Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä

Vierailija
24.01.2024 |

Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä?

Kommentit (393)

Vierailija
1/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, en tiedä vastausta.

Vierailija
2/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli. Jos Olli pääsee 2. kierrokselle niin Olli saa kansan äänet ja voittaa. Olli ja Sari ovat ainoat vakaat ja luotettavat ehdokkaat, mutta Sarilla ei ole mahkuja niin siksi Ollille ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen pähkäillyt kuin ap. Taitaa olla pakko miettiä sitä kautta, että kuka olisi vähiten huono  ja toisaalta kuka olisi täysi katastrofi. Ja äänestää sitten taktikoiden. Jos on näin susipa**at ehdokkaat, niin "asiantuntijoiden" on kyllä turha itkeä taktiikkaäänestäjistä. 

Vierailija
4/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tänä aamuna Stubbin, Haaviston ja Olli Rehnin puheita ja esiintymisiä, (Halla-ahon olen sulkenut pois sillä perusteella, että olen kaikesta hänen kanssaan eri mieltä eikä hän osaa edes kolmen kertotaulua), ja tullut siihen tulokseen, että pakko äänestää Rehniä. Hän puhuu todella epäselvästi, varsinkin englantia, mutta vaikuttaa ainoalta normaaliälyiseltä näistä vaihtoehdoista.

Eli kai se sitten on Rehn.

Vierailija
5/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut taktikoida eka kierroksella ja äänestin Essayahia. Järkevin ja moraalisin ehdokas. Tietää että sukupuolia on kaksi ja että Hamasia vastaan on taisteltava, raja-asiassa oltava tiukka ja puolustuskyvystä pidettävä huolta. Taustassakaan ei mitään moraalisesti arveluttavaa kuten esim. Halla-aholla, jota olisin muuten äänestänyt.

Pitää sitten 2.kierroksella yrittää valita heistä kahdesta vähemmän huono ehdokas, jota äänestää. 

Vierailija
6/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Siksi päädyin Halla-ahoon. Huonoista vähiten huono vaihtoehto. 

Vierailija
7/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE x ja Putous- Köpi tiivisti tämän dilemman erittäin osuvasti:

Kaikissa ehdokkaissa on jotain mätää. 

Vierailija
8/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo äänestää Olli Rehniä. Olen tyytyväinen valintaani.

- N44

Vierailija
9/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YLE x ja Putous- Köpi tiivisti tämän dilemman erittäin osuvasti:

Kaikissa ehdokkaissa on jotain mätää. 

Ainakin kansa saa arvoisensa johtajan.

Vierailija
10/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- N44

Minä äänestin Halla-ahoa. Olen myös tyytyväinen valintaani.

- N46

Vierailija
11/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Halla-ahoa. Hänkin tykkää belgialaisesta suklaasta :)

Vierailija
12/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- N44

Minä äänestin Halla-ahoa. Olen myös tyytyväinen valintaani.

- N46

Loistava valinta. Täältä lähti myös ääni Halla-aholle.

- N32

Vierailija
13/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo kuvitella silmissäni presidentti Halla-ahon ensimmäisen ulkoilmapuheen Senaatintorilla. Kauniissa kevät säässä kymmenet tuhannet ihmiset kansallistunnon ja vuosikymmeniä odotetun todellisen johtajan saapumisen nostamassa hurmoksessa huutavat samaan rytmiin

MESTARI! MESTARI! MESTARI!...

Korvia huumaava rytmikäs huuto kantautuu HS:n, Vihreän Langan ja Radio Rockin toimituksiin sekä Vasemmistoliiton ja Vihreän puolueen puoluetoimistoihin. Leninin ja muiden kommunistijohtajien kipsiset rintakuvat tärisevät hyllyjen reunoilla, ja murskautuvat lattioille. Kansanjoukkojen huuto laukaisee noissa tiloissa lattialla tuskissaan pyörivien s_u_v_a_k_k_i_e_n keskuudessa psykosomaattisia sydän- ja aivoinfarkteja.

Ja kansan syvien rivien jyly tuntuu jatkuvan tuntikaupalla.

Kunnes hillitysti hymyilevä Mestari pienellä kädenliikkeellä pyytää hiljaisuutta. Sitten hän aloittaa ylivertaisen verbaalisen kirurgian, jolla vasukkien ja vihreiden Suomen kansan kollektiiviseen psyykeen vuosikausia levittämä syöpä leikataan pois viimeistä solua myöten hänen säkenöivän järkensä jääkylmällä skalpellilla.

Voi taivas, mitkä loiston päivät Suomella on vielä edessään.

Vierailija
14/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut taktikoida eka kierroksella ja äänestin Essayahia. Järkevin ja moraalisin ehdokas. Tietää että sukupuolia on kaksi ja että Hamasia vastaan on taisteltava, raja-asiassa oltava tiukka ja puolustuskyvystä pidettävä huolta. Taustassakaan ei mitään moraalisesti arveluttavaa kuten esim. Halla-aholla, jota olisin muuten äänestänyt.

Pitää sitten 2.kierroksella yrittää valita heistä kahdesta vähemmän huono ehdokas, jota äänestää. 

Minunkin mielestäni Essayah on hyvä ja selväsanainen esiintyjä ja ellei uskoisi, että maailma on luotu 6000 vuotta sitten, äänestäisin ehdottomasti häntä. Miten voikin kaikki ehdokkaat olla jotenkin vähä-älyisiä? Li Andersson on ainoa, joka ei vaikuta retardilta, mutta edustaa vaan ihan väärää puoluetta.

Eli Rehniä sitten taidan äänestää.

ap

Vierailija
15/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero 5

Vierailija
17/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni Essayah on hyvä ja selväsanainen esiintyjä ja ellei uskoisi, että maailma on luotu 6000 vuotta sitten, äänestäisin ehdottomasti häntä. Miten voikin kaikki ehdokkaat olla jotenkin vähä-älyisiä? Li Andersson on ainoa, joka ei vaikuta retardilta, mutta edustaa vaan ihan väärää puoluetta.

Eli Rehniä sitten taidan äänestää.

ap

Älä nyt jotain Rehniä ainakaan äänestä!

Vierailija
18/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehniä ajattelin äänestää. 

Vierailija
19/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ei mitään vikaa, sinne vaan koppiin ja kymppi paperiin!

Vierailija
20/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni meni Haavistolle. Kokenut, rauhallinen ja tuo punnitut mielipiteet hyvin esille. Luotan.o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä