Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos äidin pitää imettää piilossa, niin...

Vierailija
04.01.2016 |

Mun mielestä myös muut sellaiset ihmiset, joiden ruokailu ällöttää mua, voivat mennä vessaan syömään. Näihin lukeutuvat mm.
- Ihmiset, jotka syö meetwurstimunakurkkuleipiä julkisissa liikennevälineissä. Se haju on ihan kamala.
- Maiskuttavat, ryystävät ja suu auki syövät ihmiset
- Chilipähkinöitä, juustonaksuja tai valkosipulilla, juustokuminalla tai currylla maustettua, voimakkaasti haisevaa ruokaa syövät ihmiset.
- Purukumia äänekkäästi louskuttavat naiset (en ole koskaan tavannut miestä, joka syö purkkaa äänekkäästi. Ne äänekkäimmät ovat aina olleet naisia)

Menkää vessaan syömään. Mua ällöttää.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus mamman mielipide.

Vierailija
2/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siedetään nyt kuitenkin porttikongeihin kuseskelevia äijänköriläisiä? Joohan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosiko aivot istukan mukana?

Kukaan ei ole käskenyt imettämään piilossa, Terikin ihmetteli miksi liinaa tai huivia ei voi käyttää?

Teillä hormonihöyryisillä synnytyskoneilla ( muuhun teistä ei ole ) menee pikkaisen yli tämä touhu.

Hauskoja tissin esittelyhetkiä vaan sinne!

Vierailija
4/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, heti kun he tekevät sen rinnat paljaana.

Vierailija
5/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mammat sitten ulos kun lapsi on syötetty.

Vierailija
6/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole käskenyt imettämään piilossa, Terikin ihmetteli miksi liinaa tai huivia ei voi käyttää?

Teillä hormonihöyryisillä synnytyskoneilla ( muuhun teistä ei ole ) menee pikkaisen yli tämä touhu.

Menikö tunteisiin?

Ensinnäkin, mulla ei ole lapsia. Ainakaan vielä.

Toiseksi, kokeilepa itse syödä liina tai huivi pään päällä. Tule sitten kertomaan oliko mukavaa ja tekikö mieli syödä. Vaikken olekaan äiti, niin voisin melkein veikata että kaikki lapset, jotka uskaltaa ilmaista mielipiteensä aikuista vahvemmin, ei suostu syömään huivi päässä, jos se tuntuu epämukavalta. AP

Vierailija
7/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu esim Helsinki-New York lento sujuu sopuisasti, kun lapsen imettää kotona ja seuraavan kerran New Yorkissa hotellissa. Hyvinhän se pärjää. Pärjäisit sinäkin.

Vierailija
8/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt miehen joka maiskutti purkkaa äänekkäästi! Oli Dna:lla töissä enkä meinannut saada sanoista selvää maiskutuksen lomasta. Annoin tästä palautetta kun toisen kerran asioin.

Vierailija
9/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään noista ap:n luettelmista ei imetä toisen henkilön ruumiista. On pikkuisen eri asia syödä purkkaa suu auki (joka muutes ällöttää itseänikin), kuin imeä toisen henkilön eritteitä ruoakseen (joka aikaansaa oksennusrefleksin).

Pysykää kotona, imeväisiä kuljettavat. 

Vierailija
10/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en tiedä muita, kuin äänekkäästi purkkiaa syöviä miehiä! 

Mitä tulee imettämiseen, niin en tajua: siinä kuvassa ei näkynyt yhtään mitään? Mitä siinä olisi vielä pitänyt peittää? Vauva? 

Vierailija
11/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu esim Helsinki-New York lento sujuu sopuisasti, kun lapsen imettää kotona ja seuraavan kerran New Yorkissa hotellissa. Hyvinhän se pärjää. Pärjäisit sinäkin.

Ja minkä v***n takia se vauva pitää raahata new yourkiin??? Siinä taas lisääntyneen epäitsekkyys nähdään, ei hemmetti. Viis siitä että lapsi kärsii lennolla ja altistuu ties mille bakteereille, ja viis siitä että kanssamatkustajat kärsii, kun MAMMA HALUAA MATKALLE! 

Vierailija
12/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään noista ap:n luettelmista ei imetä toisen henkilön ruumiista. On pikkuisen eri asia syödä purkkaa suu auki (joka muutes ällöttää itseänikin), kuin imeä toisen henkilön eritteitä ruoakseen (joka aikaansaa oksennusrefleksin).

On tosi sääli, että näinkin luonnollisesta asiasta on vieraannuttu totaalisesti. Ja vielä enemmän sääli, että rinnat ovat nykyään niin seksualisoidut, että imettäminen nähdään jo jonkinlaisena ällöttävänä perversiona. Milloinkohan imettävät äidit saavat syytteen pedofiliasta?

Vierailija
13/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minkä v***n takia se vauva pitää raahata new yourkiin??? Siinä taas lisääntyneen epäitsekkyys nähdään, ei hemmetti. Viis siitä että lapsi kärsii lennolla ja altistuu ties mille bakteereille, ja viis siitä että kanssamatkustajat kärsii, kun MAMMA HALUAA MATKALLE! 

Obvious troll is obvious. Ensi kerralla vähän paremmalla onnella. Pusipus!

Vierailija
14/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä myös muut sellaiset ihmiset, joiden ruokailu ällöttää mua, voivat mennä vessaan syömään. Näihin lukeutuvat mm.

- Ihmiset, jotka syö meetwurstimunakurkkuleipiä julkisissa liikennevälineissä. Se haju on ihan kamala.

- Maiskuttavat, ryystävät ja suu auki syövät ihmiset

- Chilipähkinöitä, juustonaksuja tai valkosipulilla, juustokuminalla tai currylla maustettua, voimakkaasti haisevaa ruokaa syövät ihmiset.

- Purukumia äänekkäästi louskuttavat naiset (en ole koskaan tavannut miestä, joka syö purkkaa äänekkäästi. Ne äänekkäimmät ovat aina olleet naisia)

Menkää vessaan syömään. Mua ällöttää.

Maailma olisi parempi paikka, jos näin olisi! 

Vierailija
15/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi sääli, että näinkin luonnollisesta asiasta on vieraannuttu totaalisesti. Ja vielä enemmän sääli, että rinnat ovat nykyään niin seksualisoidut, että imettäminen nähdään jo jonkinlaisena ällöttävänä perversiona. Milloinkohan imettävät äidit saavat syytteen pedofiliasta?

On kummallista, kun ainoat jotka sen seksuaalisuuden vetävät aina keskusteluun, ovat julki-imettämisen PUOLUSTAJAT! Minkä ihmeen takia; ilmeisesti TEILLE siitä tulee aina seksi mieleen, tässäkään ketjussa kukaan muu ei maininnut seksuaalisia perversioita kuin SINÄ. Kannattaisi ehkä miettiä sitä hetki, eikö?

Vierailija
16/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siedetään nyt kuitenkin porttikongeihin kuseskelevia äijänköriläisiä? Joohan?

Miten tämä liittyy aiheeseen?

Vierailija
17/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ärsyttää enemmän suu auki ruokaa mässyttävä ihminen kuin imettävä äiti. En edes sitä imetystä huomaa. Ei sitä ole pakko jäädä katsomaan, katseen voi kääntää pois.

Vierailija
18/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Obvious troll is obvious. Ensi kerralla vähän paremmalla onnella. Pusipus!

No toivottavasti se vauvaansa mannerten väliselle lennolle raahaava tosiaan olisi tosiaan trolli... Onhan noita kuitenkin oikeastikin olemassa, joten ei välttämättä. Jotkut vaan ei tippaakaan välitä siitä lapsesta, vaan "voidaan elää niinkuin ennenkin" ja vauvaa raahataan mukana ties minne kuin jotain asustetta :(.

Vierailija
19/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitti töppäsi, vauvoja ruokitaan edelleen lentokoneissakin ilman huivia. Aikuisetkin saa syödä ilman peittävää huivia. That's it.

Vierailija
20/58 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan edes käskenyt, vaan suositteli imettämään huivin peitossa eli piilossa.

Burkha on pop!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi