.

Tällä ei ole mitään tekemistä nais- tai lapsivihan , saatika lapsen oikeuksien kanssa, vaikka nämä marttyyriuhrinaiset niin jaksavatkin väittää.

Vierailija
40/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä imetyksen kauhistelijoista käyttää maitotuotteita? Mistä se tulee? Ja tärkein, kenelle se on tarkoitettu? Minun tekee pahaa nähdä pieni vauva, jolle annetaan tuttipullosta lehmänmaitoa, joka on vasikan ravintoa. Ja mitä kaikkea muuta epäluonnollista paskaa ihmiset syö. Rintamaito on parasta ravintoa imeväiselle. Miten helvetin kauas ihminen on vieraantunut luonnosta, kun perseeseen, naamaan ja ties mihin tungetaan täytteitä, ihmiset syö geenimanipuloitua paskaa, räplää älyluureja päivät pitkät, ja niinkin luonnollinen asia kuin imetys, mielletään jotenkin oudoksi. Toivottavasti Terin salakuvauksen kohteeksi joutunut nainen ei jätä asiaa tähän.

Tiesittekö, että imetys on nisäkkään määritelmä. Ihminen=nisäkäs. Ne jotka ei imetä, ovat.. imbesillejä.

Kaikilla se imetys ei onnistu joten täytyy sitä lehmän maitoa antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän