Erosta viikko, ensimmäinen viikonloppu yksin
Kommentit (12)
Näe kavereita? Urheile? Lue jotain? Tanssi? Laula? Nuku? Tee jotain mitä olet aina halunnut tehdä mutta et muka ole ehtinyt?
Olen aina ihmetellyt, miten joku ei keksi tekemistä yksinään. Mikä siinä on niin vaikeaa?
Onko siitä jo viikko kun pääsin sinusta ihanasta pikku narsistista eroon?
Tuntuu vuodelta... Mitä helvettiä teit mulle!
Mä välillä mässäilen päässäni ajatuksella erosta, joka toinen viikonloppu olisi täysin mulle kun lapset olisivat isällään, koti olisi ihan mun näköinen kun ei olisi miehen tavaroita sitä rumentamassa.. oikeesti en halua erota koska rakastan miestäni,mutta oma rauha kuulostaa silloin tällöin todella houkuttelevalta!
Joskus eroaminen on hyvästä. Varsinkin jos suhde ei ollut sitä mitä haluat. Uusia suhteita tulee aina.
Joo niin mäkin ajattelin että kun erotaan niin joka toinen viikonloppu olis vapaata. Paskanmarjat. Isä ottaa lastaan silloin kun sitä itteään sattuu huvittamaan...
Lepää, ehdit kyllä vielä kaiken. Sauno, syö hyvin, lue kirjaa, katso elokuva. Tai makaa sohvassa ja kokoa ajatuksiasi.
Kestä yksinoloa.
Tuliko hylättyä kaverit, kun suhde alkoi?
Minullakin on erosta viikko. Olen lukenut, katsonut hyviä leffoja, käynyt kävelyllä, laulanut, käynyt kavereiden kanssa baarissa ja kahvilla ja syömässä, istunut kavereiden kanssa iltaa lautapelejä pelaten... tämä on tuntunut ihan hyvältä viikolta.
Huomenna minulla on lounastreffit yhden kaverin kanssa ja tiistaina voisin käydä vaikka uimassa. Keskiviikolle on vaikka mitä hommia sovittuna ja suunniteltuna. Torstaina alkaakin sitten työt.
Pari ensimmäistä päivää meni jotenkin vähän lamaantuneena, kun itsekin yllätyin että uskalsin tehdä eropäätöksen. Nyt tuntuu koko ajan oikeammalta ja olen tajunnut että minulla on paljon tekemistä ilman miestäkin.
Juodaan viinaa ja huorataan pitkin kyliä