kun mies vaan jättää pitämättä yhteyttä..
Olen tapaillut noin 3 kk todella sääntöisesti yhtä miestä ja viestittely ja yhteydenotot ovat olleet säännöllisiä molemmilta osa-puolilta. Nyt olimme erossa vajaa pari viikkoa eri paikkakunnilla ja yhtäkkiä puolessa välin erossaoloa miehen yhteydenotot loppuvat kun seinään, vastaa ainoastaan lyhyesti ja tylysti minulle jos itse aloitan viestittelyä.
Päättelin mies vihjailee tällä tavoin että suhde oli tässä, mutta mitä mieltä olette, jätänkö asian vain sikseen vai tivaanko mieheltä mitä hän aikoo. Mielestäni hän on minulle selityksen velkaa.
Kommentit (28)
Tuollainen käytös on kieltämättä todella epäkunnioittavaa. Siinä vastaamaton osapuoli käyttää valtaansa toiseen ikävällä tavalla. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kyllä molemmat laittaneet viestiä toisillemme mielestäni ihan tasaisesti, sekä nyt kun olimme pari viikkoa erossa niin vielä puolessa välin aikaa ilmaisimme molemmat että odotamme kovasti jälleennäkemistä jne. Yks kaks käytös muuttui tuollaiseksi. -ap
Vaadi selitystä.
Ei mies vaan ameeba. Silti ei minusta kannata kysellä perään, on aika todenäk ettet mitään selitystä tule saamaan. Voi kun te nuoret naiset saisitte olla paljon kovempia ja vähemmän sinisilmäisiä näiden pelureiden suhteen. -Kyyninen konkarinainen
Inhottava tilanne, itsellä oli samaa syksyllä ja oma olo kovin epämääräinen ,kun tunteita mukana. Puhuin tästä parille sukulaisnaiselle, jotka minua 20v vanhempia. Sain molemmilta erikseen ohjeet, ettei tuollaiseen kannata aikaa tuhlata ja terve mies ei noin käyttäydy. Lohdullista kuultavaa silloin.
Meidän suhteessa aikoinaan se kumpi oli enemmän kiinnostunu toisesta sai enemmån viestejä ja yhteydenottoja. Silti homma kuivu kuulemma kasaan ku olin liian paljon yhteydessä siihen, lähes jokapäivä soittelin vaikka se tykkäsi siitä, ei sitten tykännykään.
Miehet luulecat, että jos suhdetta ei virallisesti looeta vaan on vain hiljaa, niin voi jatkaa siitä mihin jäi joskus myöhemmin, jos sattuu huvittamaan. Sillä on nyt toinen nainen meneillään, mutta ei ole varma kestääkö se, joten luukee pitävänsä sua varalla. ..
Jo on ikävän oloinen mies, kun jättää tilanteen kellumaan. Minkä ikäiset toimivat näin? Minustakin tuntuu, että mies säätää muualla ja ei uskalla katkaista suhdetta sinuun, kun haluaa pitää varalla tai ei halua loukata. Tosin enemmän loukkaa tuollainen käytös kuin totuus.
Mullakin oli tuollainen haahuilija; toisinaan viestitteli tiiviisti ja tavattiin. Sitten oli outoa hiljaisuutta . Taisi olla muuta toimintaa taustalla. Surullisinta tässä oli se, että olin hyvin ihastunut. Ja olen edelleen.
Olemme kyllä molemmat laittaneet viestiä toisillemme mielestäni ihan tasaisesti, sekä nyt kun olimme pari viikkoa erossa niin vielä puolessa välin aikaa ilmaisimme molemmat että odotamme kovasti jälleennäkemistä jne. Yks kaks käytös muuttui tuollaiseksi. -ap