Oletko koskaan miettinyt, ketä miehesi ajattelee käteen vetäessään?
Kommentit (56)
En ole. Ei kiinnosta pätkääkään, mitä miettii silloin. Ei ole minulta pois vaikka miettisi naapurin 88-vuotiasta pappaa.
Miehenä: joko omaa rouvaa tai sitä, mitä hän on kertonut tehneensä muiden miesten kanssa. Useinmiten jälkimmäistä. En ole tästä kertonut hänelle, mutta tuskin hän yllättyisi.
Minulla on miehille aika yleinen runkkausfantasia.
Vaimo naimassa toisten miesten kanssa.
Monen salainen pahe on, että katselevat netissä kulleja.
En ole ajatellut eikä kiinnosta tippaakaan. Miettisikin muita niin paljon että suostuisi vaikka parin vaihtoon.
Ei tarvitse miettiä, koska se katselee minua käteen vetäessään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan mieti sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan mieti sinua.
Ei mietikään vaan katselee.
No enpä ole juuri miettinyt. En tiedä pitäisikö?
En ole miettinyt eikä oikeastaan kiinnosta.
Kun ei ole miestä, ei tarvii vaivata päätään tällaisilla typeryyksillä.
Minä mietin vaimoani. Mitä olen hänen kanssaan tehnyt ja miten hän on siihen reagoinut. Tai mitä aion tehdä seuraavalla kerralla. Kinkyjä juttuja.
Minä pidän aina parit käytetyt pikkuhousut tai sukkahousut pyykkikorissa, niin miehelle on jotain kimmoketta hanskaan vetäessä. Huomasin jo monta vuotta sitten, että mies haluaa hieroa minun alapäätä pikkuhousut jalassa ja kun ottaa ne pois kun päästään asiaan, niin siinä samalla haistelee niitä. Olen katsellut pyykkikoria ja näkee aika useasti, että pikkuhousuja on selkeästi otettu pois ja laitettu taas takaisin. Sitä en edelleenkään tiedä mitä sitten ajattelee, mutta onpahan ainakin vaimon pikkuhousut joita haistelee.
Työkaveriaan. Tiedän sen siitä, että kun mies sai uuden työkaverin niin alkoi radiohiljaisuus.
Onko Persu vai muslimi? Nämä kiihottuvat aina toisistaan.
-winner-