Mitä mieltä? Mieheni somekäyttäytyminen.
Mieheni suuttui minulle todella paljon, kun hyväksyin kaveripyynnön ihmiseltä, josta hän ei pidä. Tämä ihminen kommentoi erääseen päivitykseeni ja mieheni tuli samaan päivitykseen kertomaan, että olen petturi ja että menetin hänen luottamuksensa, koska kaveeraan ihmisten kanssa, jotka vihaavat häntä. Hän teki aiheesta vielä oman päivityksensä, johon tagasi minut.
Hän myös paljastaa somessa usein asioita, joita olen kertonut hänelle luottamuksellisesti. Kun kommentoin tätä viimeisintä imetyskohua, niin hän kommentoi siihen, että oma äitini on ihan yhtä huono ihminen kuin imetyksen kieltäjät, koska hän ei edes yrittänyt imettää minua lapsena. Tästä aiheesta olin puhunut hänelle luottamuksellisesti, enkä todellakaan halunnut sitä kaikkien nähtäville. Äitini kyllä yritti imettää, muttei maitoa tullut tarpeeksi. Kerran hän mainitsi asian, josta hyvä ystäväni oli puhunut minulle luottamuksellisesti ja jonka hän oli ohimennen kuullut. Sitä ystävyyssuhdetta mulla ei luonnollisesti enää ole.
Olen sanonut, että tuollainen käytös loukkaa ja silloin hän vie minut syömään tai ostaa jonkun lahjan. Ja parin viikon päästä hän taas keksii jotain kommentoitavaa...
Hänellä on todella paljon (satoja!) kavereita somessa ja monet ihmiset näkevät nämä päivitykset.
Kommentit (22)
Aika idiootti on kyllä. Miksi naiset on tällaisten urpojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No blokkaa se.
Ei se auta kuin siihen, että hän kommentoi mun postauksiin. Hän siis tekee ihan omia postauksia minusta. Tagaa nimeni siihen postaukseen tai vähintään mainitsee minut "vaimona", että kaikki varmasti tietää, että kyse on minusta.
Jos minulla olisi tuollainen mies niin pihalle lentäis.
Harmi, kun suomessa on järjestetyt avioliitot joista ei kuolemanrangaistuksen uhalla voi erota... Eiku.
Mitä se haittaa jos muuten on niin ihana, että haluat jatkaa suhdetta. Et vaan enää puhu hänelle mitään mistään, niin hänkään ei voi puhua sinun asioistasi julkisesti.
Täys torvi. En katselis hetkeäkään moista typerystä.
Onpa harvinaisen tyhmä mies. Miten viitsit olla hänen kanssaan?
No huhhuh.aikamoinen juntti. Miten voit sallia tuollaista käytöstä? Hänhän nolaa sinut täysin, eli ei kunnioita sinua. Vakavan keskustelun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No blokkaa se.
Ei se auta kuin siihen, että hän kommentoi mun postauksiin. Hän siis tekee ihan omia postauksia minusta. Tagaa nimeni siihen postaukseen tai vähintään mainitsee minut "vaimona", että kaikki varmasti tietää, että kyse on minusta.
Miksi olet tämän miehen kanssa?
Feissarimokat on täynnä tällaisia wt-riitoja. Ihan viihdyttävää luettavaa.
No väkivaltaahan tuo on. Alistamista.
Sun käytökses pitää muuttua niin, että et enää kerro asioita. Sitten miehesi ärtyy, koska et kerro mitään. Jolloin alat valehtelemaan, kerrot asioita jotka eivät ole totta mutta jotka voit antaa miehesi reposteltaviksi.
Jollet tässäkään vaiheessa tajua, että suhteenne on epäterve ja kiero, niin epäily, salailu, valehtelu ja tietojen tivaaminen muuttuvat kierteeksi jossa koet olevasi onnistunut, kun et saa turpiisi (joko kuvainnollisesti tai oikeasti).
Ellei tässä vaiheessa puhe auta, ota teot avuksi. Ja teoilla tarkoitan oman elämän hankkimista. Se saattaa myös tarkoittaa eroamista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika ämmältä, oikeesti.
Mielestäsi tuo on tyypillistä naisten käytöstä, niinkö? Enpä ole itse törmännyt.
Voit estää tagaamisen näin ensihätään. Tutustupa asetuksiin!
Onneksi mulla ei ole muuta somea kuin av.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika ämmältä, oikeesti.
Ei kun ääliömieheltä, ei kukaan ämmä tee noin typeriä.
No blokkaa se.