Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin parisuhteen. Vinkkejä onnistumiseen? T. Ikisinkku

Vierailija
03.01.2016 |

Olen siis 28-vuotias enkä ole ikinä seurustellut. Tähän ikään mennessä olis varmaan jo pitänyt, enkä oikein tiedä, mistä kiikastaa kun näin ei ole ollut.

Mulla on yleisesti ottaen ihan normaalit sosiaaliset suhteet; ystäviä ja tuttavia (myös miespuolisia), eli en ole ihan erakoitunut. En ole kaunis, mutten rumakaan. En myöskään etsi mitään ihmemiestä vaan koen, että mulla on ihan järkevät odotukset miehen suhteen.

Olenkohan vaan jotenkin liian tylsä? Vai pitäisikö mun vaan alkaa pokailla miehiä jotenkin liukuhihnalta? Mitäköhän tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutu hiirulaiseksi, jätä hiukset värjäämättä, hanki silmälasit, älä meikkaa, pukeudu säkkeihin.  Sellaisista ne miehet tykkää.

Vierailija
2/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutu hiirulaiseksi, jätä hiukset värjäämättä, hanki silmälasit, älä meikkaa, pukeudu säkkeihin.  Sellaisista ne miehet tykkää.

No tuota en oo ainakaan vielä kokeillut. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla on lukuisia tuollaisia eikä heillä ole kovasti vaikuttanut käyvän flaksi. Pelkkä hiusten blondaaminen ja meikkaus voi auttaa.

Vierailija
4/4 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistolla on lukuisia tuollaisia eikä heillä ole kovasti vaikuttanut käyvän flaksi. Pelkkä hiusten blondaaminen ja meikkaus voi auttaa.

Meikkaan kevyesti jo nyt. Oon luonnostaan niin tumma, etten koe tarvetta värjätä hiuksia ennen kun harmaannun. Blondis ei tuu kyllä tekemälläkään.