Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Mieheni somekäyttäytyminen.

Vierailija
04.01.2016 |

Mieheni suuttui minulle todella paljon, kun hyväksyin kaveripyynnön ihmiseltä, josta hän ei pidä. Tämä ihminen kommentoi erääseen päivitykseeni ja mieheni tuli samaan päivitykseen kertomaan, että olen petturi ja että menetin hänen luottamuksensa, koska kaveeraan ihmisten kanssa, jotka vihaavat häntä. Hän teki aiheesta vielä oman päivityksensä, johon tagasi minut.

Hän myös paljastaa somessa usein asioita, joita olen kertonut hänelle luottamuksellisesti. Kun kommentoin tätä viimeisintä imetyskohua, niin hän kommentoi siihen, että oma äitini on ihan yhtä huono ihminen kuin imetyksen kieltäjät, koska hän ei edes yrittänyt imettää minua lapsena. Tästä aiheesta olin puhunut hänelle luottamuksellisesti, enkä todellakaan halunnut sitä kaikkien nähtäville. Äitini kyllä yritti imettää, muttei maitoa tullut tarpeeksi. Kerran hän mainitsi asian, josta hyvä ystäväni oli puhunut minulle luottamuksellisesti ja jonka hän oli ohimennen kuullut. Sitä ystävyyssuhdetta mulla ei luonnollisesti enää ole.

Olen sanonut, että tuollainen käytös loukkaa ja silloin hän vie minut syömään tai ostaa jonkun lahjan. Ja parin viikon päästä hän taas keksii jotain kommentoitavaa...

Hänellä on todella paljon (satoja!) kavereita somessa ja monet ihmiset näkevät nämä päivitykset.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No blokkaa se.

Vierailija
2/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika idiootti on kyllä. Miksi naiset on tällaisten urpojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No blokkaa se.

Ei se auta kuin siihen, että hän kommentoi mun postauksiin. Hän siis tekee ihan omia postauksia minusta. Tagaa nimeni siihen postaukseen tai vähintään mainitsee minut "vaimona", että kaikki varmasti tietää, että kyse on minusta.

Vierailija
4/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuollainen mies niin pihalle lentäis.

Vierailija
5/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun suomessa on järjestetyt avioliitot joista ei kuolemanrangaistuksen uhalla voi erota... Eiku.

Vierailija
6/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos muuten on niin ihana, että haluat jatkaa suhdetta. Et vaan enää puhu hänelle mitään mistään, niin hänkään ei voi puhua sinun asioistasi julkisesti.

Vierailija
7/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika ämmältä, oikeesti.

Vierailija
8/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys torvi. En katselis hetkeäkään moista typerystä.

Vierailija
9/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harvinaisen tyhmä mies. Miten viitsit olla hänen kanssaan?

Vierailija
10/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh.aikamoinen juntti. Miten voit sallia tuollaista käytöstä? Hänhän nolaa sinut täysin, eli ei kunnioita sinua. Vakavan keskustelun paikka.

Vierailija
11/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No blokkaa se.

Ei se auta kuin siihen, että hän kommentoi mun postauksiin. Hän siis tekee ihan omia postauksia minusta. Tagaa nimeni siihen postaukseen tai vähintään mainitsee minut "vaimona", että kaikki varmasti tietää, että kyse on minusta.

Miksi olet tämän miehen kanssa?

Vierailija
12/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL!

Vierailija
13/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feissarimokat on täynnä tällaisia wt-riitoja. Ihan viihdyttävää luettavaa.

Vierailija
14/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No väkivaltaahan tuo on. Alistamista.

Sun käytökses pitää muuttua niin, että et enää kerro asioita. Sitten miehesi ärtyy, koska et kerro mitään. Jolloin alat valehtelemaan, kerrot asioita jotka eivät ole totta mutta jotka voit antaa miehesi reposteltaviksi.

Jollet tässäkään vaiheessa tajua, että suhteenne on epäterve ja kiero, niin epäily, salailu, valehtelu ja tietojen tivaaminen muuttuvat kierteeksi jossa koet olevasi onnistunut, kun et saa turpiisi (joko kuvainnollisesti tai oikeasti).

Ellei tässä vaiheessa puhe auta, ota teot avuksi. Ja teoilla tarkoitan oman elämän hankkimista. Se saattaa myös tarkoittaa eroamista.

Vierailija
15/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäsi tuo on tyypillistä naisten käytöstä, niinkö? Enpä ole itse törmännyt. 

Vierailija
16/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää tagaamisen näin ensihätään. Tutustupa asetuksiin!

Vierailija
17/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole muuta somea kuin av.

Vierailija
18/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pois somesta!!

Vierailija
19/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ääliömieheltä, ei kukaan ämmä tee  noin typeriä.

Vierailija
20/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies.