Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko syytä laihduttaa jos mitat ovat 166/64?

Vierailija
03.01.2016 |

-

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuossa on sellaset 10-14 kiloa ylimääräistä.

Vierailija
2/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mitä vaatekokoa käytät? Mitkä sun kehon ympärysmitat on? Urheiletko paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva niin kerrotaan. Voi olla tosi hottiskin, ei ainakaan ihan emakkoläski vielä.

Vierailija
4/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse tyytyväinen, niin ei tietenkään. Terve paino.

Vierailija
5/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mitä vaatekokoa käytät? Mitkä sun kehon ympärysmitat on? Urheiletko paljon?

Vaatekokoni on 36-38. Ympärysmittoja en ole mitannut. En urheile. 

Vierailija
6/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduttaisin. 10 kiloa nyt aluksi.

Olen saman pituinen, mutta en painoisesi.

Vierailija
7/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kymmenen kiloa pois.

Vierailija
8/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä vähän, ellet sitten ole joku himourheilija jolla sitä habaakin löytyy? Itse en ole, ja mitat 167/58. Napapaitaa en kehtaisi tällä kropalla käyttää.

Vierailija
9/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole habaa. En käyttäisi napapaitaa ikänikään vuoksi (42v)

Vierailija
10/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatekokoni on 36-38. Ympärysmittoja en ole mitannut. En urheile. 

No sit saatat olla noilla mitoilla vähän pöyreä. Jos on vähän romuluinen ja sporttinen, 64-kiloisena vois olla ihan timmi. Mut urheilematta en usko. Mut toisaalta et kyllä kovin isokaan ole, jos kuitenkin käytät koon 36 vaatteita.

Vierailija
11/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske ap painoindeksisi. Jos se on alle 24, syytä laihduttaa ei nykyisen terveyskäsityksen mukaan ole.

Vierailija
12/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kehonkoostumuksesta kiinni onko liikaa vai ei. Onko pömppistä? Roikkuuko allit? Satulalaukut reisissä? Olen samaa kokoluokkaa, mutta treenaan, joten ylimääräistä ei oikeastaan ole. Silloin kun en harrastanut liikuntaa, olisin kokenut tuossa olevan muutaman kilon verran liikaa.

Vierailija
13/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mun "pyöreys" keskittyy mahaan ja takapuoleen. En vaan tiedä onko se liiallista.

Vierailija
14/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen 170/70 ja ihan normaalin näköinen eikä ole syytä laihduttaa, eli ei ole sinullakaan. Olet terveen kokoinen, älä laihduta tai muutut sairaan näköiseksi kukkakepiksi.

Vierailija
15/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyden puolesta tuskin, joten riippuu kauneusihanteestasi.

Vierailija
16/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kehonkoostumuksesta kiinni onko liikaa vai ei. Onko pömppistä? Roikkuuko allit? Satulalaukut reisissä? Olen samaa kokoluokkaa, mutta treenaan, joten ylimääräistä ei oikeastaan ole. Silloin kun en harrastanut liikuntaa, olisin kokenut tuossa olevan muutaman kilon verran liikaa.

Maha vähän pömpöttää, alleja ei ole (käsivarteni ovat hoikat samoin kuin koko ylävartalo). En tiedä mitä ovat reisien satulalaukut, mutta en usko että mulla on sellaisia. Takamus on pyöreä luonnostaan (oli pyöreä malliltaan jo silloin kun olin kevyempi).

Vierailija
17/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172cm ja 67 kg. Ajattelin pyrkiä takaisin sinne 62 kiloon, minkä ennen painoin. Toisaalta jos painaisin 50 kg niin taitaisi luut jo näkyä. Minusta ei sellaista hentoa kyllä saisi kun hartiatkin ovat tosi leveät.  Muuten olen kyllä ihan urheilullinen koko ikäni urheillut, sen uskoo se joka haluaa. Muille voin olla se läski.

Vierailija
18/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelisin että olet ihan normaali. Yli 40v naisissa on kaiken näköstä ja kokosta, kuten tietty muunkin ikäsissä :) tuo ei oo kyllä mikään paha. Älä mieti sitä mitä muut miettii, oot varmaan tullut kumminkin alunperin tänne kysymään koska oot itse herännyt huomaamaan jotain. Jos susta itsestä tuntuu niin vähän syöt pienempää annosta ja vähemmän herkkuja ja oot äkkiä solakammassa kunnossa. Nopeesti sen muutoksen saa aikaan jos tuntuu :) mutta korostan nyt että se niinsanottu läski et missään tapauksessa tolla pituudella ja painolla ole, urheilit tai et. Hieman voi olla ylimääräistä mut kuten sanottu niin pikkumuutoksilla tommonen määrä nopeesti lähtee :)

Vierailija
19/19 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe just joo kymmenen kiloa. Itse olen 160/60 ja pelkkää lihasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi