Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta

Vierailija
02.01.2016 |

Tunnusta jotain.

Jotain.

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan inhoavani av-aloituksia joissa Ap ei jaa itsestään mitään, tai tuo omaa kantaansa esille. Laiskaa.

Vierailija
62/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kolmen alle eskari ikäisen lapsen äiti ja lääkekoukussa

Mitä lääkkeitä narkkaat? Saatko reseptillä vai ostatko muilta narkomaaneilta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheutin entiselle vaimolleni kymmenientuhansien menot, kun jäi kiinni pettämisestä ja hän ei saanut ikinä tietää, että minä olin niiden tekojen takana.

Mitä tuommoisessa kostamisessa on järkeä? Tuliko hyvä mieli?

Ja mitä teit?

Mitä pettämisessä on järkeä? Kyllä tuli hyvä mieli. En viitsi kertoa mitä tein, mutta useamman sellaisen asian mitkä ei mene mihinkään vakuutukseen ja tulevat yllättäen.

Otit jotain lainoja vaimosi nimiin?

Kyllähän sinä tuollaisesta kiinni jäät ja saat rangaistuksenkin

Metsään meni arvauksesi. En voi jäädä kiinni, jos asiasta ei edes voi epäillä, että se olisi tahallaan tehty ja vaikka epäilisikin pitäisi se jotenkin todistaa minun tekemäkseni. Entinen vaimo ei edes osaa aavistaa, että nämä olivat minun tekemiäni ja tällaisia menoja tulee päivittäin jollekin suomalaiselle.

Päivittäin jollekin tulee kymmenien tuhansien menoja?

Taidat puhua paskaa...

Aivan varmasti joku saa joka päivä Suomen kokoisessa maassa pahimmillaan kymmenientuhansien eurojen laskun näistä vahingoista. Tuskin tämä yhdelle ihmiselle kovin monesti elämän aikana osuu. Mieti mikä on monen ihmisen arvokkain omaisuus.

Vierailija
64/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kolmen alle eskari ikäisen lapsen äiti ja lääkekoukussa

Unilääkkeeseen? Kipulääkkeeseen? Rauhottaviin?

Kohta on kaikki kannassa ja pakko olla sähköinen resepti, joten narahdat vielä.

Kannassa ne onkin. Rauhottaviin

Entinen naisystäväni piikitti muiden huumeiden lisäksi myös rauhoittavia (Tenox, Diapam), kun kuulemma "toimii silleen paremmin". Hyi helvetti sitä touhua, kädet oli välillä niin turvoksissa siitä piikittämisestä, että ei rystysiä erottanut. Kämmenselän suonten mukaan meni punertavat arpijonot. Kerran häneltä meinasi sormet mennä kuolioon, kun oli Tenoxia piikittänyt, vasen käsi sormineen oli ihan punainen ja sellaisia tummanvioletteja laikkuja myös. Koitahan päästä eroon niistä rauhoittavista, tiedät varmaan että niihin nousee toleranssi nopeasti ja vieroitusoireet voivat olla hengenvaarallisia.

Vierailija
65/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella onnellinen ja tyytyväinen ihminen.

Vierailija
66/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tämä elämä:)

Vierailija
67/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hyvä että lopulta tunnustit tämän. Helpottiko?

Vierailija
68/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheutin entiselle vaimolleni kymmenientuhansien menot, kun jäi kiinni pettämisestä ja hän ei saanut ikinä tietää, että minä olin niiden tekojen takana.

Ja mitä teit?

Mitä pettämisessä on järkeä? Kyllä tuli hyvä mieli. En viitsi kertoa mitä tein, mutta useamman sellaisen asian mitkä ei mene mihinkään vakuutukseen ja tulevat yllättäen.

Metsään meni arvauksesi. En voi jäädä kiinni, jos asiasta ei edes voi epäillä, että se olisi tahallaan tehty ja vaikka epäilisikin pitäisi se jotenkin todistaa minun tekemäkseni. Entinen vaimo ei edes osaa aavistaa, että nämä olivat minun tekemiäni ja tällaisia menoja tulee päivittäin jollekin suomalaiselle.

Poltit talon tai vastaavaa?

Vierailija
69/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella onnellinen ja tyytyväinen ihminen.

Hienoa positiivisuutta!

Vierailija
70/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

En polttanut, mutta jotain sinnepäin.

Vierailija
71/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan miehen kohdella minua huonosti humalassa, koska on selvinpäin aivan erilainen. Tunnen syyllisyyttä itse, että annan sen tapahtua.

Vierailija
72/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin exääni yhteydessä ja palaamme yhteen vuosien jälkeen. Nykyinen tyttöystäväni ei koskaan antanut suhteeseemme mitään paitsi vaatimuksia ja pahaa mieltä.

Vierailija
73/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin yhtä t nimistä mies henkilöä.

Kerrohan lisää ;-)

Enpäs kerrokkaan :P

Vierailija
74/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Just tätä ajattelin. Poltti talon, aiheutti vesivahingon, kolhi ja naarmutti autoa, tuhosi tietokoneen, särki arvokkaita esineitä. Syytti koiraa tms, huligaaneja. Jätti "vahingossa" vakuutuksen uusimatta, sulatti pakastimen pakasteet sisällä, tuikkasi kesämökin / saunan tuleen, upotti moottoriveneen... kadotti paketteja, laskuja jne.

Ehkä exäsi lukee tämän, ja jäät nalkkiin 😊 Ennen kaikkea kannattaisi hakeutua hoitoon. Psykiatriseen.

Vierailija
75/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun elämä on kurjaa,koska kommenttisi kuulostaa aika negatiiviselta ja epäluuloiselta, syvin

pahoitteluni, että et osaa nauttia omasta elämästäsi.

Vierailija
76/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sinun elämä on kurjaa,koska kommenttisi kuulostaa aika negatiiviselta ja epäluuloiselta, syvin

pahoitteluni, että et osaa nauttia omasta elämästäsi.

Jos todella nauttisit elämästä ja se olisi niin ihanaa, et hengailisi vauvalla yrittäen vakuuttaa tuntemattomia ja anonyymejä sen loistokkuudesta. Sitä varten on ihan oma sovellus: Facebook. xD

Vierailija
77/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkussa pomoon :´( 

Vierailija
78/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Just tätä ajattelin. Poltti talon, aiheutti vesivahingon, kolhi ja naarmutti autoa, tuhosi tietokoneen, särki arvokkaita esineitä. Syytti koiraa tms, huligaaneja. Jätti "vahingossa" vakuutuksen uusimatta, sulatti pakastimen pakasteet sisällä, tuikkasi kesämökin / saunan tuleen, upotti moottoriveneen... kadotti paketteja, laskuja jne.

Ehkä exäsi lukee tämän, ja jäät nalkkiin 😊 Ennen kaikkea kannattaisi hakeutua hoitoon. Psykiatriseen.

Tein jotain sellaista mikä aiheutti vahinkoa vain vaimolle jäävään omaisuuteen ja nämä vahingot tuli ilmi vasta paljon avioeron jälkeen. Entä sitten vaikka ex lukisi ja tunnistaisi tilanteen? Varmaan oikeudessa pitäisi olla jonkinlaista näyttöä, että minä tein ne?

Vierailija
79/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Päivittäin jollekin tulee kymmenien tuhansien menoja?

Taidat puhua paskaa...

Aivan varmasti joku saa joka päivä Suomen kokoisessa maassa pahimmillaan kymmenientuhansien eurojen laskun näistä vahingoista. Tuskin tämä yhdelle ihmiselle kovin monesti elämän aikana osuu. Mieti mikä on monen ihmisen arvokkain omaisuus.

Miks sä rikoit sen auton..

Vierailija
80/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Fanta riippuvainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan