Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko äidin karkin syönti raskausaikana aiheuttaa lapselle kehitysvamman?
13.02.2006 |
Olen jostain kuullut että lisäaineilla voisi olla tällainen vaikutus.
Kommentit (3)
NO EI VOI TULLA KARKIN SYÖNNISTÄ KESHITYSVAMMAA.
älkää uskoko kaikkia ihme väitteitä jostain Cosmopolitan-lehdestä tai vastaavasta " tiedejulkaisusta"
Eri asia sitten on, että kannattaako karkkia syödä paljon raskauden aikana. Se on ihan todistettu juttu että yletön(siis tarkoittaa että syö ihan holtittoman paljon) makean syönti voi altistaa sekä vauvan että äidin diabetekselle myöhemmin...
JOs syö vähän joka päivä niin tuskin on haittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis vaan erehtykö syömään äidin karkkia.
Kehitysvammaa ei kuitenkaan siitä seuraa.
Alue: Aihe vapaa
toisaalta äidille dementia.