Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun mies vaan jättää pitämättä yhteyttä..

Vierailija
03.01.2016 |

Olen tapaillut noin 3 kk todella sääntöisesti yhtä miestä ja viestittely ja yhteydenotot ovat olleet säännöllisiä molemmilta osa-puolilta. Nyt olimme erossa vajaa pari viikkoa eri paikkakunnilla ja yhtäkkiä puolessa välin erossaoloa miehen yhteydenotot loppuvat kun seinään, vastaa ainoastaan lyhyesti ja tylysti minulle jos itse aloitan viestittelyä.

Päättelin mies vihjailee tällä tavoin että suhde oli tässä, mutta mitä mieltä olette, jätänkö asian vain sikseen vai tivaanko mieheltä mitä hän aikoo. Mielestäni hän on minulle selityksen velkaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Löysi toisen.

Vierailija
2/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan ettei jää vaivaamaan. Ihan tyhmää pelleilyä tuollaiset ettei voi asioita sanoa suoraan. Siis mies on täys pelle, mutta kyllä piiäis miestä olla kertomaan, ettei halua jatkaa tapailua. Voi perkele!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä kuvittele mitään. Anna miehen nyt olla lähiviikot se yhteyttävä ottava osapuoli, ja jos suhteenne ei palaudu entiselleen, niin kysy sitten ihan suoraan.

Vierailija
4/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin ajattelinkin tässä vähän aikaa kulua ja kysyä että mikä on homman nimi. Pitää sen verran hänessä miestä olla siinä tilanteessa. -ap

Vierailija
5/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti "mul on ikävä sua".

Vierailija
6/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on sulle selityksen velkaa😨 mun poikaystävä (23v) jätti mut 1,5v seurustelun jälkeen tekstarilla. Ei nähty viikkoon koska oli kertausharjoituksissa ja kun hänet sinne vein luulin että kaikki on hyvin. Viikon päästä tuli viesti että hän haluaa erota, sen jälkeen hiljaiseloa että viesti menee perille :) kyllä jokainen ansaitsisi selityksen, miksi oikein erotaan. Jos on ollut vaikkapa itsessä joku tosi iso "vika" jota ei vaan ole nähnyt, niin siitä voisi ottaa opiksi sitten.

Vierailija
7/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää ilmeisesti ghostata sut. Syy voi olla mikä vaan. Kun noin yllättäen tapahtui käänne, epäilen että toinen nainen on syy. Anyway, haluaa siis mennä sieltä, missä aita on matalin mutta itse kyllä vaatisin selityksen koska ansaitsen sen. Ghostaaminen on selkärangatonta ja alhaista puuhaa!

Vierailija
8/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, se ei ollut se oikea sinulle. Ei saa jäädä tuleen makaamaan. Uusia ja parempia tulee vastaan aivan varmasti. Siirry eteenpäin, "Latua!, huusi mummo umpihangessa!". Ota ohjat omiin käsiisi ja ole avoin seuraavalle.

Vierailija
9/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonut tän tälläkin palstalla monesti ja sanon edelleen: kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä. Älä laita enää yhtäkään viestiä äläkä soita perään. Sillä on joku uusi nainen. Voi olla, että se juttu menee mönkään ja mies on sun kimpussa taas kuukauden päästä, mutta anna olla silloinkin. Tää on parhaaksi sulle itsellesi, vaikka epätietoisuus onkin ikävää. Mutta vielä ikävämpää on tuntea itsensä roikkuvaksi pelleksi.

Vierailija
10/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ainakin miehen oma ääliökäytös tekee helpoksi hänen unohtamisensa ja jatkamisen eteenpäin masentumatta tällaisesta. - ap

Vierailija
11/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäny jonkun laatuhuoran, jota hetken panee. Sitten kun kyllästyttää, niin yrittää palata sun luo,  älä ota takaisin.

Vierailija
12/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliökäytös ei tee ylipääsyä yhtään helpommaksi!! Asiallisuus sen sijaan tekee.

Vierailija
13/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu naistennaurattaja

Vierailija
14/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon samaa mieltä edellisten kanssa: mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Pahinta oli, että oma seurustelukumppanini teki tuota parisuhteessa. Vastaamatta jättäminen tai nihkeät vastausviestit ovat todella epäkunnioittava tapa kommunikoida toisen kanssa. Jos on kiireitä voi selittää miksi ei ehdi viestitellä. Toisen jättäminen epätietoisena roikkumaan on väärin. Onneksi itse tajusin päättää tällaisen suhteen.

Vierailija
15/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on aivan oikeutettua laittaa viestiä, jossa vaikka vain ilmoitus siitä ettei käytös ole lähelläkään kohteliasta ja jonkinlainen selitys olisi oikeasti paikallaan. Eikä tarvitse raivolla laittaa, asiallinen mutta jämäkkä viesti. Jos ei vastausta tule, niin eipä semmoiselle urpolle voi kun tuhahtaa ja kääntää veneen uusia vesistöjä kohti. Yksi vaihtoehto on saada lepertelyjä, katumusta ja muuta aiemman tapaista ihastusta, tällöinkin mielestäni olisi hyvä vähän ravistella, onko tosiaan tuollainen käytös toisesta ok. Ja sittenhän se voi olla myös oikeasti selitys (tasoltaan mitä vaan) jossa tulee ilmi edes se, ettei oikein enää kiinnosta.

Vierailija
16/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon sanonut tän tälläkin palstalla monesti ja sanon edelleen: kiinnostunut mies ottaa aina yhteyttä. Älä laita enää yhtäkään viestiä äläkä soita perään. Sillä on joku uusi nainen. Voi olla, että se juttu menee mönkään ja mies on sun kimpussa taas kuukauden päästä, mutta anna olla silloinkin. Tää on parhaaksi sulle itsellesi, vaikka epätietoisuus onkin ikävää. Mutta vielä ikävämpää on tuntea itsensä roikkuvaksi pelleksi.

Ei se oo mikään roikkuva pelle, vaan haluaa selvyyden asioihin. Sitten on helpompi mennä eteenpäinkin jos asia niin on.

Vierailija
17/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista miestä tapailin. Lopulta kysyin selitystä suoraan ja myönsi, ettei ole niin ihastunut, jotta jatkaisimme yhdessä. Vaihdoimme vielä tuonkin jälkeen kuulumisia jonkin aikaa, mutta sitten poistin kaikki yhteystiedot ihan oman hyvinvointini kannalta. Kuinka ollakaan, alkoi tulla uutta viestiä kolmen viikon hiljaisuuden jälkeen. Aluksi ajattelin, että antaapa olla, mutta vastasin kuitenkin. Ihan tavallisia kuulumisia vaihdeltu. Antaapa olla aktiivisempi osapuoli, itse määrittelen, minkä verran annan itsestäni.

Olen ihastunut edelleen, mutta en halua enää satuttaa itseäni.

Vierailija
18/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin jonkinlaisen selityksen. Ärsyttää tuollaiset pelkurit, jotka eivät uskalla sanoa suoraan. Varsinkin miehissä on paljon näitä.

Vierailija
19/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kohdella toisia ihmisiä noin? En ymmärrä.

Vierailija
20/28 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko miehen käytös ihan yhtäkkiä mennyt tuollaiseksi? Onko yleensä ollut se aktiivisempi osapuoli? Nimittäin jos hän on tehnyt kaikki aloitukset, tapaamisehdotukset ym., niin on voinut mennä sinuunkin jo hermo etteikö sinua kiinnosta tarpeeksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän