Tunnusta
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittää suuresti tämän kuun lopussa tapahtuva asia.
Onpa huikea tunnustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan oikeasti välittänyt kenestäkään, ikäni olen kyllä esittänyt hyvin että minullakin olisi tunteet.
Oletko sosiopaatti / narsisti / psykopaatti?
Oletko sinä lääkäri / psykiatri / idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan oikeasti välittänyt kenestäkään, ikäni olen kyllä esittänyt hyvin että minullakin olisi tunteet.
Oletko sosiopaatti / narsisti / psykopaatti?
Oletko sinä lääkäri / psykiatri / idiootti?
Sanoit itse, että et ole koskaan välittänyt kenestäkään, mutta olet taitavasti teeskennellyt. Se vastaa hyvin noita kolmea. Veikkaan narsistia. Valitettavasti pinnallinen "charmisi" ei oikein pure näin internetissä.
Rääkkäsitkö eläimiä lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kolmen alle eskari ikäisen lapsen äiti ja lääkekoukussa
Unilääkkeeseen? Kipulääkkeeseen? Rauhottaviin?
Kohta on kaikki kannassa ja pakko olla sähköinen resepti, joten narahdat vielä.
Kannassa ne onkin. Rauhottaviin
Olen suunnattoman ihastunut nettikaveriini, jonka tapasin äskettäin. En tiedä hänen tunteistaan, on taitavasti välttänyt puhumasta niistä. Seurustelemme kuitenkin kumpikin tahoillamme ja lisäksi olemme aivan erilaisia ihmisiä, joten tuhoon tämä on tuomittu ja pitäisi vain unohtaa. Haluaisin vain rakkautta häneltä, platoninenkin riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono äiti.
Nii mäkin...
Vierailija kirjoitti:
Miten esität näitä tunteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappeja saa ostettua suunnilleen helpommin ku röökiä, tai juopoilta ihan vaikka vaan vaihtamalla kaljaan. Nähty on. Että jos koukussa on, ei siihen lääkkeiden saamiseen reseptiä tarvita.
Haluan silarit. Tällä hetkellä se ei ole mitenkään mahdollista.
Mua ei oikeesti kiinnosta yhtään miltä muista tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ne on ihan lääkärinmääräämiä. Mun mielestä tuo jonkun kommentti narahtamisesta on ilkeä, koska tässähän on enemmänkin tällä äidillä huoli että on riippuvainen rauhoittavista. Sulla on kolme alle kuusivuotiasta lasta. Onko sulla mahdollisuutta päästä urheilemaan, hierontaan tai vaikka vyöhyketerapiaan? Tiedän että rauhoittavat ovat halpa ja nopea ratkaisu, mutta nyt sä tarvitset jotain korvaavia rentoutuskeinoja.
Olen päättänyt saada rakastamani miehen, vaikka hän on naimisissa.
Tunnustan jos sinäkin tunnustat? ;D
Mulla oli ihana suhde hyvän ystäväni miehen kanssa. Mielettömän hyvää seksiä, pitkiä kiinnostavia keskusteluita, tuhansia vaihdettuja viestejä.
Mies panee ja pani silloinkin muitakin, mutta ystäväni ei tiedä. Heillä on toimiva avioliitto, neljä lasta ja iso kallis talo eli paljon velkaa. Ero ei siis kannata, ja koska molemmat ovat suhteessa tyytyväisiä minun ei tulisi mieleenikään käräyttää miestä ja sotkea heidän elämäänsä. Tuo ihana miehenrontti paneskelee joka tapauksessa ympäriinsä, joten tämä on toimiva kuvio.
Minä nautin suhteesta ja miehestä aikani, en haikaillut kyseistä miestä omakseni.
Edelleen olemme kavereita miehen kanssa, viesteilemme silloin tällöin. Eilenkin istuimme heillä iltaa aikuisten kesken, mukana yksi tuttavapari ja minä tuoreehkon miesystäväni kanssa. Ei mitään ongelmaa, ketään ei satu kun kukaan ei tiedä. Hieman meinaa naurattaa, kun pelataan sananselityspeliä ja piruuttamme kätkemme inside-juttuja selityksiin. ;-)
Olen opetellut yhden kirurgin henkilökohtaisen puhelinnumeron ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mahdollisuutta päästä urheilemaan, hierontaan tai vaikka vyöhyketerapiaan? Tiedän että rauhoittavat ovat halpa ja nopea ratkaisu, mutta nyt sä tarvitset jotain korvaavia rentoutuskeinoja.
Juu hierontahan se auttaakin jos on koukussa rauhoittaviin. Sama kun alkoholisti voi tuosta vaan laittaa korkin kiinni, kyllä kunnon tennismatsi auttaa. Nyt oikeesti hei. Älkää antako neuvoja, jos ette tiedä mistä puhutte.