Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta

Vierailija
02.01.2016 |

Tunnusta jotain.

Jotain.

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja menettänyt elämänilon, kun en saa naista parisuhteeseen tai edes seksiin. Maksullisiin en halua mennä, koska oma kelpaamattomuuteni kävisi selväksi.

Vierailija
42/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen korviani myöten rakastunu mieheni parhaaseen kaveriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kolmen alle eskari ikäisen lapsen äiti ja lääkekoukussa

Unilääkkeeseen? Kipulääkkeeseen? Rauhottaviin?

Kohta on kaikki kannassa ja pakko olla sähköinen resepti, joten narahdat vielä.

Kannassa ne onkin. Rauhottaviin

Onko sulla mahdollisuutta päästä urheilemaan, hierontaan tai vaikka vyöhyketerapiaan? Tiedän että rauhoittavat ovat halpa ja nopea ratkaisu, mutta nyt sä tarvitset jotain korvaavia rentoutuskeinoja.

Juu hierontahan se auttaakin jos on koukussa rauhoittaviin. Sama kun alkoholisti voi tuosta vaan laittaa korkin kiinni, kyllä kunnon tennismatsi auttaa. Nyt oikeesti hei. Älkää antako neuvoja, jos ette tiedä mistä puhutte.

Kyllä mä tiedän mistä puhun. En mä sanonut että lääkkeet lopetaan kylmä kalkkuna tyyliin. Kysyin vain onko tällä äidillä mahdollisuuksia saada itselleen mielihyvää jollain tavalla.

Vierailija
44/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen masentunut ja menettänyt elämänilon, kun en saa naista parisuhteeseen tai edes seksiin. Maksullisiin en halua mennä, koska oma kelpaamattomuuteni kävisi selväksi.

Et menetä mitään vaikka kävisit maksullisissa kun et kelpaa ilman rahaa naisille ja minä tiedän mistä puhun. Ei kaikki miehet saa ilman rahaa seksiä tai mitään läheisyyttä naiselta.

Vierailija
45/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ja naiset vituttaa joka päivä vaan enemmän. Suuri tunnustus!

Terveisin Naispelko22

Vierailija
46/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan rakastanut ketään.

Vierailija
47/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta enää miestäni, mutta en uskalla erota koska pelkään yksinäisyyttä ja taloudellisen turvan menettämistä. Silti haaveilen yksinolosta ja suuresta rakkaudesta.

Vierailija
48/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutin entiselle vaimolleni kymmenientuhansien menot, kun jäi kiinni pettämisestä ja hän ei saanut ikinä tietää, että minä olin niiden tekojen takana.

Vierailija
49/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan usein taiteellisia alastonkuvia itsestäni.

Vierailija
50/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin yhtä t nimistä mies henkilöä.

Vierailija
51/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheutin entiselle vaimolleni kymmenientuhansien menot, kun jäi kiinni pettämisestä ja hän ei saanut ikinä tietää, että minä olin niiden tekojen takana.

Mitä tuommoisessa kostamisessa on järkeä? Tuliko hyvä mieli?

Ja mitä teit?

Vierailija
52/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Mitä pettämisessä on järkeä? Kyllä tuli hyvä mieli. En viitsi kertoa mitä tein, mutta useamman sellaisen asian mitkä ei mene mihinkään vakuutukseen ja tulevat yllättäen.

Vierailija
53/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin työkaverista unta ja nyt sitä ihan törkeä ikävä. Sen kanssa on ihana jutella välillä, jostain syystä on ihminen jolle tulee puhuttua asioita joista en ole puhunut edes puolisolleni. Joku kumma kemia välillämme on :(

oh, mulla samat ajatukset.. mistäpäin olet?

Vierailija
54/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono äiti. 

Miksi?

Vierailija
55/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Mitä pettämisessä on järkeä? Kyllä tuli hyvä mieli. En viitsi kertoa mitä tein, mutta useamman sellaisen asian mitkä ei mene mihinkään vakuutukseen ja tulevat yllättäen.

Otit jotain lainoja vaimosi nimiin?

Kyllähän sinä tuollaisesta kiinni jäät ja saat rangaistuksenkin

Vierailija
56/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin yhtä t nimistä mies henkilöä.

Kerrohan lisää ;-)

Vierailija
57/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Metsään meni arvauksesi. En voi jäädä kiinni, jos asiasta ei edes voi epäillä, että se olisi tahallaan tehty ja vaikka epäilisikin pitäisi se jotenkin todistaa minun tekemäkseni. Entinen vaimo ei edes osaa aavistaa, että nämä olivat minun tekemiäni ja tällaisia menoja tulee päivittäin jollekin suomalaiselle.

Vierailija
58/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä tyhmiä ihmisiä. Esitän, että en edes huomaa heidän tyhmyyttään (käytöstavat + olen luonteeltani kiltti), mutta en oikeasti kestä tyhmyyttä.

Vierailija
59/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin kadotettua nuoruutta. Getting old sucks! En näe siinä mitään hyvää.

Vierailija
60/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä teit?

Metsään meni arvauksesi. En voi jäädä kiinni, jos asiasta ei edes voi epäillä, että se olisi tahallaan tehty ja vaikka epäilisikin pitäisi se jotenkin todistaa minun tekemäkseni. Entinen vaimo ei edes osaa aavistaa, että nämä olivat minun tekemiäni ja tällaisia menoja tulee päivittäin jollekin suomalaiselle.

Päivittäin jollekin tulee kymmenien tuhansien menoja?

Taidat puhua paskaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän