Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta

Vierailija
02.01.2016 |

Tunnusta jotain.

Jotain.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin yhtä t nimistä mies henkilöä.

Kerrohan lisää ;-)

Enpäs kerrokkaan :P

Olen itse t niminen mies joka kaipaa erästä ihanaa naista..

;)

Noup ;)

Anna edes pientä vinkkiä että tiedän oletko se sinä?

Minkä nimistä naista kaipaat? Kerro etukirjain vaikka...

ämmällä alkaa etunimi..

;D kyllä mun etunimi alkaa M ;)

Oho! Kerro tarkempia tuntomerkkejä oon ihan kuumissani täällä

Sun vuoro kertoa, mä olen niin salainen tapaus, et huh huh;D etunimesi toinen kirjain?

kerro edes mistäpäin olet?

Noup ;D

A

Onko nimesi Tauno? :D

Tatu?

Vierailija
122/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana hyvin seksuaalisesti aktiivinen. En edes tiedä, montako kumppania mulla on ollut. Joskus olen koettanut laskea, mutta en muista kaikkia. Deittailtiin ja joskus seurustelin pitempään, muutama yhden illan juttu. Ihan kivaa.

Mutta sitten sain tarpeekseni. Seksi on yliarvostettua. Olen ollut selibaatissa yli 10 vuotta. Ei vaan kiinnosta enää.

Neitsyyden menetin 17-v, nyt yli vähän yli 40. Mieluummin luen kuin harrastan seksiä. Tarjokkaita on kyllä ollut.

T. Nainen

Mistä tuo voi johtua?

Avokilla ihan sama alle 40v ikää ja pilaa meidän suhteen täysin tuolla, en minä ainakaan pysty elämään seksittömässä suhteessa, sen mielestä on pervoa pyytää näyttämään tissitkin.

Tuntuu kuin entinen elämä 10v on vedetty vessasta alas.

T.mies

Voit erota. Kyseessä vielä avovaimo, niin ei tule edes byrokratiaa kuten avioerossa. Parempi ja rakentavampi ratksisu kuin AV:lla valittaminen. Itse en ole juuri tästä syystä suhteessa, joten minua ei voi kukaan syyllistää siitä, että en "anna" tai näytä tissejä.

Helppo ratkaisu sulle ilmaiseksi.

T. Se sama nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan inhoavani av-aloituksia joissa Ap ei jaa itsestään mitään, tai tuo omaa kantaansa esille. Laiskaa.

Sama. Ap haluaa muitten tunnustuksia, mutta ei tunnusta itse mitään.

En sitten minäkään. 😊

Vierailija
124/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuunnuin mieheni käytökseen & toimintaan. Otin kesäkollin. Paneskeltiin ulkona ja sisällä ja vietettiin kesän ajan oikein kivaa aikuisten aikaa. Samaan aikaan murensin mieheni itsetunnon täysin.

En tule koskaan kertomaan miehelleni miten olen toiminut. Ainoa asia joka vähän kaduttaa, on että kesäkolli ehti ihastua minuun. Kosto miehelleni ei. Mitäs vedätti ja petti. Paljastumisen jälkeen oli nautinto nähdä hänen matelevan edessäni.

Vierailija
125/127 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheutin entiselle vaimolleni kymmenientuhansien menot, kun jäi kiinni pettämisestä ja hän ei saanut ikinä tietää, että minä olin niiden tekojen takana.

Mitä tuommoisessa kostamisessa on järkeä? Tuliko hyvä mieli?

Ja mitä teit?

Mitä pettämisessä on järkeä? Kyllä tuli hyvä mieli. En viitsi kertoa mitä tein, mutta useamman sellaisen asian mitkä ei mene mihinkään vakuutukseen ja tulevat yllättäen.

Otit jotain lainoja vaimosi nimiin?

Kyllähän sinä tuollaisesta kiinni jäät ja saat rangaistuksenkin

Metsään meni arvauksesi. En voi jäädä kiinni, jos asiasta ei edes voi epäillä, että se olisi tahallaan tehty ja vaikka epäilisikin pitäisi se jotenkin todistaa minun tekemäkseni. Entinen vaimo ei edes osaa aavistaa, että nämä olivat minun tekemiäni ja tällaisia menoja tulee päivittäin jollekin suomalaiselle.

Päivittäin jollekin tulee kymmenien tuhansien menoja?

Taidat puhua paskaa...

Aivan varmasti joku saa joka päivä Suomen kokoisessa maassa pahimmillaan kymmenientuhansien eurojen laskun näistä vahingoista. Tuskin tämä yhdelle ihmiselle kovin monesti elämän aikana osuu. Mieti mikä on monen ihmisen arvokkain omaisuus.

Olet aiheuttanut vesivahingon?

Vierailija
126/127 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
127/127 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up