Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin naureskelu yleisillä paikoilla...

Vierailija
02.01.2016 |

Kävin tänään eräässä kauppakeskuksessa shppailemassa,
sen jälkeen menin heseen syömään.
Tämä ruokala sijaitsee aivan vaateliikkeen vieressä joten siitä voi seurata kaupassa asioivia.

Huomasin yhden naisen joka katseli vaatteita ja hymyili itsekseen.
Sitten purskahti nauruun ja kyykistyi lattialle ,piteli käsiään kasvoilla ja hytkyi.
Siis mitä ihmettä ,mikä sille tuli?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisti jonkun hauskan tapauksen. Mä olen monesti nauranut jossain yksinäni ja miettinyt kuinka hulluna mua pidetään.

Mulla on outo huumorintaju ja saatan nauraa jotain juttua vielä päivienkin jälkeen.

Vierailija
2/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se olikin itkua eikä naurua. Olisko etsinyt hautajaisiin vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa nauraminen yksin on joskus noloa.

Tiedättekö mikä on vielä nolompaa? Kun joskus esim baarissa käy vessassa, ja sit siellä on jonoa ja kun istuu pytyllä tulee mieleen jotain hauskaa ja sit naurattaa. Ja sit miettii että jos joku kuuli niin ne varmaan luulee et mun mielest pissaaminen on hauskaa, ja sit nauraa jo sille ajatukselle miten joku ulkopuolella jonossa paheksuu kun toiset pitää pissaamista niin hauskana että pytyllä istuessaan pitää nauraa.

Vierailija
4/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän hyvä ,että oli kivaa :D

Vierailija
5/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkas mielikuvitus on köyhän ainut huvitus :D

Vierailija
6/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitys pielessä, pitäisi vihdoinkin päivittää.

Vierailija
7/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. Piti juuri lähteä kauppaan, mutta tämän luettuani mieleen tuli taas useat hauskat naurukohtaukset julkisilla paikoilla. Nyt ehkä kävelen typerä virne naamalla ja lyhistyn välillä jonkun puskan taakse hirnumaan. Onneksi nykyään suositaan avohoitoa, niin tämä on ihan ok.

Vierailija
8/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein noin :D Yleensä yleisillä paikoilla on vaikempi pidätellä naurua sen paineen takia

Vierailija
9/17 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muisti jonkun hauskan tapauksen. Mä olen monesti nauranut jossain yksinäni ja miettinyt kuinka hulluna mua pidetään.

Mulla on outo huumorintaju ja saatan nauraa jotain juttua vielä päivienkin jälkeen.

Monesti pääsee tahaton naurunhörähdys, kun jokin minua huvittava juttu tulee mieleen. Ei se katso paikkaa, jos alkaa naurattamaan.

Vierailija
10/17 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

11/17 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivaa, kun ihmisillä on hauskaa. Minulla on joskus tapana puhua itsekseni. Varsinkin ruokakaupassa, kauppalista kourassa, painan menemään ja samalla jupisen omiani. Se meno ei varmaankaan, ulkopuolisen silmin, näytä  kovin fiksulta. :)

Vierailija
12/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa nauraminen yksin on joskus noloa.

Tiedättekö mikä on vielä nolompaa? Kun joskus esim baarissa käy vessassa, ja sit siellä on jonoa ja kun istuu pytyllä tulee mieleen jotain hauskaa ja sit naurattaa. Ja sit miettii että jos joku kuuli niin ne varmaan luulee et mun mielest pissaaminen on hauskaa, ja sit nauraa jo sille ajatukselle miten joku ulkopuolella jonossa paheksuu kun toiset pitää pissaamista niin hauskana että pytyllä istuessaan pitää nauraa.

Istuin bussissa kännykkä kädessä ja repesin nauramaan. Yksi nainen oli tulossa vuereeni istumaan, katsoin hetken ja jäi seisomaan. Sain ruuhkabussissa istua yksin, koska nauroin viestille jonka sain :D

Vierailija
13/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naureskelen, lauleskelen ja hyräilen julkisilla paikoilla usein. Ajatus siitä, että muut katsovat ja pitävät minua jonain hulluna tekee siitä vain hauskempaa. Tosin harvemmin enää nykyään edes ajattelen kiinnittävätkö muut huomiota.

Vierailija
14/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin joskus menossa pyörällä johonkin ja kuuntelin radiota samalla. Korvanapit tuskin näkyivät kovin kauas. Totta kai radiossa sitten oli niin älyttömiä juttuja, että alkoi väkisinkin naurattaa. Yritäpä siinä nyt sitten pyöräillä kylähullun ilme naamalla ja virnistellä toivoen samalla, ettei tulisi kovin paljoa ihmisiä vastaan. :D

Vierailija
15/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua,että itsekseen nauraminen tai vaikka itsekseen puhuminen(joka on yleensä ääneen ajattelua,ei mitään keskustelua pään sisäisten tyyppien kanssa),pidetään jotenkin paheksuttavana tai jopa merkkinä (mielenterveys)ongelmista? :O Vai mitä tuo avauksen "mikähän sille tuli?" meinaa?

Jos joku nauraa julkisella paikalla,ajattelen että kyseisellä tyypille on tullut mieleen jotain hauskaa tai että hän on ehkä nähnyt jotain huvittavaa(siis avauksen nainen on nauranut vaatekaupassa - usein ystäväni kanssa heitämme läppää järkyttävistä rievuista joita näemme kaupoilla,kaupoissa näkee hassuja juttuja.)Teen itsekin niin jatkuvasti,varsinkin väsyneenä naurattaa vähän kaikki ihan hysteerisesti.Miksi kaikki epätavallinen käytös on jotenkin epäilyttäävää?Kivahan se on,että jollain on kivaa itsekseen :D

Vierailija
16/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson aina kadulla vammaisia ja mustia ihmisiä ja sitten nauran yksikseni heille! Sillälailla että HAHHAHHAHHAHHAAA! kun ovat niin omituisia ja käyttäytyvät epäortodoksisesti.

Vierailija
17/17 |
02.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi poika oli aikoinaan kioskilla jonossa nähnyt Alibin kannen "Mies tapettu Tyrväällä" ja katsoi ensin että mies tapettu kyrv... - sitten hirnui itsekseen ja muut katsoivat ihmeissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi