LA Syyskuu 2016
Tervetuloa höpisemään odottajat, joiden laskettu aika on syyskuussa 2016 :)
Kommentit (70)
Hei! Täällä 27v ensiodottaja :) viikkoja itsellä kasassa 4+6 ja la laskurin mukaan 5.9. Missä vaiheessa meinaatte soittaa neuvolaan ja aiotteko mennä varhaisultraan?
Meitä ei vielä kauhean montaa täällä olekkaan :D
Meillä lasta yritetty 2vuotta lapsettomuustutkimukset aloitettu julkisella puolella hitaasti ja juuri ennen hoitoon pääsyä tuli lähes (miehellä lääkitys) 'luomu' plussa :)
Aijon vasta 7-8 viikoilla soittaa neuvolaan, huomenna perun lääkäriajat jotka oli lapsettomuushoitoihin varattu, ja kysyn samalla mahdollisuutta päästä varhaisultraan, jos en pääse julkiselle (minulla myös krooninen sairaus, toivo siis korkealla että pääsisin julkiselle) aijon jokatapauksessa mennä yksityiselle. On niin vaikee uskoa tätä todeksi, että en saa mielenrauhaa, varsinkin kun oireita ei ole juurikaan minkäänlaisia, vähän mahakipua ja rintojen arkuutta ajoittain :D
Täällä kans yksi, la 5.9. Ei hirveästi odotuksia uskalla kuitenkaan laittaa, kun on pari keskenmenoa takana. Toivottavasti nyt olisi parempaa tuuria :)
Täällä 5 + 0 ja la myös 5.9. Varhaisultraan aion mennä, ehkäpä viikolla 7-8? Ei vaan osaa vielä plussia uskoa millään todeksi!
Onnea kaikille tänne :)
No mulla on ihan sama juttu ettei meinaa todeksi uskoa :) mulla on varhaisultraan aika rv 7+1 :) saa itelle vähän mielenrauhaa.
Ompas monta meitä joilla la 5.9 :) varhaisultraan meilläkin tarkoitus mennä, mutta en ole vielä varannut. Tehdäänkö näitä yleensä kaikilla yksityisillä lääkäriasemilla, onko kellään tietoa? Ensimmäsen neuvolan varasin, joka olisi viikolla 8+2. Toivottavasti tämä pysyy matkassa :)
Täällä ilmoittautuu mukaan yksi odottaja. Kotia sulostuttaa ennestään 2,5v-poika ja jos kaikki sujuu hyvin niin toinen lapsi tulossa syyskuun alussa :) Mulla oli tosi myöhäinen ovulaatio (kp26-29) joten en ole lasketusta varma mutta joskus 5.-7.9 todennäköisesti :) Olisin kiinnostunut Facebook - ryhmästä myös!
Tänään varailin minäkin neuvolan ja se myös 8+2 :) Toivottavasti kaikilla olisi paljon vauvaliimaa!
Pk seudulta löysin ainakin monta yksityistä jotka tekevät :) 
Ooo onnea kaikille :)
Itte meen vaa lääkäritalolle varhaisultraan joka on silloin 7+1.
Neuvolaan soittelin ja eka käynti rv 9+0 :)
Samoin kiinnostais fb ryhmä :))
Täällä ilmoittautuu mukaan yksi odottaja, laskettu aika ehkä 7.9! Yksi keskenmeno takana ja kova pelko että tästäkään ei tule mitään :(
Varasin eilen ensimmäisen neuvolan, vapaa aika löytyi 9+1 päivälle, kuulema oli kovin varattuja kaikki ajat eli kannattaa ehdottomasti soittaa ajoissa.
Tsemppiä kaikille!!
Täällä yksi kenties keskusteluun liittyvä 30-vuotias! Tänään tehdyt 2 testiä näyttäneet hailakkaa mutta selkeää plussaa, nettilaskurin mukaan laskettu olisi 13.9. ja tänään olisi viikkoja 4+2. Kyseessä ensimmäisen lapsen yritys ja ensimmäinen yrityskertamme, olo todella epätodellinen! Päätimme itse asiassa puolisoni kanssa että joululahja toisillemme olisi antaa lapsen viimein tulla jos on tullakseen, ja sattuipa ovulaatiokin sitten sopivasti juuri jouluaatolle. Toivottavasti tämä nyt on todella totta ja lähtee etenemään halutulla tavalla, olisi varmasti paras saamamme joululahja. :)
Onnea kaikille tänne jo kirjoittaneille, toivottavasti saan pysyä joukossanne! :D
Heippa. Täällä olis 25v odottaja pohjois-suomesta. Eilen tehtynnä positiivisia testejä useampi,vaikka viikkoja vasta 3+4 😂
Ennestään on 4,3 ja 1v lapset eli tämä on neljäs minulle.
Tämä vauveli on todella yllätysvauva!
Vielä saa pitää pitkään salassa :)
Moi :) täällä olis 4+0, La 16.9. Alko oksettaa jo viikko sitten niin loppiaisena tein testin ja kaksi viivaa pärähti.
Hei.
Täällä on viikkoja nyt kasassa 5+6 ja laskettu aika on 3.9.
Keskenmenoja on useampi takana, mutta nyt on jotenkin usko korkealla 😊
Minä olisin myös kiinnostunut fb-ryhmästä. Onko sellainen jo laitettu vai laitanko heti sellaisen?
Oireita on aika paljon alkanut tulemaan. Esim. Rinnat on todella kipeät, oksettaa ja paleltaa.
Onko teillä ollu minkälaisia oireita?
Mulla oli aluksi kaikkia mahakipuja, mutta ne on onneks jääny pois :) turvotus on vähä hellittäny. Ummetusta on edelleen :( argh. Ällöttää vähä aaltoina ja hajuaisti on aika tarkka. Mielialan vaihtelut on varmaan se kaikista suurin jota joutuu miehellekin välillä pahoitella :D
Tizii // laita vain!! Ja niin että salainen ja että jäseniäkään ei näje jos tähän meinaat linkata :) taitaa olla monella viälä salainen tää raskaus.
Joo hajuaisti on tosi tarkka. Musta tuntuu et pojan vaipanvaihto tällä hetkellä on ihan hirveää, kun se pissakin haisee jotenkin niiiiin pahalle.
supera kirjoitti:
Tizii // laita vain!! Ja niin että salainen ja että jäseniäkään ei näje jos tähän meinaat linkata :) taitaa olla monella viälä salainen tää raskaus.
Mä koitan tehdä sitä salaiseksi, mun pitäis jo heti saada lisättyä sinne joku, että saisin luotua sen.
Joten jos mä laitan tänne mun sähköpostiosoitteen niin laittakaa mulle nimiä tulemaan 😊
Itse olen 21 vuotias ja nyt rv 5+1 ja la ois nettilaskureiden mukaan 1.9.2016 :)