Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku poistanut sinut Facebook-kavereista? Mietitkö koskaan miksi?

Vierailija
03.01.2016 |

Oletko huomannut ihmisten poistaneen sinut Facebook-kavereista. Millaisia kavereita he ovat olleet? Onko jäänyt kaivelemaan? Kerro tarinasi!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun poistaminen oli vähän liiankin vakavastiotettava juttu. Mietin tosiaan pääni puhki, miksi entinen hyvä koulukaverini, jonka kanssa olimme vaihtaneet yksäreitä ja keskustelleet, miten kiva oli löytää toisemme uudelleen, poisti minut yhtäkkiä. Muitakin on monta. Erityisesti asia mietityttää, jos huomaa ettei toisen kaverilista ole mitenkään olennaisesti pienentynyt vaan sieltä olen lähtenyt suurin piirtein vain minä.

Sittemmin olen kyllä tajunnut, että ihmiset käyttävät facea todella eri tavoilla. Facebook saa 50+ ihmisistä ihmeellisen lapsellisia piirteitä esiin. Lasketaan tykkäyksiä ja kommentteja ja suututaan verisesti kun joku ei ole tykännyt jostakin. Nämä ovat varmaan syitä minunkin poistamiseeni, koska en käy Facessa päivittäin enkä lue kaikkien päivityksiä. Jotkut taas haluavat vain lähipiirinsä Faceen, mikä on tietty ihan ok.

Itse poistin jossain vaiheessa ison kasan ihmisiä, joiden kanssa en ollut yhteyksissä. Myöhemmin se on harmittanut, mitä he olisivat siellä haitanneet. En ole kehdannut pyytää uudelleen kaveriksi, vaikka haluaisin. Harmittaa myös, jos olen satuttanut heitä poistamisella. Enää en aio poistaa ketään.

Vierailija
42/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari etäistä kaveria on poistanut minut ja oli minusta ok. Itse olen kerran poistanut useita läheisiä ihmisiä tietämättäni. Facebook merkkasi nämä ihmiset yhteen kuvaani, vaikka ei heitä siinä kuvassa ollut. Sitten kun poistin heidät tästä kuvasta he olivat poistuneet kokonaan kaverieistani. Tiesin tästä vasta, kun vaverini kysyi, että miksi olen poistanut heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kerran entisen työkaverini poistaneen minut. Tyyppi oli sellainen, että raportoi elämäänsä aika usein ja kavereina oli useampi sata henkilöä. Muita saman työpaikan kollegoita ei ilmeisesti ollut poistettu, ja ihmettelin vähän, että mikäköhän mielensäpahoitus tyypille on iskenyt :D Olimme ihan hyvissä ja ystävällisissä väleissä työaikanamme...

Vierailija
44/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri poisti juuri kuulemma yli 100 tuttua facebookista.

Poisti mutkin kun en käynyt facebookissa pariin kuukauteen ja en siksi huomannut hänen viestejä tilanteesta mitä aikoi tehdä ja tullitsi siten etten halua olla facebook tuttu enää.

Ei siinä mitään, lähetin viestin ja kaveripyynnön ja nyt ollaan taas kavereita.

Ymmärrän hyvin, jos joku välillä siivoaa kaverilistaansa ja saatannitsekin tehdä niin tulevaisuudessa.

Joskus kavereita on kuulemma tippunut joukosta tietämättömästä syystä. Omalla kohdalla veikkaan esim. Silloin kun puhelimen näyttö jumittaa ja yhtäkkiä pomppaa nopeasti monta ruutua johonkin ja silloin kun ei ole näytölukko ollut päällä kassissa. Uudessa puhelimessa ei ole noita ongelmia.

Vierailija
45/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kerran hyväksyi kaverikseen eräs tyyppi, jonka tunsin yläasteelta. Kun kerran olisin halunnut jutella hänen kanssaan, hän ei vastannut tervehdykseeni vaikka varmasti näki sen. Kun kerran sanoin, että minua nolottaa jotkin yläasteella tapahtuneet asiat ja että tekisin monta asiaa toisin, niin ei hän siihenkään vastannut mitään ja pian tämän jälkeen poisti minut kavereistaan. Laitoin hänelle sitten vihaisen viestin ja estin hänet vähäksi aikaa.

Vierailija
46/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta piilottamisesta tuli mieleen. Minä en laita juttujani näkymään kaikille juuri koskaan. Lähinnä karsin "yleisöstä" ne, jotka ovat äärimmäisen uteliaita kyttääjiä, mutta itse eivät kyllä mitään laita faceen.

Mistä tunnistaa uteliaan kyttääjän? Mä en nykyään päivitä kuin ehkä kerran/kk. Vilkaisen kyllä etusivun muutaman kerran päivässä, tykkään jos tykkään ja kommentoin hyvin harvoin. Onnittelen kaverit synttäripäivänä.

Olenko mä utelias kyttääjä?

Vierailija
47/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on just poistanut mut mutta en tiedä kuka eli en vaivaa tuolla päätäni. Itse olen poistanut 2 vanhan ystäväni jonka kanssa ei olla enää väleissä ja ei ole vaivautunut huomioimaan poikaani moneen vuoteen (on siis kummi) ja toinen oli vanha tuttu jolla kokoajan jotain seksiin liittyviä juttuja

Vierailija
48/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen nuoruuden ja lapsuudenaikaisten tuttujen sekä sukulaisten kanssa on eniten yhteistä. Joitain olen poistanut, kun ajatusmaailma ei kohtaa tai on liian negatiivinen asenne. Yksi tuntui jumittuneen yläastemeininkiin, olettaisi jossain vaiheessa aikuistuneen. Muutama on poistanut lyhyen ajan kuluttua ja syynä lienee, että olen jonkun kaveri jota Kys.hlö ei voi sietää.

Vierailija
49/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on just poistanut mut mutta en tiedä kuka eli en vaivaa tuolla päätäni. Itse olen poistanut 2 vanhan ystäväni jonka kanssa ei olla enää väleissä ja ei ole vaivautunut huomioimaan poikaani moneen vuoteen (on siis kummi) ja toinen oli vanha tuttu jolla kokoajan jotain seksiin liittyviä juttuja

Huomioitko sinä ikinä ystävääsi?

Vai onko kummi vain lahjakone...

Vierailija
50/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kerran hyväksyi kaverikseen eräs tyyppi, jonka tunsin yläasteelta. Kun kerran olisin halunnut jutella hänen kanssaan, hän ei vastannut tervehdykseeni vaikka varmasti näki sen. Kun kerran sanoin, että minua nolottaa jotkin yläasteella tapahtuneet asiat ja että tekisin monta asiaa toisin, niin ei hän siihenkään vastannut mitään ja pian tämän jälkeen poisti minut kavereistaan. Laitoin hänelle sitten vihaisen viestin ja estin hänet vähäksi aikaa.

Hän ei ehkä ole täysin päässyt yli noista asioista, mitä yläasteella on tapahtunut. Jos ei ole, niin se on hänen ongelmansa ja kehottaisin sinua unohtamaan koko henkilön.

Vierailija
51/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 2500-ystävääni ovat poistaneet minut. Varmaan siksi kun olen sellainen horo, ja kyrpä muutenkin. Nyt minulla ei ole yhtään ystävää. Yhyyyyyyyyy !!!!

Vierailija
52/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaveriksi ottaminen oli mitä ilmeisimmin ironiaa. Hänen mielestään sinun olisi pitänyt tietää, ettet ole hänen silmissään miellyttävä henkilö.

Vierailija
53/53 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sitten olet yläasteella tehnyt, että ne asiat nolottavat vieläkin? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi